Sara Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Oh, Gaby nog bedankt voor het terugrekenen, toch wel leuk om te weten dat we morgen samen 6 weken droog staan Ben te weinig op internet om jullie goed te volgen, zal zodra ik kan weer eens wat meer gaan lezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 blondie en sara alles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Sha dus ook in de weer met de vlinders, ihihi. Maarrru Wil, hartstikke goed. Doe rustig aan... maar ben blij voor je. Sha... gelukkig net op tijd de douche ingedoken jij.... kun je fris en fruitig richting werk ... fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 zou bollie wel geslapen hebben zonder puck??? ik zou geen oog dichtdoen geloof ik.heeft iemand desi gezien? of gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 knabbel en babbel komen me even de tandenpoetsen en het gezicht wassen. tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Alles oke Igor.Alleen nog erg moe, ongelooflijk na 3 dagen alleen maar slapen met die migraine.Gaat wel over.Zo lekker genieten van het mooie weer, krijg ik weer energie van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Ben weg...Sponsor bellen en dan kan mn dag beginnen.Laters;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 goedemorgen allemaal, moet rennen, aan de arbeid@Sara, ja morgen sta je 6 weken deroog, helaas heb ik het niet gered, heb dinsdag gedronken, dus zit nu weer op dag 3, baal er vreselijk van, en echt een ieder die het overweegt, niet doen,maar ja.... dat wist ik dinsdag natuurlijk ook al :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 maar Sara jij gaat hartstikke goed! en hoe is het met de vlinders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeie morgen gaby, blondie, saar en niwi... Saar zat toch ook met vlinders??? Heerlijk hoor. Gaby, kan me indenken dat je baalt. Maar aan de andere kant... denk aan al die dag dat het je WEL lukte... daar mag je best blij mee zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 goeie morgen kanjers.Hier slecht geslapen. Akelig gedroomd over spoken en zo. Dat heb ik wel vaker. Ben rond 2 uur ff m'n bed uit gegaan en daarna wel goed geslapen.En jullie? hebben jullie zin in de dag? het wordt vandaag barmooi weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hè Blondie rot voor je meid. Laat ik je vast vertellen dat ik er geen last meer van heb sinds ik in de overgang ben ..... schrale troost, sorry, nog ff geduld meis. Ondertussen sterkte!Gaby; wat jammer joh. Maar goed we weten er alles van toch? Vallen, opstaan en weer verder gaan! Nou ik had het gisteren ineens ook heel moeilijk, had bijna gedronken zeg.De (nog kersverse) relatie roept wel erg veel emoties op soms. We moeten onze weg er nog in vinden en hebben beide nog moeite met ons verleden. Bij mij roept het hebben van een relatie ook weer allerlei nare herinneringen uit het verleden op, heb soms erge nachtmerries en alle emoties vreten aan me, letterlijk en figuurlijk. Ook al weet ik dat ik het maar op z'n beloop moet laten, het valt niet altijd mee. Maar affijn, beter nuchter dan in de drank gevlucht.Zo, nu ff rommelen en honden uitlaten.Laterssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 klopt Yvonne, maar ik heb het toch weer laten gebeuren, en dit keer baal ik daar meer van dan anders, heb ook het idee dat ik nu weer ópnieuw'' met de afkick kan beginnen, weet niet of dat ook zo is, vorige keer was ik nijdig en vastbesloten nooit meer te drinken, nu voelt het als falen, is weer heel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Sara....ff rommelen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Gaby,bij iedere herval groeit het besef niet te kunnen drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Maarre Gaby....... IK rook nog steeds :$ dus jij bent daarin verder dan ik! Knap hoor Igor; gelukkig ben ik niet vies van honden dus krijg je van mij een Hoi Von; ja vlinders maar soms lijken het ineens vleermuizen , van die enge......Met jou alles goed?Mogguh lieve Bol Nu echt ff bezig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeie zonnige morgen weer,wat boffen we toch he mensen!Bolleke als ik je straks niet meer zie, nade volley:alvast hele fijne dagen meis,Puck heeft het goed en jij ook zo verdiend,en als je het te lang vindt duren, nou dan heb jeheimwee en gaat lekker terug.Maar wel ff je laten verwennen he, misschien bevalt het zodat je een verlenging aanvraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Oké speciaal voor Niwi: foei toch!!!"A dirty mind................" maar nee man, ik zit braaf alleen thuis hoor (met de honden).Met jou alles goed? Nog steeds rookvrij? Denk van wel je bent zó sterk en vastberaden altijd.Hey Bol begrijp dat je er lekker ff tussenuit gaat?Dan wens ik je héééél veel plezier!Hoi Jane! Wil je nog gauw even zeggen dat ik je berichten de afgelopen maand zo van toon veranderd vind joh, je klinkt heel sterk en positief. Ben blij voor je, het is je zó van harte gegund!!!Doeiiiiiiiiigood goan allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 jawel, Sara....nog altijd rookvrij....heb het net op die andere draad gezet....80 dagen nu....2.400 peuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 En....Sara....ik had het over rommelen...en jij maakt er ineens "a dirty mind" van...maar geeft niet....met al die vlinders van jou, ik begrijp het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goedemorgen!Heb net even impulsief een afspraak bij de kapper gemaakt:) Eks wil een nieuw hoofd! Ik kan al om 9 uur terecht, ben dus meteen weer weg.Iedereen een fijne droge dag en geniet van het mooie weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 De Bol een paar dagen weg... zonder Puck dus... nou meid geniet er van hoor. Jane, tis inderdaad al weer heerlijk... zat net even buiten in het zonnetje, is al twintig graden nu in de zon... dat belooft wat voor de rest van de dag.. Niwi, petje af hoor dat je het zo goed vol houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeie morgen Eks... hoop dat we je nog herkennen als je straks weer terug komt.... Ik ga er ook vandoor... tijd om wat te gaan doen... Luitjes.. fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 dank u, vrouwe Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 quote: Originally posted by: ekstertjeGoedemorgen!Heb net even impulsief een afspraak bij de kapper gemaakt:) Eks wil een nieuw hoofd! Ik kan er ook een boetseren voor je hoor? Ik kan hem net zo jong maken als je wilt Goeie morgen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden