lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 ja dus, net biojgelezen, fijn johis je zoooo gegund:present:ik duik in mijn paperassenveel uitegsteld, lentekriebels werkenvoor mij meer op mijn werkspieren ben ik bang.laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik heb het geprobeerd met die Henk, maar hij hield niet zo van forummers. Dus zijn we als vrienden uit elkaar gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Henk is pleitos Niwiniet persoonlijk aan trekken hoorhet werd m vast wat teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 als hij het maar droogt houdt op deze manier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 henk ben nog even gauw naar de jumbo..dus als je voor een gesloten deur kom ..ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Snoep, ik denk niet dat Henk zijn smartphone bij zich heeft, dus jou berichtje zal hij niet lezen. En als hij hem wel bij zich heeft weet hij niet hoe het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Snoepje Ben net thuis, heb het nog even erg druk maar spreek je vanavond effe na 7en?Kwam er gisteren niet meer van.X Sha.Ben meteen weer zoeffffffffffen....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 jaapis goed gekomen hoor,,hij zat hier op het bankie voor de deur netjes te wachtenzo en nu even niet meer storen graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 sha is goed hoor..zie je wel verschijnentegen die tijd is henk ook weer weg..dus dan heb ik ook weer tijddoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Mooi....hebben we het rijk voor ons alleen Snoep Arggg...moet echt gaan, als Aicha nu eens stopt met de domino haha, kom ik ook weggggggggggg............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Laat ze mij alleen met de domino die Shahire moet ik ook maar wat gaan doen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Krijg ik ook nog de kous op de kop van Snoep:huh:Moet dan maar wat gaan doen latersssssssssssssss:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 wat een lentekriebels hier op het forum, dat zou ik ook wel willen! ben er ook wel klaar voor, ex heeft me zo gekwetst,(maar niet gedronken, niet gerookt )dus nieuw lief is welkom haha...ga weer ff werkenlater............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Henk heeft me een harem zeg Tje verliefd zijn is leuk maar mijn laatste ex heeft er voor gezorgd dat ik er nog ff van af wil blijven Maar als ik iedereen zo hoor over vlindertjes en vogeltjes mis ik het wel een beetje meer dan ik wil toegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: niwiwat te denken van Henk en Puck ? Heu???? Niks ervan hoor, die blijft lekker bij mij. Zou ze voor geen prijs kunnen missen.En nee ik leen ze ook niet uit. Perverse gedoe hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Stuur ze jouw kant op Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 :D :D :D bolletje toch :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hey die Fleurie, ja, ik als behaarde dame moet het zakie hier een beetje in het garnaal houden hoor. Het loopt hier de spuigaten uit. Heb er net nog een zien lopen, zo'n spuigat, dacht nog wat zie ie vol.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 IIIIIIIIEEEEEEEEEEUUUUUUUUWWWWWWWW bolletje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 nou bolletje zet jij je stopdatum ook maar op morgen:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hahahaha die Snoepie toch. Dat zou wat zijn zeg, hier lopen verkondigen dat drank slecht is en ontertussen:)Nee hoor moet volgende week naar mijn schatje toe en als ik uit m'n strot meur, stuurt ie me regelrecht naar huis terug. Kan ik wel dag zeggen tegen al mijn onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Jaja, kom ik hier nu even vroeg piepen... ben ik helemaal alleen:PSpaghetti-saus staat te pruttelen.. was hangt de drogen.. huisje proper.. Ikke blij!Tot later dan, forummers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Knuffie.... jammer dat ik meteen weer moet gaan...dochter verhongerd!!Haha...misschien vanavond?Kwam alleen even mezelf een bloemetje geven...ik mail je vanavond anders nog wel even Ben weer wegggggggggg........koken.........behhhhh veel te vroeg voor mijn doen, maar ja....:present::present: voor mezelf :present::present: goed gedaan!! YESSSSSS... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dag sha'tje:heart:Ok, ik probeer vanavond efkes hier te komen!!Of moet ik wat spaghetti-saus doorgeven voor dochter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Nouuuuu...........hihi....hier wordt het sla met kip uit de oven en aardappeltjes.See you tonight, would be nice Bye bye zwaai zwaai...ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden