Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Fijn om te weten Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: bakoZoals ik al schreef,onze eerste Reuze spannend Ben laatst ook al meegeweest voor een echo Erg leuk Je dochter die moeder gaat worden,een hele beleving Sorrie niet goed gelezen. Maar het lijkt me inderdaad spannend zeg. En wat me inderdaad heel leuk lijkt is dat je allemaal dingen kan gaan kopen voor je kleinkindje. Heerlijk voor je. En het wordt in een hele fijne tijd geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemorgen allemaal(beterschap desi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Dank je Max. Ik ben weer opgestaan en ga vanmiddag hier thuis maar ff wat aanpakken. bezig blijven leidt wat af. Ik heb nl best trek in een sigaret en daar wil ik niet aan toegeven:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 dat vind ik buitengewoon knap desi,als jou dat lukt...aan mij heb je weinig, ter ondersteuning, maarmisschien helpt het als ik zeg:gadver wat heb ik een vieze smaak in mijn mond!... en jij lekker fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemiddag allemaal!@Henk ik ben de woensdag goed doorgekomen ff teruggelezen,was wel onder de indruk van Rudy's verhaal, had zelf gister zo'n dagje dat er veel nare en beschamende dingen aan me voorbij trokken m.b.t drank, het was toch allemaal wel heel erg, ik wil dit echt nooit meer, en ik besef me dat ik alert moet blijven,dus vandaag ben ik weer zo dankbaar dat ik vrij ben, niet hoef te roken, niet hoef te drinken, jeetje wat was ik verslaafd............... was ff heftig om te bemerken gister, vroeger had ik deze gevoelens weggedronken (hoe bedoel je ''absurd gedrag'') nu ben ik rustig gebleven, toch een hele overwinning voor mijiedereen die het moeilijk heeft veel succes, Desi beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 @Shahire succes met solliciteren, spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik doe mijn best Henk, meer kan ik niet doen en hopen dat ik sterk blijf want het is soms potverdorie moeilijk. Was ik er 4 jaar geleden na 20 jaar stoppen maar niet weer aan begonnen:huh:Gaby Knap van je dat je gisteren doorstaan hebt. Je bent een sterke vrouw:present:Shahire veel succes bij je solliciteren ik zou willen dat ik ook eens eindelijk uitgenodigd werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 oei desi, na 20jaar !?ja dat is echt zonde...maar je moet maar denken nuje bent tenminste een evaren stopper!gaby! heel blij dat te horen!had meer voor je willen doen gisteren voor onze date!zat me niet lekker, maar ik beschreef het vanmorgen al,was overmacht, ik had een storing hier...volgende week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik wil toch wel ff zeggen dat we een stelletje superdesuperkanjers hier hebben. Mensen die zowel de alc. als de peuk aan pakken. Dat zijn goeie (opstekers) voor iedereen van dit forum. Want Dees wat heb je het moeilijk gehad en wat ben je sterk geworden.Henk die doordat hij hier op het forum is, niet meer in het café komt, en Gaby die het ook zo ontzettend geweldig doet.mensen wat ben ik blij met jullie, en wat gaat ons forum goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Gister dansles gemist. Dacht dat het dinsdag was.Hoe kan dat nou ?wat een sufferd zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 dank je wel bolletje!en het was welgemeend!kwam mooi zo uit vond ik, op dat draadje bedankt genaamd,dat toevallig op mijn eerste dag was aangemaakt...vind je het een leuk idee?volgens mij hebben meer mensen hierwel eens even de behoefte tot bedanken,en dan is zo'n draadje misschien drempelverlagend, dacht ikzien we wel hoorof bestaat er al zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 kan vanavond inhalen, gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 agenda kopen woman! je vergeet vast de tijdals je lekker in bad ligt...aan die computer ook zie ik...moet er vandoor zo, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik geloof niet dat er al zo'n draadje bestaat Henk. Ja iedereen heeft behoefte aan