blondie6173 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ben er weer weg mee.Veel blijven liggen afgelopen dagen, dus hup aan de slag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goedemorgen allemaal,Gaat nog steeds goed, vanaf zondag geen druppel meer gedronken. Ook sinds 3 weken gestopt met roken...... ik ga ervoor.Zoals ik al vertelde ben ik niet veel online ( vandaag vrije dag), maar zullen jullie we in de avonduurtjes wel voorbij zien komen. Ik wil me toch elke dag even melden.Ik ga nu weer weg, heerlijk naar de kapper. Allemaal een prettige en vooral zonnige en droge dag toegewenst.Gr Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 quote: Originally posted by: niwiik zit me dat voor te stellen, Yvonne.... wat doet men onder de douche....nou ja...zennen.... Ff heerijk rustig genieten van het warme water dus.... Sta er geen uren onder, ongeduldig tiepje wat dat betreft... maar heeeeeeel even heerlijk NIETS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 zo had ik dat ook gedacht, Yvonne....maar hoe dan ook...we houden het droog he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 lijkt me een beetje moeilijk Niwi....droog houden onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 kweet ut, Sha....het valt allemaal niet mee....een verslaving doorbreken en dan blijven volhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 douchen is ook een soort verslaving....ik zou in ieder geval niet zonder kunnenmaar ben niet van plan om daar mee te gaan stoppen doet me er meteen aan denken dat ik er zo ook wel eens onder mag gaan zennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Deeeeee niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 en vonneke, blondje, fleurtje en nog zo vele anderen, een bijzonder goede morgen van je zuiderbuurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ier sie....den Will se....mijn noorderbuur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 JEEEEEEEEETJE wat een drukte hier zeg!! goeeeedemorgen allemaal!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 quote: Originally posted by: niwizo had ik dat ook gedacht, Yvonne.... maar hoe dan ook...we houden het droog he... Woehaaaaaaaa, wat dacht je? Mooi niet natuurlijk. Straks ga je ook nog suggereren dat ik er een badmuts bij op moet zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ook goedemorgen Yajahet is wel een drukte, maar de meesten staan onder de douche te zennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 and a good sunny morning to y'all:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Igor...wacht...ik volg je voorbeeld...................ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF wegggggggggg is Sha all a nice day...die van mij gaat zeker lukken......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goeie morgen lieve Will. Het gaat goed met je hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goedemorgen allemaal..Spring effe binnen en weer buiten..Vonneke , eindelijk kan ik nog nog eens een dikke bees geven Waar zit Mups eigenlijk? Gaby?? Heb ik nog niet gelezen dacht ik. Als je dit leest Gaby.. Kom zo vlug mogelijk terug. Hoe langer je blijft hangen op je eentje hoe slechter je je misschien gaat voelen dus hups maak dat je hier bent! Spud: ik was diegene met de schildpad. Zou superfijn zijn wat antwoorden te krijgen van een schildpaddenexpert. Heb nu niet zo heel veel tijd maar stuur je mijn vragen in het kort door als dat nog kan.Teveel Doet datte goe allemaal!Btw het lief van mijn zus was er gisteren niet bij. God zij dank! Maar kosjer is ie echt niet...Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi daar allen, ik vrees dat ik gisterenavond een (eigen) principe verbroken heb .. heb op dit forum lustig zitten schrijven terwijl ik serieus onder invloed was. Voel me er echt mottig over. Moet nu weg maar ik ga straks een aantal zaken deleten ... Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Jane daggggg...ga er meteen van tussener is een tijd van komen....maar ook een tijd van gaan.......nu dus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 will: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 natuurlijk, Yvonne....zonder muts geen zen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Fleur...mopperdraadje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Dag dag Shah.Goeie morgen Fleurie, Jane en Yaja. Voor jullie alledrie een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Fleur hihi...vergat ik bijna.............doei mazzel have a nice dag en tot..........ooit............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden