Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bijna einde van de dag, ik heb het niet gehaald, toch alweer 4 wodka op. Morgen vroeg op dus ga al bijna naar bed.ik ben zooo teleurgesteld in mezelf. Ik bedoel, ik voel me ook niet beter. Het gaat nergens over!Hoor ik mijzelf net een serieus telefoongesprek houden, en ik denk nu: hebben ze het door of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Fleurtje heel veel liefs en sterkte voor jouw en je vriendin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 met fluwelen handschoenen redt men het nietstom LOT dat je weer gezopen hebtje moet er iets aan doende enige die dit kan ben jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, hoe kom je aan die wodka?Als ik 4 repen chocola in huis heb gaan ze allemaal op, snap je wel......Dat heet verslavingsgedrag. Weg met die wodka, hoort in de gootsteen thuis, niet in jou lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Weet dat het hard klinkt wat ik net schreef,maar het is wel waarOok ik meld mij als ik het lastig hebVoorkomen is beter dan genezenJe moet er wel aan werkenNiets komt voor niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, was er een speciale rede waarom je dacht drank nodig te hebben?Ik geloof ook in opstartproblemen hoor, niet iedereen lukt het meteen om in een keer te stoppen. als je je maar bewust bent van het feit dat je je nu ook niet lekker voelt, misschien wel rotter. We hebben hier ook een draadje voor de neg. ervaringen met de drank. Zal ik het eens voor je naar boven halen? Misschien niet verkeerd om daar nu te schrijven. Nu is het allemaal nog vers zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot ik heb het draadje naar boven gehaald. Het staat bij thema's. Kijk daar maar eens en probeer op te schrijven hoe je je nu voelt. Alleen als je wilt hoor, geen verplichting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dinah: dat is wel erg vroeg....Goedenavond luitjes,Vandaag minder last van het MM (moeilijke moment).Heb een glaasje Crodina in mijn prieeltje gedronken. Uit de wind dus maar wel fris...Er is heel wat geschreven vandaag!Ik had gelukkig een aktieve dag.Mijn gordijnen hangen!!! Hele klus.Soote:Pb (als het lukt)Blijf nog even hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lieve Dinah, ik ga zo ook maar slapen..vandaag day-off.Niet zo vroeg als jij...tot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe ik bedoel PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako, je hebt gelijk: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.Woman: mijn man zorgt voor drankvoorraadkast, we hebben nogal wat mensen over de vloer zakelijk en prive.Iedereen bedankt en Bolletje bedankt ook, ben iets te ver weg om nu nog hele teksten te lezen.maar wellicht snel! ik voel dat ik morgen het eerste glas niet neem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Yep Primula, reeds gezien.Even aan de telefoon.Je hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Voor de hondenbezitters/liefhebbersToevallig viel mijn oog op een aankondiging op Animal Planet in mijn gids: Heldhaftige honden: Een serie om van te genieten of je nu van honden houdt of niet. Woensdag 16.25. Mooi voor een MM....Ga zelf niet kijken......Tobbertje, Lot, en Bako( en voor ons allemaal): sterkte Ik ben moe en ga zo naar bed.Goede nacht en morgen.... met doorzettingsvermogen weer op.Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe,Hoe doe je dat een link naar Youtube of iets dergelijks vervangen door een woord of zin en dat ie toch blijft werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Piep...Hei allemaal,Ik hoop dat ik hier niet tussen een ernstig gesprek spring maar ik heb een vraagje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hallo Knuffie, we wachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Teveel antwoord komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Als ik vroeger trek had in... dan at ik een goudhaantje!Vandaag in nederland geweest maar geen te vinden!!Weet er iemand van jullie soms waar ik dat nog kan kopen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, kan die kast niet op slot ??Met alleen je man een sleutel natuurlijk.....Een pyromaan laat je ook niet alleen met een doosje lucifers, en een kleptomaan zet je niet achter een kassa. een alcoholist en een voorraadkast met drank is dus ook geen goed idee.....Zoek een oplossing ! het zal je opluchten en bevrijden !Stap 1, erkennen dat je willoos staat t.o drank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Soothe:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi harry,Je gaat naar you tube en knipt de link.Je gaat naar ADB en klikt je antwoordscherm aan.In het antwoordvenster klik je http aan. ( de eerste)Er opent een scriptvenster. Het woordje http wat er staat delete je.Je plak je link erin en doet OK.Nu komt het naam venster. Je schrijft de naam en klikt OK.Even met preview kijken of het werkt en verzenden.Een kind kan de was doen.Wil je eerst nog wat schrijven voor de link, dan doe je dat eersten vervolgd met de genoemde stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 nee, woman, kastje is open.maar ik geloof erin dat het tussen mijn oren zit, we hebben tenslotte ook een slijterij om de hoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Weet jij een antwoord op mijn vraag, Soothe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dank je Soothe, dit kind gaat het proberen...Knuffie, een Goudhaantje...? Is dat gewoon een gebraden haantje of kip?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden