Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hebben we hier trouwens ook beschuit????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen, ochtendmensen.Ik moet nog even op gang komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Kom Jaap....effe peper in je gat En gaan met die banaan...............de dag is nog jong dus maak er gebruik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Als ik zo eenmaal ga stoom ik ook wel door hoor. Eerst Paella eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Paella????? Duhhhhh................'s morgens vroeg?Nou....dan eet ik wel met iemand anders een beschuitje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goed ontbijten is belangrijk. Is over van gisteren, en de mosselen waren weer over van zondag. Moet snel op anders loopt het straks weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goeiemorgen allemaal!Gezellige drukte hier.Zo te lezen gaat het iedereen vrij goed, fijn!Las ook wat Lot schreef vannacht: komop, ga er weer voor vandaag, op staan en doorgaan, sterkte!Niwi, Gaby, Desi en andere rookstoppers: :present: (die ruiken jullie nu veel beter)héééé'l knap hoor, ik hoop ook weer es zover te komen.Nu ff rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou sorry Jaap......ik ben allang weggelopen....bij het woord paella al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 den Sara se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb ook nog zuurkool in de koelkast. Met een broodje en een braadworst erbij. Duits ontbijt. Ook heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mogge Sara en Niwi.Niwi: zie mijn stopdag is inmiddels ook aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zoooo de spits is weer voorbij,alle kindjes weer fris en fruitig!Oortjes gewassen,haartjes gekamd,schonne kleertjes aan,ontbijtje erin en naar school!En nu.........rust!!!!!!!!!!1HEEEERLIJK!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Sara, Bolletje, Niwi.............en andere wakkere...goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik heb het gisteren gezien, Desi....en nu volhouden....het is zeker de moeite waard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 GETVERDEMME Jaap!Hou eens op!! jakkie bahhhhh!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nee Jaap.....ook geen Duits ontbijtjeWeet niet of het een goed idee is as jij de ontbijttafel zou klaar maken....hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Rekel wat goed kerel. Ik zal zo eerst m'n tanden ff poetsen. kan je nu geen geven hoor.Mis Henk. Zou die nog slapen?Moghu lieve Saar.Ik ga vandaag zeil boven leggen. heb er zin in. Ik heb nog haast nieuw zeil uit J. z'n flat en het mag bij mij boven wel eens goed onderhanden genomen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Volgens mij leest hij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik maak dan ook niet voor niets nooit het ontbijt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi hoi lieve mensen..ik zie dat jullie zijn goed bezig: stevige ontbijt, stoppen met roken...Hier klaar voor deze mooie dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jemig, dat was even zweten en snel zijn....Desi is ook rap deze morgen...en allert!!!Henk...............ja waar is Henk? Is die dan al wakker.....zeker gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Henk is ingelogd, maar dat zegt natuurlijk niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dit wordt zeker een mooie dag Susana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hier is de achterdeur al open. Kijken of het spruitje vandaag uit zichzelf naar buiten gaat. Ja als de katten gaan, dan raced ze er achteraan. God wat heb ik gisterenavond weer moeten lachen om haar. De manier waarop ze hier rond rent, achter de katten aan. Heerlijk als je zo kunt lachen om je dier.Geniet er nog iedere dag van, en heb in, misschien al 11 jaar, sinds het gedonder met J. begon, niet meer zo gelachen en gepraat. Ze heeft in het geheel niet in de gate hoe belangrijk ze voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden