Spring naar bijdragen

Donderdag 14 april


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je
Toch hebben jullie het aan jezelf te danken
Hier melden is stap 1
Meestal als er eenmaal besloten is om te gaan drinken is er geen weg meer terug en dus echt heel moeilijk om alsnóg niet te drinken !
Kunst is nu om dit te voorkomen en je triggers te leren kennen die dit veroorzaken. Geen trek krijgen is wel zo prettig, dan hoef je er ook niet tegen te vechten. Dat jullie dat gevecht overwonnen hebben is echt superknap, want de drang is zooooo sterk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel Woman en Jaap , ja het kan je zo ineens overvallen en daar ben je dan mooi klaar mee.
Gelukkig heb ik jullie anders was het zeker mis gegaan:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook erg fijn dit forum te hebben. Gewoon het idee alleen al dat je niet de enige bent met een probleem en dit kunt bespreken. Geweldig. Voor Jellinek of AA oid was ik echt nog niet klaar. In mijn hoofd dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk moet je het zelf doen. Daar zit de sleutel denk ik. En waardering voor jezelf. Het is nergens voor nodig jezelf zwak of zielig te vinden. Goed hoor dat je niet opgeeft na 6x. Echt goed.

He, ik ga zo slapen.
Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha en Rae, complimenten!
Maar waar was snoep vandaag? Hoop dat alles goed is....En Igor!
Ik mis Jopie trouwens ook.
Excuses, ik ben een meelezer. En een minderaar, (nog) geen stopper. Maar heb heel veel respect voor iedereen die het spul laat staan!
Tijdens het meelezen leer ik, vooral over mezelf. En ik krijg steeds meer inzicht in mezelf, en daardoor neemt de behoefte ook af.
Misschien raar voorbeeld, maar ik was gisteren vergeten om bier in de koelkast te zetten. Dat was me toch een rare gewaarwording, ongelooflijk! Dus de gewoonte verdwijnt een beetje.
Aangezien ik dus een minderaar ben, post ik niet zoveel. En de dagdraad ligt mij ook niet zo, ben niet zo'n prater/schrijver. Maar beschouw mij aub niet als een gluurder, dat ben ik niet!
Wens jullie allen veel sterkte!
En Will, hou vol he!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...