Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 1 goede middag!!!na m'n pil inname toch nog wel flink geslapen...ik heb er al weer wat KM op zitten met de honden.nu even melden hier...terug lezen...huisje doen en de laatste boodschapjes halen.oja ik moet ook de stad even in..ga nl Roti maken maandag bij een vriendin van me.dus moet ik de spullen even bio de toko halennou even lezen met een bak koffie en een stukje paasbrood. ( ps..suikerwaarde is gezakt vandaag..zit op 8.0 nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hmmm lekker Rae...denk dat ik nu al van je hou Je klinkt veeeeeeeeeel leuker als gisteren. Ook jij PatrickB..het was me een avondje wel Ik ga nu ff dweilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Dat wil ook niet zeggen dat je ervan tussenuit kan muizen hoor I'll be watching you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Na mijn dweilen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Mooi Woman, het zou wel eens je nieuwe beroep kunnen worden.Vanmorgen 2 foto's van mezelf naast elkaar gezet:1 van 5 jaar geleden met een opgeblazen rood drankhoofd in een cafe, kleine ogen1 van vorige week van dichtbij gemaakt met mijn cameraatje, een frisse slanke kop met stralende irissen die afsteken bij het helderwit eromheen. Maakt woorden overbodig om uit te leggen waarom of hoezo geen drank meer.Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 mensen...ik stap op mijn stalen ros en ga even naar de stad en daarna naar de supermarkt...tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Kate, je bent leuk:) en jij ook Fleurtje:DWord vrolijk van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Halle mensen, ik moet nog even teruglezen. Vannacht goed geslapen, nu weer tuis van korte logeerpartij en zo boodschappen doen. Het weekeind alleen dus zal wat plannen maken om mijzelf af te leiden. Dag 8 ziet er echter goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik ga nieuw draadje starten over alcoholisme.Ik wil graag input om e.e.a. Te evalueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Wat een oorverdovende stilte hier Iedereen buiten? Groot gelijk... Ik wissel het lekker onder de parasol zitten af met de laatste klusjes binnen. En heb nu wel weer een bakske koffie verdiend.... Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 pppffff...hijg...zweet....net terug van de boodschappen...nu eerst een heel groot glas cola en een peuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goed toeven hier in de tuin, zit lekker in de schaduw en in mijn badje, haha is lekker hoor met groot glas limonade en vond nog een boek van Esther Verhoef het heet ''alles te verliezen'' probeer af en toe paar bladzijden te lezen en te genieten van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 het is hier 32 graden op het balkon...ik blijf even binnen.toch maar sparen voor een parasol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 je hebt tegenwoordig ook van die leuke schaduwdoeken Lenie, zit ik ook aan te denken, 32 gr is idd wat veel, ongelooflijk he en dat met Pasen, weet je dat we 3 jaar geleden nog sneeuw hadden met de Paas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 nah belachelijk he?verders zeur ik niet hoor..hahaha..op het fietsie is het heerlijken wandelend met de honden ook.waar haal je die schaduwdoeken dan?en is dat niet duurder dan een action parasol ofzo?...ik zit in de schuldregeling he?...ik moet er echt voor sparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 ff googlen? ik zag ze in folders, zag er leuk uit, was gister bij de action heb daar een badje gekocht, had achteraf wel een slag kleiner kunnen kopen, heb me nu toch een bad haha en dat voor 13 euro, ik heb wel parasols zien staan,maar weet niet wat ze kosten, anders ff op marktplaats kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 is ook een optie ja...ik ga wel even snuffelen...thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ha Gaby en Lenie!Toevallig ben ik vanmorgen even bij Blokker geweest voor zo,n schaduw doek.Daar kosten ze 14,99. Maar.... helaas niet op voorraadVolgens mij heb ik Alles te verliezen ook gelezen, maar weet zo gauw niet meer waar het over gaat...Ben wel een beetje aan witte wijn aan het denken..... pffff het is ook zo zomer......Ga er weer even vandoor.Zit er over te denken of ik nog even naar tuincentrum zal fietsen, maar dat is zo'n mijl op zeven.Ik heb geen auto...Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 dat is me al te duur Primula....ik snuffel nog wel even verder.het is lekker weer joh!!!....hoppa knallen met die fiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Heb je niet een lap katoen of zo liggen, maak je er zelf 1.Heb je meteen de goede maat....aanpassing:$f een oud laken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 ik had al gekeken ja om een laken op te hangen...maar dat gaat nie lukken nie...alles dikke beton balkons hier.en geen bevestigingspuntenik vind wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Borretje, als je nog leest: ga goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 In plaats van nou eens te gaan genieten van mn weekendrust ben ik de hele middag aan het opruimen en schoonmaken geweest. Heb de buitenlucht amper gezien of gevoeld. Morgen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Doe gauw even drie op een rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Gaby: wij helemaal alleen hier?Ik hoop dat je goed gaat....Hier toch wel trek hoor!Zo maar de soep te voorschijn toveren....Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden