Soothe Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Knuffie Eigenlijkmoet je een tik op je achterste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Waarom soothe???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Niwi??? Nu ben je me kwijt, hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 heb ik je dan ooit gehad, knuffie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 @niwi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Sorry Knuffie, ik las heel snel en pakte het verkeerd op.Het was Gaby, die de tik verdient.Jij raakte wat van slag!Hou het maar op een liefdevol tikje.Ga goed Knuffie. Ben weer even bezig, met mijn muziek.Laters.Af en toe gluur ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 @ Niwi....mocht je het willen weten............spiegel kopen haha@ Knuff........hollandse toetjes die zo geweldig lekker zijn dat je gezicht er meteen van samentrekt als je ze eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik kijk wel in de spiegel van knuffie....maar nu ga ik zwijgen...voordat ik hier mijnen C4 ga krijgen....(niemand in NL die weet wat dat is natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 O jawel hoor Niwi maar ik laat graag de eer aan jou om het hier even uit te leggen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Bey soothie, blij dat die tik niet voor mij was!!Sha'tje..ik koop veel dingen in nederland maar tot nu toe nog nooit toetjes.. Blijkbaar moet ik dat ook eens doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Geen idee Knuff.....eet het zelf nooit hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Maar ikke wel, niwi:DEn dan nog beweren dat je geen belgje bent??? Daar moet iets achter zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ooooh sha'tje, en je zou mij dat dan wel aansmeren???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja knuff......dan snap je dat effect van voor de spiegel waarom denk je dat ik het niet eet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik ben van origine zeeuws-vlaming...dus eigenlijk reservebelg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Oei-oei... Nu moet ik écht weg..Ventje net komen vragen waar ik blijf! Dedju toch, ik vond het hier nu zo gezellig..Slaapwel allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Dag luitjes, fijne dag gehad? Mijn complimenten voor de alcoholvrije overwinningen van vandaag. Ik heb de discussie over balcofen bij thema's effie een tik gegeven naar boven. Morgen ga ik naar de dokter om het bespreken. Iemand ervaring ermee? Ik heb er redelijk over gelezen, maar ik mis nog wat meningen van gebruikers. Altijd welkom daar. Greetz,Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 reservebelg??????? van een reservewiel heb ik wel eens gehoord maar reservebelg..............als er geen belgen meer over zijn dan hebben we Niwi nog.....begrijp ik dat goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Inderdaad Sha En als het aan bepaalde partijen hier zou liggen, zou dat wel es kunnen gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hai Rae, ik heb geen ervaring met balcofen en kan er niets over zeggen, wie weet meld iemand zich nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ??? Raebedoel je nu over de Belgen...als het aan bepaalde partijen ligt?dat die niet meer over zijn? snap er niets effe van...teveel drop of thee Sha......ja dat is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Rae er was nog een draadjeik heb m omhoog gehaal bij thema'sje kunt bb een pb sturen, die is er mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ha, die Sha, Zie je niet zo vaak meer op het forum. Belangrijker dingen te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hoi Jane, ja, ik zag dat er drie draadjes waren. Heb min of meer lukraak gekozen ... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ha, die Aicha....had inderdaad even wat andere dingen te doen afgelopen dagenkun je zo wel eens hebben hèmaar heb op de achtergrond zo nu en dan wel meegelezen hooren hier en daar een dominootje gelegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden