Primula Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 He Soothe,Loop ik jou tegen het lijf.Dacht even dat ik hier helemaal alleen was.Hoe gaat het?????Vervolg: ik kreeg een telefoontje tussendoor.Gisteren had ik het moeilijk in de namiddag.....Al op weg voor een fles wijn, maar: ik kwam met een gebraden kippetje terug!Leker opgepeuzeld.k Sluit zo weer af hoor,...Ga nog een poosje de tuin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi Primula, een beetje druk.Ben je niet vergeten.Er volgt een bericht, dan begrijp je het.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Fijn, Ben benieuwd Soothe!Heb mijn bericht nog aangevuld, zie boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Moest natuurlijk een muzieknootje zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ga maar lekker spitten en graven.Goed voor de endorfietjes en hou het droog.Beter een kippetje hoor. Goed werk!Sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi allen,Zoals jullie wellicht weten, is mijn moeder in November 2010 overleden.De behandling had ik stop laten zetten. (in samenspraak met mijn broer)Tussendoor een staar operatie.Soms komt er veel op een mens zijn pad.Mijn broer overwintert in Spanje.Aangezien het maken van een grafmonument lang duurt,gaf mijn broer mij de vrije hand.Dus de man met natuursteen en lettertypen over de vloer en wat moois samengesteld.Bericht gehad dat het graf klaar is.Dus gisteren naar Zorgvlied aan de Amstel.Ik had een vaas en een schaar meegenomen en onderwegeen mooie bos gemengde rozen gekocht.Het graf was fantastisch. Wat een staaltje vakwerk.Roosjes geknipt en op de steen gezet.En... heel veel foto's gemaakt.Inmiddels een aantal naar Spanje gestuurd, dan heeft mijn broer een impressie!Wat wil ik hiermee zeggen?Dat in mijn drinkperiode ik dit nooit zo mooi gedaan had.De bloemen misschien op het verkeerde graf gezet.De foto's waarschijnlijk een drama!Mijn dure camera misschien in de tram of een kroeg laten staan.In een restaurant had ik wat gegeten met twee Shandy's erbijen kwam voldaan thuis.Het leven is niet altijd leuk en eenvoudig.Men moet het stoppen een oprechte kans geven, dan gaan de dingen op den duur beter.Het is niet alles altijd jubel, maar men staat z'n mannetje/vrouwtje.Na zo'n dag als gisteren, is de meerwaarde mij weer helemaal duidelijk.Dus de drank uit de weg en niet een reden gaan zoeken om te drinken!Als men wacht op een probleemloos leven wordt het niets.Moeilijke mannen zullen er altijd zijn. Vrouwen ook.Geboorte huwelijk, de dood, trouwen.Het leven biedt veel om de eerste te nemen.Dus stoppen en geef het tijd (ruim tijd)Het wordt geen gelukzalig iets, maar wel beter hanteerbaarmet een respectvol gevoel.Dit was het zo'n beetje.Groet.De hond tegen Rabies laten inenten en een internationaal hondenpaspoort vragen.Hij is gechipt. Dan ga ik met Anna naar Normandië.We maken er wat van, toch.Ga goed.Aanpassing, September is November!De kluts kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Wel erg lang, dit verhaal.Ben weg, veel te doen.Sterkte allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi Soothe!Prachtig geschreven!Ja, zo is het en niet anders.Na bijna 2 jr niet drinken en een periode wel en niet.....Weet ik nu echt zeker dat wat jij net geschreven hebt , helemaal klopt!Dank je voor het mooie bericht en een fijn verblijf in Frankrijk!Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi Tine,U ken ik nog.Dank voor het lezen.Pas 14 mei hoor.Tine, sta sterk en blijf de baas.Je kan het.Evengoed bedankt.Liefs terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ha witte, aicha en snoepje, rustig hier he?Soothe, ga je emigreren? (voor het geval soothe nog voorbijkomt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Heee die JosjeAlles ok daar??Ik was nog ff aan t bijlezen.Ik kom bloemen brengen eigenlijk voor iemand, maar die is heleaas niet online, dus ik wacht nog heel ff;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Kan jou er natuurlijk wel ff 1 gevenGewoon zomaar voor de leuk:present:Dus bij deze Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Dank je witte, ben gek op bloemen. Zet hem direct in een vaas:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Alles goed hoor hier, ben vooral druk met solliciteren en vakantie boeken. Alleen wat lichamelijke klachten, ze zeggen dat dat komt als je boven de 40 bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hier ook alles ok hoor JosjeBeetje druk druk, zoals altijd daardoor wat minder hier.Maar in mijn geval is dat een goed teken hoor!!Ik ga ff etenblijf nog wel ff hangen laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Mijn eerste bijdrage in Ditjes en Datjes, ben nieuw hier: zie "wie is wie". Net terug van mijn werk, 1,5 uur in de auto gezeten en de hele weg zitten denken: wel of geen drank kopen? Balans slaat door naar "niet", maar moet nog boodschappen doen. Dat vind ik vaak wel moeilijk: boodschappen doen als je zin in drank hebt....Maar goed dit is pas dag 2 van stop poging "tig", dus ik ga me er overheen zetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 :(:(:(:(:( Goeie avond lieve mensen ik ben weer thuis. Het is allemaal wel mee gevqallen hoor. We kwamen aan en ik zette haar neer, en rutssssssssssss weg was ze. Spelen met de twee andere hondjes. God wat was ze blij dat ze ze zag. en de hondjes waren ook heel lief en enthousiastHeb nog wat gezeten daar en ze kwam vaak ff een knuffeltje geven en weg was ze weer. Even overal laten ruiken dat zij er nu ook was en verder dikke pret voor haar dus hoef ik me geen zorgen te maken.Viel me toch wel wat zwaar op de terugweg, en ook vanavond zal ik haar wat missen, ze zit altijd bij me maar daar moeten we doorheen.Geen trek in drank dus dat is mooi mee genomen. Ik voel iedere dag weer dat ik sterker wordt en eigenlijk met zulk soort dingen geen drank meer nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 goeie avond Erik,Wat soms wil helpen is dat je hier aan ons maar ook aan jezelf, nu beloofd niets te kopen, en als je boodschappen gedaan hebt, gelijk melden of je sterk genoeg bent geweest. Je moet er van uit gaan dat het je gaat lukken. Zal jij eens zien hoe je je daarna voelt. Dat is een hele grote kick hoor. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ha bol, gelukkig heeft ze het naar haar zin, komt vast allemaal goed:present: Hoe snel je je hecht aan zo'n beestje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Nou Josje niet meer normaal. Maar als je ook ziet dat, als ze bij me ligt, ik niet van haar af kan blijven. Knuffel haar de hele tijd, en kan zo intens genieten van het diertje.Ik kan nu weer heel veel liefde aan een levend wezentje kwijt en zie ook dat ze daar van geniet.Dat was bij mijn manneke al 11 jaar niet meer het geval. Daar deed ik zo veel voor, knuffelde hem vaak maar er kwam niets van terug. Daar gaf ik alleen maar aan en dat kost heel veel energie, en kon ik er op het laatst ook niet meer van genieten. Ik gaf alleen omdat ik van hem hield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Erik, wat mij hielp was soms gewoon €10,= meenemenen een lijstje met wat ik echt nodig had. Pasje thuislatenen dan houd je je gemakkelijker aan je goede voornemens.Boodschappen doen rond etenstijd is ook slecht voor drankbehoefte,als je honger hebt ben je eerder geneigd ongezonde dingen te kopen.Na het eten voor de volgende dag of juist smorgens de boodschappen doen is al een stuk beter.Hoe gaat het verder nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Nou, ben ik weer, terug van boodschappen...zonder drank . Nu een glaasje cola, straks koken voor mezelf en de kids. @bolletj: bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ja je krijgt veel liefde terug van zo'n beestje, fijn.Goed gedaan hoor gewoon Erik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden