rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dag Rudy,Ook een fijne avond nog.Aicha,Ja, ben superblij.Kan er weer een jaarr tegenaan, tot de volgende controle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ik kan het gelukkig niet weten twinnymaar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je opgelucht en blij bentVan harte gefeliciteerd met deze goeie uitslag!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goh Rap. dan zal je wel ff in de rats hebben gezeten meis. En wat fijn te horen dat er niets aan de hand is. Wat zal jij vannacht goed slapen lieverd, want ik zou me zo maar kunnen voorstellen dat je dat de laatste minder gedaan hebt. Ik ben heel erg blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Thanks twinny,Nou Bol, zal je eerlijk zeggen, dat ik vannacht idd. niet best geslapen heb.Ben helemaal niet zo'n zorgelijk type, maar hoor de laatste tijd zoveel vervelende dingen om me heen.Dat ga je dan toch ook een beetje op jezelf betrekken.Als alles goed blijft gaan, hoef ik na 5 jaar helemaal niet meer voor controle.Volgend jaar wordt dan de derde controle, dus er komt schot in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ga even journaal kijken.Maar even bijblijven van alle ellende op de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hallo lieve knokkers / kanjers / lotgenoten:rose:Myriam VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 7 WEKEN; GEWELDIG!!Ga zo door meid! Ik meld vandaag dag 17 droog, en ik voel me heel erg goed.Ik denk bijna niet meer aan alcohol. Gisteren heb ik katoenen breigaren gekocht om een zomers vest te gaan breien, ik heb er echt zin in en dat is dé afleiding 's avonds. Het is een model met een ingebreid patroon dus ik moet me concentreren, dus ik dénk dan helemaal niet aan alcohol... mooi meegenomen.Elke avond een pot thee, met wat lekkers erbij. Dat werkt heel goed.Dus ik ga voort op deze droge weg:DSucces allemaal en we gaan weer voor een volgende droge dag.Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 @Tobbertje: wat scrijf je toch een mooi bericht iedere dag!Bij jou slaat de campral goed aan he? Brei ze.@ Tinkerbell: hoe gaat het met jou? Ik was gisteren vergeten je dat te vragen. Had je een goede avond in de Jellinek?@Sowhat: hoe gaat het op dit moment met jou?@Jane: hoe gaat ie? Vasten (bijna) klaar?)Ik heb vandaag weer de soep overgeslagen! Dus droog.19 dagen droog, 2 nat en nu weer 4 droog!Ben de hele dag buiten geweest en dat beviel wel.Morgen weer werken.Het MM was er wel even, maar ik ben vroeg gaan koken.@Henk: jij vindt Tagore een mafkees begreep ik? (Gedicht gisteren)Dat mag hoor! Hij eeft overigens wel de nobelprijs voor literatuur op zijn naam staan...Ga nog even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Vandaag was de laatste dag Prima,en ik mocht al weer 2 boterhammetjes met jonge kaas,lekkerder als gebakjes, dat kan ik je wel vertellen.Nu moet ik zorgen dat ik niet weer in mijn oude gewoontesterechtkom, en dat wordt moeilijk. Ik ben iemand van alles ofniks en niks drinken is een makkie voor me (meestal), maar niks etendat kan niet he. Maar ik sta er best stevig in nu heb ik het gevoel.Heb blijkbaar echt die 1 1/2 jaar droogstaan nodig gehad voor ik aandeze stap toe was. net als mensen hier met roken denk ik.Leuk dat je het nog wist:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Tink, beter geen echte namen hier schrijven!!(privacy en meelezers) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hoi,Jane, Tink heeft het over Jellinek, daar ging ze gisteravond voor het eerst heen.Fijn dat je weer kan eten. Dat vasten lijkt mij maar niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 't Is stil op het draadje.Trusten allemaalSpeciaal voor jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Lieve mensen hartelijk bedankt voor de felicitatie's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ok thnx Jaap,vasten is juist een weldaad voor je lijfontgiften na wintereten, snoepen en snackensoort van grote schoonmaaken nu weet ik weer even wat ik allemaal innam wat ikniet nodiug heb en me eigenlijk niet voedtzoals ik een emo drinker was, verwerd ik steeds meertot een emo eter, dus hield een verslaving in standIk ben er natuurlijk nog lang niet, maar er is weer ff een knop om.,Ik heb de kuur vorig jaar bij thema's geplaatst, als ontgiftingtiplees maar eens (draadje van Isa geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ik neem zo de bus en dan naar bed weltrusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 de bus naar bed?ik neem de volgendetruste Igoren de anderenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Jane, Gek he dat er altijd weer wat voor in de plaats moet komen. Bij het stoppen met roken ging ik ook meer eten en drinken. En nu ik er over nadenkhou ik nu ook meer van zoetigheid en eet dat ook meer. (Nu 3 1/2 week niet gedronken.)Op zich geen ramp in vergelijking met al dat bier. Maar toch maar eens op letten.Maar moet nu denk ik niet gaan vasten. Ik eet ook nog gezond en kan die voedingstoffen nu bestgebruiken denk ik. Maar goed dat je het gedaan hebt. Zit je weer in een schoon lijf met schone geest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Klopt Jaap, alcohol zijn omgezette loze suikersen ook dat is een verslavingdenk maar aan al die koolhydraten overal inwitte meelsoorten, pasta's, zelfs rijst en ik ging ook zoet snoepenterwijl ik met drinken juist hartigheid namik was dus ook verslaafd aan suikerswist ik al jaren hoormaar kwam veel aan ondanks verder gezond etenen veel; sporten en saunanu eens kijken dat ik die suikerafhankelijkheid niet weer wakker ga maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Zag dat je wou gaan slapen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 kom weer eens niet wegmoet nog goede voorbeeld gevenaan mijn pubertje ook,dus: thnx for remindingnighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hoi Primula, ik heb je gedicht van Tagore gisteren gelezen. Ik vind het mooi, het zegt iets over niet vragen om verandering of er op wachten maar het zelf aangaan. Voor mij een belangrijke draai in mijn manier van denken en omgaan met dingen na het stoppen met drinken. Zelfs nu nog, omdat het een langzame draai is, maar wel mogelijk en dat wist ik niet toen ik nog dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Herkend u dit? Soms voel ik mij net een puppy in de testen van pavlov wat betreft mijn trekmomenten bestrijden(volgens mij bedoel ik die andere onderzoeker maar zijn naam schiet me niet te binnen en ik moest eerst aan pavlov denken dus daar houdt ik het maar op)Omgaan met trekmomenten lijken wel wat weg te hebben van inprenten en belonen. Althans zo voelde dat vandaag. Maandag greep ik bijna naar de fles, omdat het even niet zo kon gaan als ik wilde (omheining katten). Maar legde me neer bij het feit dat keulen en aacken ook niet op 1 dag gebouwd zijn. Dinsdag denk ik "het kan nu wel niet allemaal, maar ik kan iig een begin maken met wat ik wel kan doen" ben dus maar in de schuur gaan kijken naar middelen voor een noodoplossing. Nu ja, ijverig aan begonnen maar tot de conclusie gekomen dat ik materiaal tekort kwam. Nu ja maandag heb ik geleerd om me niet op te jutten als iets niet gaat zoals ik wil, want dan krijg ik trek, dus me er maar bij neer gelegd en vertrouwen erin dat ik uiteindelijk wel een oplossing zal vinden.Woensdag mijn familie ziet mijn inzet (die werkelijk op niks trekt) maar beseffen dat het echt heel belangrijk voor mij is dus die gaan mij nu sponseren en helpen. En ja ik ben nu zwaar aan het speekselen om buiten aan de slag te gaan. Want we hebben afgesproken dat ik alles doe wat ik zelf kan doen. En dit voelt als een beloning voor het actie ondernemen van maandag, of juist geen actie te ondernemen om mijn zucht te stillen. En daardoor voel ik me nu een puppy die haar koekje krijgt voor goed gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Uiteindelijk willen we allemaal beloond worden. Op een of andere manier.Da's toch gek?Hm, ik ook hoor!Trusten lezers en late lezers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden