Spring naar bijdragen

vrijdag 25-3-2011


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

Medefrummertjes......als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen voor ik vanmiddag te werk moet......denk ik even gauw aan die 75 dagen :D
Deze bladzijde ga ik voorlopig even verlaten..........
Wens jullie allemaal een fijne, vrolijke, zonnige en vooral droge vrijdag toe :)

En daar ga ik dan... ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF .........

en weg is Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witje en Henk, ik denk dat ik dat goed kan verwoorden omdat ik nu alles zo goed en bewust mee maak.
Ook heb ik een hele hoop verwerkt in m'n leven deels gaat dat onbewust deels niet. Nu kan ik veel beter over mijn ervaringen vertellen dan vroeger hoor. Vroeger kreeg ik altijd een hele hoop verdriet maar door er toch vaak bij stil te staan heb ik denk ik toch een hoop verwerkt.

O wat ik toch iedere keer vergeet is onze kanjers te feleciteren met hun droog staan. Knap hoor, en wat doen we het met z'n allen toch goed hé mensen? Heerlijk. We hebben een succesvol forum, en iedereen draagt daar z'n steentje aan bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers, geen goede morgen voor mij :(
Gisteren voor de tweede en laatste keer gaan tekenen voor de scheiding en is definitief nu. Heeft me veel harder aangegrepen dan ik had verwacht en heb mijn pijn verzacht in het drinken, mea culpa !
Sinds ik terug ben uit vakantie nog niets anders dan diepe pijn gevoeld, net alsof ik 2 of 3 manden terug in tijd ben gegaan en ik terug naar af ben.
Zucht, vlug deze week voorbij laten gaan en mijn nieuwe horizon opzoeken.
Is er nog ergens wat koffie over ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat goed Sowhat, dat je je koppie laat zien lieverd. Stom om te vragen maar ik doe het toch. Hoe gaat het nu met je?

Morning Max. Goed geslapen?

En onze dierbare Rekel. Ja lieverd je blijft het moeilijk houden, maar alles gaat voorbij, ook deze moeilijke periode. voor jou een grote :sun: En blijf maar lekker veel in de huiskamer komen hoor, we huilen met je mee als het moet, je bent niet alleen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

will dat spijt me heel erg voor jou... en juist terwijl ik jou nog wou
bedanken, voor het openen van die draad over alcohol en partners....
daar heb veel aan gehad een paar weken geleden, fantastische reacties
staan daarbij... ook de naam van jopie schiet me daarbij te binnen... btw,
wat zie ik haar weinig meer? maar will... veel sterkte voor nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder dank henk, heb er al heel veel aan gehad en ga er nog eens een stukje bijbrijen. Het is de moment, ik voel het. Ik kan daar mijn gevoelens goed wegschrijven en zolang ik met die dingen in mijn lijf zit, zal ik dat blijven doen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha en snoepje....dikke kus voor jullie!!

Igor? Voel je je niet lekker? Ik moet er altijd een beetje doorrazen want zoals gezegd zit ik 's morgens altijd op de werkvloer en moet ik regelmatig mijn venstertje wegklikken..

Vonneke :present:

Henk :). Ik las gisteren een stukje..
Loslaten is moeilijk, ken het gevoel. Het weghalen van bepaalde dingen is soms noodzakelijk. Niet enkel om anderen het gedoe te besparen maar ook om jezelf te beschermen van één of andere ban. Ik heb zelf al twee bans op mijn naam en nu, tegen mijn gevoel in, probeer ik me in te houden met het neerschrijven van. Na een tijdje merk je wel hoe het werkt. Laat het niet aan je hart komen...
Het is de moeite niet :sun:

Teveeltje heb ik gezien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...