igor Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 goede morgen allemaal.vandaag nog een sober ontbijtboeltje. morgen maken we er een feestontbijt van. dus diegene die dan als eerste wakker is zorgt daarvoor hoor.zou het vandaag weer zo'n schitterend weer worden eventjes nog terug lezen van gisteren. ik geloof dat er vandaag wat frummers met een katerkopie rond moeten lopen. sterkte jongens. ik ben blij dat ik gisteren toch maar weer de antabus genomen heb, anders had ik er ook bij gehoord zo eerst eens een lekkere bak koffie. nog meer liefhebbers???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 er zijn een aantal mensen die bang zijn zich te vervelen dit weekend. kom maar op het bed uit. even goed wakker worden, je sportspullen onder het stof uithalen ja geen gezeur, als jullie jezelf niet kunnen vermaken dan maar met mij mee......... en waar naar toe vertel ik jullie straks wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hhihihihi, ben niet bang me te vervelen Igor.... Maar ik ben er .... lekker bakkie meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goeie morgen Igor en Vonneke.Ik hoef geen kof. hoor, heb hem al staan hiero. En ik eet s'ochtends ook niet. Is dat niet makkelijk voor jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ga je mee yvonne zullen we ze eens een poepie laten ruiken Bollie ook, ik weet dat je je niet verveeld. maar hoe meer zielen hoe meer vreugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hoi Bol, is goed. Maar het ontbijtje had je toch zelf moeten pakken hoor, hihi. Ook vroeg uit de veren dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Bollie is wel het verkeerde voorbeeld hé. 3 maaltijden per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Okeeee, Igor, hoe laat ga je??? Ik ga wel eerst de laatste boodschappen doen om acht uur... dan is het nog lekker rustig in de super... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Sportspullen Igor???:$ Wat ben ik blij dat ik moet werken zeg. Niet dat ik een hekel aan sporten heb, heb dat best veel gedaan. Volleyen, Judo, tafeltennis, tennis, Badmington, en Bowlen, maar hardlopen, lopen of fietsen daar heb ik echt een heel erg broertje dood aan. Nee ik moet zo werken Iggie. Wat jammer nu zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hiihihihihi Bol, daar kom je weer goed van af dan he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 ik zie je om 9 uur. en de rest even opschieten gauw tandenpoetsen NIET VERGETEN en een goede deo opdoen. om kwart over acht verwacht ik jullie met fiets, sportkleding en een vrolijk humeur op de hoek. ik kom jullie ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Vonneke, ja hé? En anders heb ik ineens wel heel erge last van m'n rug. Dat kan zo maar ineens komen. Zeker als ik iets moet gaan doen wat ik niet wil.Nien ook al uit bed? heb je goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Bollie smoesjes worden niet geaccepteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 O:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goedemorgen allemaal,zo deze nacht is voorbij, heb zelfs nog wat kunnen slapen, nu kan ik vandaag weer de hele dag gaan zitten zeuren,maar daar wordt niemand vrolijk van, dus eens kijken of ik iets anders kan bedenken, drinken doe ik vandaag maar eens niet!!!! al kom de hele dag niet om, zal het toch eens moeten leren.Sporten goed idee, gezellig Igor, wat gaan we doen? Spinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goeie morgen Sowhat en Gaby.Fijn dat je toch ff hebt kunnen slapen Gaby. Ik vroeg gisteren of jij ook creatief bent. heb je ook hobby's?Ik ken veel mensen die b.v. 3d. kaarten maken. Ze kunnen zich er helemaal in verliezen. Het schijnt niet zo moeilijk te zijn maar wel heel secuur werk waar je je goed op moet concentreren. Heb je gisteren nog iets aan de steentjes in de tuin gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 blijft nog even een verassing gaby.maar zoek je spullen maar bij elkaar.en voor de anderen OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOpppppppppsssssssssstAAAAAAAAAAAAAAAaaanluilakken kom op rekken, beentjes over de rand, sprintje naar de wc, en bekkie schrobben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 nee niets aan de steentjes gedaan en ook niet wezen poetsen, ben gewoon blijven liggen, beetje internetten en uiteindelijk wel in slaap gevallen. Ja ik ken die 3d kaarten, erg mooi, maar ik ben helaas heel niet creatief, wordt gek van dat gepriegel, heb weleens schilderen geprobeerd, maar geen aanleg en aardigheid in, is idd wel jammer, want ik weet dat mensen zich daar helemaal in kunnen verliezen. heb ik wel als ik een goed boek heb, maar zoals gister was ik veels te onrustig om me te kunnen concentreren op lezen.Ik greep altijd naar de drank, best moeilijk nu iets anders te proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Gaby een ontzettend goed boek millenium triologie. vergeet je ook eventjes de wereld zo en nu je fiets pakken tot zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goedemorgen frivole paaskippetjes en strijdbare hennetjes,Gisteren ging het op de dagdraad onder andere over een wijk(of achterbuurt?) in London. Jullie kunnen nu al mee met eenvirtuele rondrit. Gewoon ogen dicht en luisteren en fantaseren.Ralph McTell - Streets of London (Live)Gaby, ik blijf hier net zolang zitten totdat jij je refusalhebt ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goede morgen allemaal!Mooi liedje Marc.....jeugdsentiment....Ben weer zo blij fris op te staan...Vandaag sporten jongste kijken.Morgen sporten oudste.Dus vandaag geen jww.....morgen ook weer fris op!Kijk misschien iets te ver vooruit.Alleen vandaag......Liefs en een hele fijne zonnige zaterdag!!!!!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 grmpffff......... kan jij gedachten lezen Marc?was het heel stiekempjes e i g e n l i j k niet van plan, i.v.m vrij met de pasen, maar ja om jou met dat mooie weer nu de hele dag hier te houden, ga ff koffie maken en jaja refusal innemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Zo ik ben vlug boodschappen gaan doen, dan is dat gebeurd.Zie dat er weer nieuw ingelogden zijn waaronder Oma Bako. Hoe is het met je? Hoe is het met je kleinkindje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goedemorgen allemaal.Grrr, ik zou willen dat ik eens kan uitslapen. Ik was alweer om 7.15 uur wakker! Sta dus inmiddels als stijf van de koffie .Lekker vroeg boodschappen gedaan Bol. Het zal nog wel druk worden in de supermarkten vandaag. Ik heb alles gisteren al gehaald. Zoonlief moet zo meteen voetballen en dan wandel ik nog even naar de kiosk voor een krantje. Lekker voor vanmiddag in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goeiemorgen frummers:rose:Gaby, houd vol heelke dag is pure winst, juist nu:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden