witte Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 hallootjes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goodbyetjes in je uppie(?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ja idd zo lijkt het wel nu ff hahaHet is helemaal stil zo zonder Shahira en BenkIk ga ook mn bed maar is opzoeken.weltrusten allemaal Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe was effe weg, bij mij loopt ie zoals vroeger aan boord Bij jouw werkt het ook weer, das mooi, nogmaals bedankt voor de uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Welterusten dan maar dames, slaap wel en droom mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Alles werkt Harry!Nu nog je link bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Mooi die moter, vakwerk.Je kan hem ook running bekijken.Als hij helemaal op toeren is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Snowy PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Is ook een soort muziek Soothe, 1000 pk, 350 toeren bij vol vermogen.Ik wens je welterusten, ik ga ook slapen, misschien droom ik er wel van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Welterusten. Heb je gevaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe, bij de tijd hoor met explorer 9 alweer. Welterusten allemaal, Harry en Soothe dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hond uit geweest.Welterusten Jaap en WomanMorgen iets minder frummen.Vond het leuk, maar er is meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Slaap lekker voor wie dit nog leest ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 vandaag is toch de overgang van de tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Het klopt niet maar wie zal mij nu zereneus nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Geen respect voor jullie grappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 eigelijk vallen mijn bekende zelfs tegen. U zijdt gezegend! En ben vooral blij met u zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden