Spring naar bijdragen

dinsdag 29 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleurie dit hoor eigenlijk op het dierenforum thuis maar zal het toch ff hier schrijven. Is het een waterschilpad? Wat ze erg lekker vinden is witlof sla, koolsoorten enz. Ze eten eigenlijk alles, dus als je dat geeft, blijft ze misschien van de bloempjes af.
Verder kun je ze wat wormpjes of meelwormen geven. Die zijn bij een dierenwinkel te koop.:)
Goeie morgen Eks. en Gaby.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tinkerbelle,

Jammer dat het je niet gelukt is gisterenavond. Je zult vast niet zo blij zijn met jezelf nu...Dat is die rottigheid van drank:o Gisterenavond dacht je waarschijnlijk: wat kan mij het schelen: ik pak er eentje! En je had er ook vast een reden voor, want die vinden we altijd wel;) Ikzelf had het meestal "verdiend" omdat ik een baaldag had, of "verdiend" omdat ik zo hard had gewerkt. Redenen genoeg:$ Maar de volgende ochtend voelde ik me dan ***. Voelde me een loser:o
Ik ben vaak gestopt Tinkerbelle en helaas ook vaak weer begonnen. Ik voelde me na elke mislukking slechter met mezelf. Maar ik denk achteraf gezien ook dat ik die uitglijders en terugvallen nodig heb gehad. Ik weet steeds zekerder dat ik die rottigheid niet meer wil. Dat maakte ook dat mijn periodes van niet drinken steeds langer werden. Dus jammer dat je gedronken hebt, maar zie het als een leerproces. Leer van je baalgevoel nu. Schrijf op hoe je je nu voelt en lees dat briefje bij heftige trek. Maak een soort noodplan: wat te doen bij trek? Bv. Ga wat eten, ga wat doen, kom op het forum, etc.
Vandaag dag 1 en gààn met die banaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiiesmiddags allemaal,

Ja jammer Tinkerbel, van gisteravond. Maar kop op en begin vandaag opnieuw!
Ik zit ook in een vallen en opstaanfase (of misschien wel 'zat') want de laatste dagen gaat het goed.

Ook al is het moeilijk, maar het fris opstaan is zoo fijn...je kijkt in de spiegel, glimlacht en zegt dan tegen jezelf..goed gedaan meisie weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje ''rare'' dag vandaag, had net inene zin om te roken???????????????? echt belachelijk, beetje emotioneel denk ik, nu mag ik gaan werken, m'n best doen om m'n hoofd bij het werk te houden, weet dat dat helpt, (EN lukt zoveel beter nuchter :)) vandaag rook ik niet, vandaag drink ik niet pffffffffffffff hier en nu, hier en nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geboren in de Henri Polaklaan bij Artis. (niet in Artis)
Zal je maar voor zijn, anders begin je over de apen.;)

Daarna op de Amstel bij de Munt.
Toen in A,dam- Slotermeer en nu hier.
Voor zolang als het duurt.;)

Een échte Amsterdammer.

En nu de :rose: in.

Tinkerbelle, actie. Gaan met die banaan.
Potjandorie nog aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wat dacht je daaran te gaan doen sowhat?

zo, dochters botten zijn gekraakt, zonder blikken of blozen,
en ze moet rechter opzitten... pfff, ze ze buiten, volgens mij zit dat
mens zelf helemaal niet rechtop... en een beetje gelijk had ze daar wel in...

vriendin kwam effe binnen pierenwaaien, ze was wat vergeten, kwam ze effe
ophalen... van A naar A, ca 100 km... met een auto vol spullen, die ik in de schuur
moest zetten , die ik laatst zo mooi voor haar opgeruimd had.. ze is al weer weg,
staat nu vast op de ringweg, ja what else is new op dit tijdstip...

dido intussen ook gaan waaien, hangt weer ergens bij het plein denk ik, met een
vriendin...

en ja het is mooi weer, dus je loopt naar buiten... en ja dit is mijn ouwe wijk,
en wat wordt het al fris, wat zal het lekker warm zijn in mijn ouwe stamkroeg...
enfin is me weer gelukt... in plaats daarvan schrijf ik nu dit...

en o ja, tinkerbel, waarom drink jij eigenlijk? enfin, die vraag krijg je wel te horen straks,
of nu al, maakt niet uit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, een loser ben je niet hoor! Dat mag je van jezelf niet zeggen. Hoe vaak ik al niet op mijn muiltje ben gevallen dat wil je niet weten. Toch weer opstaan en verder gaan. Morgen sta ik twee maanden droog.
Heb ook wel eens een jaar droog gestaan voordat het weer misging. Maar het is gewoon vallen en opstaan.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...