Spring naar bijdragen

Zondag 17 april 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik zag dat je om een maatje gevraagd had in die rubriek Jan.
Ik weet niet wat de ervaringen zijn van de mensen die daar een oproep gedaan hebben. Of ze er werkelijk reactie op krijgen van iemand die zich aanbiedt als maatje. Geen idee.
Ik heb de indruk dat het gemakkelijker is een maatje te vinden als je regelmatig op de dagdraad schrijft. zodat mensen je een beetje leren kennen.
Maar dat is slechts mijn indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, dat kun je doen bij ïk zoek een maatje". Daar schrijf je dan de vraag, maar je kan ook iemand een p.b. sturen. Als je iemand prettig vind dan ga je naar zijn berichtje en dan zie je aan de rechterkant boven dat berichtje een slotje staan. Als je daar op klikt dan kun je hem of haar een pers. berichtje sturen.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een dag gehad om maar heel snel weer te vergeten...
Nergens zin in en veel piekeren.
Niet altijd makkelijk om die gevoelens zonder verdoving of demping te ondergaan, maar volgehouden.

Vandaag weer wat lekkerder in mn velletje.
Lekker genieten van dat gevoel dan maar:D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Geen zon hier..redelijk goed geslapen maar met barstende hoofdpijn gaan slapen. Niets genomen tot ik 's nachts wakker werd van de bonken in mijn slaap. Beter toch pilletje genomen voor het slapen gaan. Koppig ding dat ik ben :D

Bedankt nog voor de steun van gisteren. Voel me net aangereden door een vrachtwagen en eigenlijk zie ik er ook zo uit :huh:. Blij dat dochter thuiskomt straks, voelt het niet meer zo alleen.
Alhoewel ik me vast al vlug ga ergeren aan haar puberstreken :D.

Jank nog steeds om het minste maar moeten we maar door zekers? Geloof dat het op een moment wel stoppen zal en anders moeten we het op een andere manier intomen.
Ben echt benieuwd of dit binnen een maand weer komt opdagen. Nou jullie zullen het als eerste merken :D

Heb nog een week vakantie en dan ben ik ze toch maar goed doorgekomen zeg ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...