Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Shahire jij mag ook mee. komt goed. Zal ik reserveren. Een tafeltje bij het raam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 shahire is genoeg hoor. thanxs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja...doe maar een tafeltje bij het raam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 shaje antwoorden zijn volkomen juist...kan gewoon over gesproken worden toch?is heel interessant...en ieder geeft zijn eigen grens wel aan lijkt me...dit is een open forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 van mij mag er wel over gesproken worden hoor. ik heb wel eens mensen gezien in een psychose en was bang dat ik dat ook zou krijgen als ik zo door bleef gaan met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk, Ik weet niet of iedereen daar over zou willen en kunnen praten op het forum.Sommige mensen valt het heel erg zwaar en moeilijk..........en dat is het ook voor sommige!!Voor mensen die deze ervaring niet hebben beleefd kan het soms verdomd moeilijk zijn om zich dat in te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 En...nog even een nootje eronderik zie het uit ervaring om me heen:mensen worden al gauw bestempeld met 'gek'! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 ik wil het best kwijt trouwensja, ik ken de psychoseja, heb ik gehadja, is erg heavyen ik ben er godzijdank nuniet meer zo bang voor...valt heel erg veel ov te zggen en te vertellenmaar dat doe ik natuurlijk niet ineens hiermaar iedereen mag mij alles vragen,in wezen vertel ik er graag over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 och shahire die stempel drukken ze al gauw overal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 ik zag je shaen denk dat je weer gelijk hebtbeetje rustig aan maar hier...rekening houden met anderenhet is inderdaad niet niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja graag rekening houden met anderen............Daar ben ik grote voorstander vanWellicht voor mensen die de behoefte hebben.............een draadje?Al die draadjes overalIk word zelf nog eens een bol wol, touw, draad En toen.........was er koffie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jaap haal jij even lekker gebak erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Iedereen meteen stil nu?Nou ja, heb ik lekker weer de hele huiskamer voor me alleennet als gisteravond...............lekker rustig dat het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Zeker allemaal tegelijk douchen......................In een lange rij elkaars rug boenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 wil er nog bij zeggenals iemand iets wil zeggen is dat natuurlijk primakan heel goed zijn, voor iemand die ergens mee zit of zobedoelde niet met dat rustig aan doendat er over gezwegen moet worden...helemaal niet!maar jullie kennnen me vast al een beetje, en hihihadden dat vast al van mij verwacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk?Wie is Henk?Stel je anders even voor bij 'wie is wie' Zien we je ergens van het weekend terugop een of ander draadje Whow....mijn weekend ook weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 shahire ik denk dat iedereen met smart zit te wachten op het gebak. zal ik koffie en thee zetten dan? ik heb geen cola in huis wie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Zelf hoef ik geen cola hoor, doe mij de koffie maar..............en dat gebak.....denk dat Jaap het zelf aan het bakken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 goeiemorgen mensendilemma; bijlezen of eerst de boodschappenen dan de volley?? ff nadenken. oei, denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hai Jane Eerst rustig koffie of thee wat dacht je daar van?Mooi weer voor volleybal...tenminste hier wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Was inderdaad even douchen. Niet om het onderwerp, maar gewoon. In september zijn de appels rijp. Dan is er taart. Appeltaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goede morgen iedereen,Igor, ik heb nog wel wat cola over van het etentje met vrienden gisteren bij ons thuis!Met andere woorden: ik heb me goed gedragen.Nu fris aan de dag begonnen, ik ben blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 zit je ons blij te maken met een dooie mus JAAP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 quote: Originally posted by: henkliever niet over het forum bol, dit...Nou ik wilde alleen ff laten weten dat ik het heel erg vind voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden