Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hihi Henk je hebt gelijk, het is redelijk rustig...Maar drukker dan om een uur of zes over het algemeen. Susan... dat haar staat je echt hartstikke leuk. En lekker werken vandaag dan maar, inderdaad heeeel lange dag. Bol nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Susana, je ziet er goed uit inderdaad met je nieuwe kapsel.Ja, Henk, ik ben nou eenmaal eenmaal snel jaloers. Mijn vrouwelijke kant noem ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapJa, Henk, ik ben nou eenmaal eenmaal snel jaloers. Mijn vrouwelijke kant noem ik dat. Uhhhhh??? Gaan we katten Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik moet mijn haar ook maar weer eens laten knippen. Ik zie er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Permanentje zou je ook wel leuk staan denk ik Jaap... dat accentueert je vrouwelijke kant dan nog net ff meer Aanpassing: gruwelijke verschrijving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Vind ik ook Jaap, vooral die scheiding, dat kan echt niet meer.Goeiemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goooooof murning Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik dacht meer aan een vetkuif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Yvonne, je bent niet de eerste die mij en Henk verwart. Ik snap er ook niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nou eerst zien en dan geloven Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 nee Vonneke eigenlijk niet.Beetje poetsen, tandartsbezoekje, vanmiddag en vanavond bezoek dus wel een leuke dag. en jij? Heb jij nog iets leuks op het program vandaag?goeie morgen lieve Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapIk dacht meer aan een vetkuif Lukt heel goed met roomboter Jaap. je hebt aan een pakje genoeg hoor. Wat je over hebt kun je nog gebruiken voor bakken en braden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ha die Bolleboosook beetje poetsen hierofitnessen en bloed gevenen vanmiddag komt zus mee-eten en watspullen meenemen voor kleinkinderen, te duurom met Kon.dag te verkopen, dan geef ik het liever weg aan bekenden.Goeie stok achtert de deur om wat huishoudelijker te worden weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Get Bol, ik ben er weg meefijne dagen laat je niet gek maken he jaap, door die Boljij moet ermee lopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik ga vandaag de tuin in.... Lekker aan de slag. Hoop wel dat het droog blijft, anders blijf ik wel binnen, ben nog net niet helemaal gestoord, hihi. Maar ga er van uit dat de weergoden mij wel een beetje gunstig gezind zijn. Gewoon een leuke dag dus ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goedemorgen allen.....beetje laat vanmorgen maar zalig geslapen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Snoeppie jij zit vast al in de trein naar Henk Nou ja, dan spreek ik je vanavond misschien wel...en poetse he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Roomboter in mijn haar? Veel gekke dingen gedaan. Ik flikkerde vroeger suikerwater in mijn haar om het uit model te houden. Maar roomboter, nee daar ga ik niet aan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Neeeeeeeeee...............geen roomboter hoor Jaap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Reuzel dan misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nee Von...Jaap heeft zo een lekker koppie hoor, moet hij gewoon niets aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Gooooeeeedemorgen zonder zorgen vandaag!!!!!Heerlijk dagje vrij,ik ga lekker shoppen in Amsterdam met een vriendin,lekker lunchen,Albert Cuyp of Dappermarkt!Kids zijn onder de panne vandaag en als ik thuiskom.....is m,n huis ook nog schoon!haha!!Klinkt heeeel verwend maar wel heerlijk idee nu al! haha!Dus als je werkster te laat is of niet komt Henk......dan zit ze hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 bollie ik neem je ontbijtje mee de auto in. ik heb te lang onder de douche gestaan laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik ga het paars verven, met groen plukjes. Verder geen middeltjes erin, daar krijg je maar haaruitval van.En nu ga ik er even vandoor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goedemorgen Buuuurbbb...amai...Dacht ik ga ff reageren maar ben het alweer vergeten Is Jaap nu een meisje of een jongen? Ik vind 'het' er in ieder geval lekker uitzien Nog een speciale goedemorgen voor mijn buddy lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden