Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Laat maar zitten Rudy!Grapje hoor, of je nog droog staat.Aan jou heb ik nooit getwijfeld.Veel van je opgestoken heb ik.Af en toe een klein meningsverschil.Voor het goeie doel, toch.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Juist Soothe, ik heb denk ik geluk gehad.Veel geluk.Ik ben door het oog van de naald gegaan.Alleen voelt dat nog niet zo aan.Een beetje wantrouwen is misschien wel op zijn plaats.Niet dat mij dat bememmerd in mijn dagelijks doen en laten.En dagelijks als een dreiging boven mijn hoofd hangt, nee hoor.Maar of ik helemaal los kom van deze ervaring, kan ik nog niet zeggen.De tijd zal het leren.En met jou alles geod Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Gaat wel Rudy.Beetje down, maar wel droog.Ik wacht op de lente.Anna ook in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Rudy!!!!Wat ben ik blij om te lezen dat het goed gaat met je gezondheid!!En pas weer over 5 jaar terug voor controle..Dan hbben ze er toch maar mooi vertrouwen in.Echt van harte gefeliciteerd met die uitslag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Om nog even terug te komen op je vorige vraag,ik sta nog steeds kurk droog.Alles meegemaakt zonder een druppel drank.Gevoelsmatig en geestelijk daardoor gegroeid.Vandaag las ik de volgende tekst.Dankbaar zijn wij voor de mooie momenten, maar ook voor alle hindernissen op ons pad.Zo is het maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Beetje over ijverig misschien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Heee Rudy!!!Wat heerlijk dat het weer goed gaat met je gezondheid.En pas over 5 jaar op controle, dan hebben ze er toch maarmooi vertrouwen in.Van harte gefeliciteerd met deze uitslag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Prachtig! Heel mooi gezegd.Ga goed Rudy.Jou pakken ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe ik vind vaak troost in de muziek als het minder met me gaat.Beetje pingelen op de piano en de rust keert terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hey Witje, pas over 5jaar, goed he:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Groet Anna van mij, ik ben haar niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Echt super tof Rudy, want ik hebweleens gedacht kan het allemaal maar goed aflopen...Ja je zou dr bijna van gaan zingen:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik heb m'n mond vol dus kan nu niet zingen maar Van harte Rudie. Geweldig fijn zo'n bericht. En het leven is weer een stuk rustiger geworden voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Doe ik Rudy.Jullie waren de oude garde.Zo zijn er steeds weer nieuwe, oude en nieuwe gardes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 En nu terug naar het fornuis.Ik denk dat ik een ommelet bak.Eet smakelijk en tot een volgende.Lieve mensen laat steeds die eerste staan En op langer termijn lacht het leven U weer toe.Daarmee zijn de zorgen niet van de baan maar op den duur wel beter te hanteren.Kijk kritisch naar verouderde normen en waarden en verander wat mogelijk is.Dat vraagt moed, vereist de nodige zelfdiscipline en inzet.Op langer termijn beinvloeden de resultaten de nieuwe levenshouding positief.Ga goed ga nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Merci Bolletje zulke uitslagen geeft de mens weer nieuwe moed.De rust keert terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Borretje jij ook een wel verdiend Ik wens je, samen met je meest dierbaren liefde en geluk, op je nieuw ingeslagen pad, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Rudy, wat een geweldig bericht voor je:present:Wat geweldig dat je deze moeilijke periode nuchter bent doorgekomen.En bedankt voor je mooie tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Aicha het gaat boven verwachtingen goed.Jij ook een en een gezellige avond gewenst.Ik ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Borrie goeie avond meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ommelet:)Je bent een 3*** kok.Ach maak het maar makkelijk.Nogmaals een warme groet.Ook koken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Zo is het wel Soothe.Oude en nieuwe garde wisselen elkaar af.En dat is een goede ontwikkeling.Mensen willen na verloop van tijd weer op eigen benen staan.Hebben een bepaalde vorm van zelfstandigheid bereikt door nieuwe inzichtenhier opgedaan in praktijk te brengen.De minderwaardigheid is niet langer meer.Het zelfrespect is terug.De verlammende angst verdwenen.Eenmaal de drank voorbij is deze ontwikkeling niet meer te stoppen.En blijft een leven lang door gaan.De frequentie waarop veranderingen zich voordoen kunnen wij zelf beinvloedendoor telkens weer opnieuw keuze te maken.Het sleutelwoord is AKTIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lieve knokkers, wat een wijze woorden lees ik hier allemaal; super! Dat geeft de mens moed en kracht.Ik meld dag 3 droog...Het begin is weer gemaakt!Heb goede moed.Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 rustige avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden