Spring naar bijdragen

dinsdag 29 maart


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Snoepje....en iedereen die volgt....... :rose:

Zag je al online maar was druk met wat anders, moet nog opschieten ook
ondanks dat ik al een tijd op ben...dus geen ontbijt....slurp koffie...douchen...aankleden en @ work....
wie weet nog even mopperdraadje want de comp is zooooooo langzaam haha
ben echt weer weg nu anders ga ik straks nog te laat komen..................
zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..........................have a nice day :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal. ja :devil: door de wekker heengeslapen.waarom zitten ze dan ook steeds aan die klok te draaien grumbelgrumbelbrom. duurt waarschijnlijk weer een week voordat ik die draai weer te pakken heb. maar wel tijd voor een bakkie koffie hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello allemaal... was net op tijd wakker, dido gewekt, wat kan die er toch schitterend slaperig uitzien...


ja sha, traag is dat kreng! eh, de computer bedoel ik nu... hier ook
volgens mij staat er ook veel te veel troep op! als je toch ziet... mijn hemel
tis hier net als met de rest van het huis... chaos... bij jou toch niet he?

koffie! mopper... mag hier ook wel effe hoor... koffie bijna op... grump, het enige
dat ik nou echt nodig heb nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ochtendploeg, hier al op het werk en de verkoudheid slaat toe. Ik haat dit. Gisteren weeral erg goede dag gehad, lekker druk, maar 's avonds laat op de zetel sloeg de eenzaamheid weer toe in alle hevigheid. Toch de fles laten staan voor wat ze was. Antabus in mijn lijf en geeft me een veilig gevoel.
Ben aan het kijken om eind april op city-trip te gaan ergens. De mogelijkheid is er :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen, :rose:

Ook hier gaat het niet altijd even makkelijk hoor dat stoppen, gisteren even een kwaad moment uit pure frustratie.
Mijn papflesserd (katje dat ik met de fles groot gebracht heb) lag bijna onder een auto en ik kon eigenlijk maar weinig doen dan toekijken en hopen dat het goed af zou lopen. Nou ik ben blij dat die auto haar zag en rustig aandeed maar mijn hart zat toch wel in mijn keel.
Liefst van al was ik direct begonnen aan een omheining maar helaas daar moet ik nog even geduld voor opbrengen (en de katten ook) want de financieele middelen heb ik er nog niet voor.

Nou dat gaf wel een frustratie moment hoor! De neiging was zeer groot om naar de nachtwinkel te gaan om alle emotisch in lijf en kop te verdoven. Maarja daar komt die omheining er niet sneller door, eerder dat het de boel nog meer vertraagd. Toen maar een lijstje gemaakt wat voor mij de redenen zijn om te stoppen, eindconclusie was dat stoppen me eigenlijk meer opleverd dan dat ene moment toe te geven dus ik heb maar een glas water gepakt en ben mijn nest ingedoken.

Zo en nu aankleden en taxirijden!

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor,
Ik kom helemaal bij in mn ouwe huiske, heerlijk.
Rust weer gevonden, maar dat kan ook liggen aan mn besluit om mn relatie te beeindigen en lekker zelf verder te gaan.

Jammer dat je nu wat verder weg woont, maar misschien kunnen we een keer afspreken halverwege met de doggies ?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...