Spring naar bijdragen

Donderdag 21 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Rae

Ik kan maar aan 1 ding denken als oplossing en dat is zelfmoord.




Helaas heb ik zeker 3 jaar geleden beslist dat ik dat nooit zou doen.




Maar nu zit het zowat 24/7 in mijn kop, terwijl ik het toch niet ga doen.




zo herkenbaar......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bordeline, is geen reden om te drinken.
Ken hier ook een borderliner, die jaren droog staat.

Rae, je zit jezelf overmatig te analyzeren.
De wil om daadwerkelijk te stoppen moet er zijn.

Ik wil niet meer, ik ben het meer dan zat, dat moet er zijn.
De AA, Antabus, zonder 100% motivatie werkt niets.

En drinken maakt ook machteloos en ongelukkig.

De kip of het ei, zoiets.

Ik heb ook zo mijn psychisch gedoe. Maar het is beter te hanteren.

Pak jezelf bij kop en staart en probeer het.
Probeer het eerst 14 dagen of zo.
En denk per dag.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Rae, ja ik las het andere stukje dat je geschreven hebt pas later. Toch zou het niet verkeerd zijn om toch eens te proberen iets positiefs te schrijven over jezelf. dan moet je je toch ff concentreren op iets goeds. Het zijn maar momentjes maar dan weet je toch ook dat je dat nog kunt.
het is zo belangrijk voor mensen met border line dat ze blijven proberen om ook de positeve kant van zichzelf naar boven te halen. Kost misschien veel moeite maar het komt toch binnen.
Voor jou een bos :present::present::present::present::present::present::present: en ze ruiken lekker hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, vanaf 17.12 toen ik las dat je tot het eind doorgaat
omdat dat nu eenmaal je persoonlijkheid is, alles of niets,
voel ik me ongemakkelijk. Je schrijft vrij lakoniek lijkt het,
maar het is me nogal niet wat wat je schrijft. ben je nu al die tijd aan het drinken, en zo ja wat en hoeveel? Je hebt het in huis gehaald, dus hebt toen al voor alles gekozen.
Je had ook niets kunnen kiezen.
Ik hoop dat je je verstand gebruikt en hulp belt.
Zoals bij mededelingen te lezen valt, staan wij hier machteloos tegenover.
Wat wil je dat we betekenen voor je virtueel?
Wat jaap suggereert, iemand die je al begeleidt en kent bellen, lijkt me het beste wat je kunt doen, want zoals je nu bezig bent ga je morgen ook niet naar de AA. En wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, wel veel om even terug te lezen. Wist niet dat je diabetes had Lenie!

Vreemde week, twee lastige afspraken gehad waar ik normaal voor gedronken zou hebben en achteraf ook om het weer van mij af te zetten, maar nu was ik rustig en voelde me erg mijzelf, en wat ging het goed zeg! Nou daar leer ik dan ook weer van en sterkt mij alleen maar in het verdergaan. Ook lees ik dat enkelen terugvallen en dan veel verliezen. En na enige tijd weer beginnen met stoppen. Dat vindt ik ook heeel goed. Mij behoedt het terugvallen als ik zie hoe hard je er weer aan moet trekken en hoeveel vertrouwen je weer in jezelf moet terugwinnen. Maar het blijft moeeeeeeeeeeeeeeeeeilijk! Fijn dat delen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dag was ook heeeeeel erg fijn. Heerlijk in de tuin bezig geweest, mezelf getrakteerd op een muurdroger. weet je wel zo'n was =rek voor aan de buitenmuur. 2x terug gemoeten omdat het ding beschadigd was. Kon hem niet meer dicht krijgen, dus zo over straat. Geen porum en ik schaamde me dood maar nu heb ik een goeie.


Rae, wil je mij een groot plezier doen? Ja?
Ik ben een paaspact gestart bij thema's. Kom op joh, schrijf je naam er eens bij? Dan heb je toch een beetje meer zekerheid. Het is maar een paar dagen. Dat moet je lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...