snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 had vandaag een gesprekje met de juf van de jongsteen die zei dat de jongste zo veranderd is..rustiger enzoen toen zei ze dat ik er ook zo ontspannen uitzag en veranderd was..heb natuurlijk niet gezegd hoe het precies in mekaar zit..maar wel leuk om te horen..en een motivatie om door te gaantoen ik nog dronk was ik altijd opgefokt leek wel een duivel hoe ik kon uit barstenen dat is niet goed voor een kindheeel leuk om te horenrae en denker ...stoppen met die troep en doorzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Lenie, hier ook de 4e dag, gaat bij mij op en af, maar jij ook volhouden hoor! Doe ik ook en het lukt! Hoe moeilijk dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Dat is nog eens een compliment snoepje, ik wed dat je de hele dag al loopt te glimlachen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Hi Snoepje,Dat is een enorme opsteker, die je van die juf kreeg.Het heeft dus duidelijk een positief effect dat je niet drinkt,zowel voor jezelf als voor je kind.Geweldig.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 josje..... ingrizij weet natuurlijk niet hoe dat komtmaar wel mooi gezien van haarwas om half 4 josje toen ze dat zei ..maar toch een glimlach voor een halve dag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Zeker snoepje, dat zijn dan ook mensen die je echt zien, ik kan daar ook altijd blij van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 quote: Originally posted by: jan1000Lenie, hier ook de 4e dag, gaat bij mij op en af, maar jij ook volhouden hoor! Doe ik ook en het lukt! Hoe moeilijk dan ook. dank je wel..jij ook he?ik had het even heel moeilijk vanmiddag...ik was blij dat mijn zoon thuis kwam.zometeen op de koffie bij m'n buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 snoepje dan zal ik er maar geen complimentjes aan gaan toevoegen (die bewaar ik voor later) anders ga je naast je schoenen lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 igor...bewaar ze maar tot een moeilijk momentheb net me voeten gewassen van dat ernaast lopen..waren me toch vuil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 nog geen blaren opgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 kom jij ze verzorgen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Rae, kan ik je niet overhalen om die flessen weg te mikken? Morgen baal je op zijn zachts gezegd:o En dan kun je zeggen morgen stop ik, maar daar heb ik zo een hard hoofd in...Waarom zou je er dan wel afblijven? Omdat het geld op is? Dan begin je weer wanneer er wel weer geld is toch? Waarom wilde je stoppen? Wat levert je het drinken op? Waar wil je voor gaan?En Denker, opgeven? Nee, waarom zou je? Van een terugval kun je leren, echt! Schrijf ergens op hoe rot je je nu voelt en lees dat bij je eerstvolgende trek. Niks meer in huis halen, het drankenpad in de winkel mijden en bij trek hier komen! Sterkte beiden:present:Aanpassing:Lees mezelf net terug en vind mezelf zo gemakkelijk over komen...Begrijp me niet verkeerd..Ik weet dat het moeilijk is om te stoppen, maar vind het zo jammer dat het jullie niet lukt nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 snoepje met alle liefde en als je ze echt heel echt echt echt echt echt echt goed gewassen hebt durf ik er nog een op te geven voor de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 igorheerlijk iemand die je voeten verzorgtheb ze heel goed gewassen..een uur zitten wekenik zet alvast thee en zie je zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 oke, ik spring op m'n stalen ros en galoppeer naar jou. tot zo........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 19 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 @ igor, was idd nog niet wakker vanochtend...@blondie, goed he, sollicitatiegesprek, veel succes alvast!@rea en denker, kom op! we zijn er voor jullie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 19 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 :heart:Al zoek je de hele wereld af naar iemand die je liefde meer waard is dan jezelf, je zult die nooit vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Das een mooie Summerzelf bedacht?En Snoepje ik geniet heel ergvan jouw humor, die is volgens mijook weer wakker geworden, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 19 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 nee, boeddha:), soms lees je zinnen...die in je hoofd blijven...en dan denkt inderdaad. Het drinken is vooral een uitwerking van dat ik een stuk liefde voor mezelf mis. Niet dat ik heel onzeker ben, maar heb vooral veel commentaar op mezelf intern. Ik ben nu aan het werken dat ik liever voor mezelf mag zijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 janeik zie mijn eigen humor niet echt..er zijn wel meer mensen die dat zeggenen dan denk ik ...humor??????en jane die juf is pas 23... knap he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Voor Tobbertje:Ik las (bij pactdraadje geloof ik) dat je 2 glazen wijn had gedronken. En dat je daar akelig van was?Wel: ik heb bewondering voor je: je hebt het bij 2 glazen gehouden en dat vind ik geweldig. Je had toch ook door kunnen zakken, maar je zette de rem er op!!Blijf trots op jezelf!!! Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Hoi allen Vandaag ok. Voelt alsof mijn hart op de grond ligt, iemand erop gespuwd heeft en nog een flinke natrap heeft gegeven. Maar waar ze gisteren nog bezig waren met de actie zie ik het nu liggen op de grond en denk ik 'nou ff in elkaar knutselen en terug op zijn plaats steken Fleur'.Voor mezelf is het de laatste drie dagen een hele strijd geweest.Het zijn geen gewone downs in 'pff wat voel ik me slecht'. Het is eerder vlak met je snoet tegen 80km per uur tegen een muur knallen. Het enigste dat mij helpt is...niets...buiten iemand die luistert. Maar op een bepaald moment vind je die nog moeilijk. Op een bepaald moment voel je dat het genoeg is geweest. Voor jezelf en de ander.Ik wil hier eigenlijk niet veel mee zeggen. Nog steeds vecht ik tegen het gevoel dat ik drinken wil. Enkel de teleurstelling die ik later zou voelen (niet de kater, niet het misselijk gevoel..) houdt me tegen.Maar ik weet dat ook dat maar een hele fijne lijn is. Eén die ik uiteindelijk verantwoorden kan, want daar zijn we allemaal wel goed in als puntje bij paaltje komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Voor Niwi:En waar las ik dat jij niet meer op het forum wilt komen? Bij zuurpruim geloof ik.Niwi: ik hoop van harte dat je blijft!Een forum zoals dit kan een ""oude rot"" met ervaring en zolang al droog goed gebruiken vind ik.Hou je haaks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Soothe: ook in town?Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Lieve Primula:present:toch heel lief en bemoedigend om jouw reactie te lezen... ik loop met een mega schuldgevoel rond omdat het alweer voor mijn gevoel zo lang zo goed ging... en dan gaat het toch weer fout.je geeft me wel moed om weer door te gaan op het droge pad, want dat beviel/bevalt me reuze goed!dus dan begin ik weer opnieuw te tellen. Dag 2 droog...Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden