Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Klinkt gezellig Tinkerbelle en morgen is het droog en een zonnetje.

Maakt toch niet uit Fleur, het ene moment heb je daar meer zin en energie voor dan een ander moment, niets moet.

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ohhh Rae............gaat em niet worden he!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hopeloos met je...........hahahaha.....moet weg, zal straks nog eens kijken :)

Geplaatst

Klokkie rond geslapen.
Merk dat ik erg veel schuldgevoel heb. misschien dat ik daarom zoveel kijk naar akelige televisie. Gister met grote moeite de docu van guantanomo bay weggezapt. Koste me echt veel moeite. Maar het moet echt even een poosje. eerst mn eigen wonden helen. Soul vacation.
Jammer dat ik die vrouwencursus niet kan doen in april, zou wel heel goed zijn nu...
Maar ja genoeg dansen. Zondag komt een meisje oefenen., echt zin in.
En straks aan mn kostuum werken :)
Dreadwonder zei dat hij een website wilde maken voor me.....maar ja, mannen beloven wel eens vaker wat. Maar het zou wel te gek zijn !!

Geplaatst

@ shahire: ik nam de vrije associatie als principe van het domino-effect. Vind ik wel leuker :D maar goed, ik volg de goeie raad, en het blijft een leuke draad.

Rae.

Geplaatst
:D hier zijn er weer twee pakkertje aan het doen. en als de een de niet te pakken kan krijgen omdat ze ergens onder zit begint hij heel hard en hoog te blaffen. :) grappig ik hoef soms alleen maar te luisteren om te weten wat ze aan het doen zijn. als het muisstil wordt moet ik gaan kijken :o
Geplaatst

Ja zo gaat het hier ook, Igor, met Poesje en Zowie.
Leuk is dat, als ze achter elkaar aan rennen. Poesje daagt Zowie uit en zij wil altijd wel spelen. Gaat Poesje zich verstoppen en kijkt heel voorzichtig om een hoekje hahaha, kan de tevee uitzetten dan :D

Geplaatst

heerlijk is dat woman. ik kan daar echt van genieten, en dat weten ze ook geloof ik want af en toe gaan ze ook gewoon worstelen bij mij op schoot :D

Geplaatst

Klinkt misschien heel maf wat ik hier ga zeggen, maar ik zeg het lekker toch! :)
Ik ben vandaag eens psychische testjes gaan doen op het net wat betreft mijn altijd en eeuwige hyper en euforische buien met of zonder drank.
En ik kom tot de conclusie dat ik een test voor alcoholisme betrouwbaarder vind dan een psychische test. :D

Ik bedoel met alcohol doet het er niet toe in wat voor gemoedstoestand je zit, het is vrij simpel, je drinkt teveel of je drinkt niet teveel. Die psychische testen zijn anders, de uitslag is afhankelijk van de gemoedstoestand waarin je zit. Als je vrolijk bent geef je hele andere antwoorden als dat je depressief bent. Althans dat viel mij op bij de test van manische depresiviteit. ;) Vandaag zegt de test dat het welleens zou kunnen zijn, maar ik garandeer u 2 weken geleden had de test gezegd dat het zo is. ;)

Deze ontdekking geeft me weer maar eens aan, dat psychische diagnoses niet sluitend kunnen zijn en dat de hulpverlening wat meer mag gaan kijken naar de mens achter de diagnose ipv de mens met de diagnose te behandelen volgens de symptonen van de diagnose. Iedereen is immers anders en zit elke keer weer in een ander stadium van gevoelsbeleving en belangrijker nog heeft een andere gevoelsbeleving.
Voor mijn gevoel is alcoholisme of een andere voornamelijk lichamelijke verslaving, veel makkelijker te behandelen volgens de diagnose en het script wat ervoor is. Puur omdat het niet stemmingsgerelateerd is.
Hierbij wil ik zeggen dat ik het script van de internet behandeling hier super vind. Er wordt rekening gehouden met de mens achter de verslaving en alle andere problemen.

En ook zeggen, dat ik die stomme psychische testen op internet onnozel vind maar eigenlijk ook veel testen in de psychiatrie. De antwoorden die je op dat moment geeft in jou gemoedstoestand kunnen bepalend zijn voor heel je leven.

Ik heb 13 jaar geleden de diagnose borderline kenmerkend met vermijdende trekken gekregen. Dat is niet erg voor mij want op een paar trekjes na denk ik wel dat ik het naast me kan leggen. ik denk zelf dat ik het wel onder controle heb gekregen. Maar nu kwam mij onlangs ter oren dat je inmiddels verplicht bent om te melden dat je de borderline diagnose hebt als je werk aanneemt. Anders kan je later mochten ze erachter komen per direct je ontslag krijgen. Ik vind dit zeer kwetsend en beperkend voor de mensen die zichzelf zo ver hebben kunnen krijgen in de maatschappij. Want die regel is behoorlijk eenzijdig, als je het van te voren zegt krijg je de job niet. En er wordt totaal geen rekening meer gehouden met de verdere ontwikkeling die iemand maakt. Blijkbaar staat borderline op no 1 voor de risico gevallen op mishandeling en moord. :D
Ik moet daar zelf wel een beetje om lachen, omdat de echte borderliners die ik ken het enkel op zichzelf gemunt hebben.

Die maatschappij is weer lekker bezig! :P

Geplaatst

Nog nooit meegemaakt dus jumpt even rond in de lege kamer en gaat dan haar pasta maaltijd bereiden.
Tot later! :D

Geplaatst

Ik meld me even aan....

Ik weet nog niet of ik het met je eens ben Spud. Ik ga daar nog even over nadenken. Ik ben 10 jaar geleden gediagnostiseerd als neuroot met Bordeline trekjes. Ik was toen (nog) niet verslavingsgevoelig. Inmiddels ben ik wel een alcoholist. Of het 1 een gevolg is van het ander of andersom weet ik niet.

Interessante materie!

Geplaatst

Goedenavond,

Fleurtje, je verdient het juist geen biertje te pakken.
Je bent geweldig en dat je jezelf nu niet beloond (gestraft...) hebt met een biertje toont je karakter.

Ben trots op je en denk aan je, hou vol meisje, nog maar een (1) weekenddag.

Hier gaat het trouwens helemaal goed hoor, lekker gewinkeld, vrouwtje zich verwent met schoenen, ik met een paar boeken.

Dag dapper maatje, de eerste maand zit er bijna op.
Harry

Geplaatst

Klopt Jane, ik hoorde het net op de tievie. Een half uur het licht uit. Nou als ik hier nog meer uit doe zie ik helemaal niets meer. heb al zo weinig aan.B) maar ik zal nog één lampje uit doen.

Geplaatst

nou dochter peert m net naar een vriendin
net nu alle kaasren branden
en daar branden alle lampen behalve bij die vriendin
op de kamer
dus hier gaat ook een wandlampje aan hoor
ben net in een spannend boek bezig
tot laters

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...