een compliment en een bedankje, zeker verslaafden. We hebben in ons leven al zat op ons donder gehad, en al genoeg gehoord dat we het niet goed deden.En nu nog leren omgaan met die bedankjes en complimenten, dan worden we bijna normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zo ik heb het zeil in een kamer liggen en het ligt goed als zeg ik het zelf. Dadelijk nog ff m'n diepvriesje schoon maken en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag. Ben al heel oud hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 toch nog gen honderd hoop ik bol?hoewel, die zijn vaak nog heel vief hoor tegenwoordig!dank voor je reactieof moet dat op ander draadje?geintje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 prima adamgeen probleemhad ik al gezegdzal van je draadje afblijven verderop mijn beurt zou ik jou willen vragenniet de godganse dag over mijn schrijfproductie te pratenof heb jij daar toch een probleem mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk, Adam komt hier af en toe even op iemand mopperen, vindt ie leuk, de ene keer ben ik dat, dan weer iemand anders en nu jij. Algemeen bekend fenomeen, nix van aantrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk ik ben blij dat er op het onzindraadje veel helpende berichtjes staan. kijk sommigen plaatsen veel kleine berichtjes en sommigen, elle lange verhalen, en dan ook nog dubbel, dubbel. Allebei prima hoor maar het forum is voor iedereen en als jij zin hebt om ook mee te doen aan het ONZIN draadje, waarvan ik vind dat het nu niet echt bij draagt aan persoonlijke groei, of echt helpend is, dan moet je dat doen.Ikzelf kom er nooit omdat ik er niet zo veel mee kan maar ga gerust je gang en laat je niet weg sturen.Nogmaals als het plaaten van berichtjes waar dan ook, jou van de drank af houdt, heb je dat gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 @Henk voor volgende week woensdag hebben we toch weer een date zo straks maar eens aan het werk, vanavond naar school, dus geen verleidingen voor mij vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hallo lieve knokkers / kanjers / lotgenoten:present:Ik heb me nooit zo bezig gehouden met het donderdag-onzindraadje... dus... maar persoonlijk vind ik dat iedereen zijn ei kwijt moet kunnen als dat nodig is om van de drank af te blijven.Ik ben twee weken weggebleven, en dat is ook niet goed, want toen was ik weer helemaal fout bezig.Intussen zoals men waarschijnlijk weet bij huisarts geweest met mijn partner en een goed gesprek gehad.Ik zou aanvankelijk zaterdag beginnen met Campral, medicatie om het alcoholgebruik te stoppen, maar ik ben toch vanmiddag tijdens de lunch begonnen. Vanavond tijdens het avondeten ook weer 2 tabletjes en dan zie ik wel. Misschien valt het wel mee met die bijwerkingen. Meestvoorkomend was diarree... tja, dat zal ik dan vandaag zeker wel merken.Dus geen excuses meer, maar de koe bij de horens gevat. Punt.Ik wil verder met een droog leven. Ik heb ervaren hoe fijn het is. Ik weet dat ik het kan maar heb toch net die stok achter de deur nodig en daar schaam ik me ook niet voor. Als het me helpt is dat het belangrijkste.Voor vandaag meld ik dan dag 4 droog.Succes iedereen! en samen staan we sterk... dat was ik bijna vergeten. Zo zonde!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Het woekert...Onzindraadje staat vol onzin..Adam is Adam, het heeft een zin om terug tegen schenen te stampen door anderen hier. Sommige mensen hier zijn blijven hangen in hun eeuwenoude patroon, sommige mensen zijn te luid, sommige mensen zijn vermoeiend, sommige mensen te aanwezig en sommigen kan ik missen als kiespijn..Het woekert...Maaaaaaaaaaaaaaar...het zijn niet zij die belangrijk hoeven te zijn. Dat zijn enkel diegenen die je die duw geven, die je recht laten staan. Iedereen moet een keer schuiven. Je zal wel zien...Er zijn er meer die het zagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Verder geen onzin hier..Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 De koe bij de horens gevat. Super Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden