henk Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 hello allemaalbest begrijpelijk dat die nederlanders een tweede paasdag nogig hebben... om bij te komen van dat liederlijke gedrag op de eerste natuurlijk... mijn god, wat ik allemaal niet heb zien gebeuren in de stad gisteren.. werkelijk te walgelijk voor woorden... je zou van minder aan de wodkajus gintonic en licht mousserende witte wijn gaan.... ... en gaan vechten in mijn vondelpark! ik heb er voor minder de gracht mee gedempt! dat ze t maar weten! het tuig van de richel! jaag ze over de klingk! typefouten? foute types zal je bedoelen! scheer je weg schorriemorrie!maar enfin... dat ligt nu allemaal de roes uit te slapen, gehuld in de meest vreselijke stanken de beerput gelijk met de kegelwalmen uit hun tandeloze bakkessen... om straks weer van voor af aan te beginnen, rectstreeks doorjagen op hun hellepad......alles en iedereen mee willen sleuren in hen verdoemde reizen naar het einde van de nacht en het einde der tijden... echt lekker volk die alcoholisten...... een enkele niet te na gesproken natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Dank je Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Heb je het over ons Henk? Mensen dwalen af en sommigen zien geen weg terug. Het is spijtig en triest. Verder niets..Kan ik me voorstellen Blondie..Ben zelf ook niet zo een held in die dingen .Knipperen met de ogen en koekjes aanbieden...daar blijf ik bij Je kan ook gewoon eens gaan kijken hé, een ijsje eten..Zien hoe hij op jou reageert..Ik ben dus ook geen held Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nou net een filmpje gezien in de berlijnse metroook een zgn dronken aktie, maar hij kon gericht trappenen was gewoon zo agressief als de pieterde toerist die ingreepwas wel een helddie dader loopt al weer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goed he Dappere, je mag trots op jezelf zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Had ik jou nou al goeie morgen gewenst Summer?Nou zuip ik niet meer, heb ik nog black outs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen allemaal op deze weer zo mooie dag! Nog even bedenken wat ik vandaag ga doen, misschien even checken of de sportschool open is en daarna de tuin in of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Vandaag tafeltje lakken. Ik ben nu 7 kilo kwijt en denk naast mageren en niemeerzuipen ook maar stoppen met roken. Nog even en ik meld me aan bij het klooster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hoi Jan, ik rook nu na ongeveer 23 jaar een pakje per dag al een dik halfjaar niet meer. Gaat me tot nu toe makkelijker af dan niet drinken, tot nu toe struikel ik elke keer na een week of 2. Dus dat stoppen met roken moet je zeker ook lukken Pas op met de keuze van het klooster: zijn er genoeg waar ze wel ven een biertje houden, of ze zelfs produceren ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Kom ik bij jou wel biechten Jan. Dan gaan je oortjes klapperen hoor.Goeie morgen Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen allemaal, hoop dat jullie kunnen genieten van deze prachtige dag, heb lekker kunnen uitslapen, en nu eerst koffie en ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 zo nog een bakkie koffie en dan ga ik naar m'n meditatie les, gek he dat ik zo blij ben dat ik wat te doen heb, voel me meteen stukken beter, en weer helemaal blij met m'n niet drinken en roken eigenlijk weet ik dat al lang, alleen is het soms best moeilijk om steeds iets te vinden om te doen, mag weleens wat gaan bedenken voor de kerstdagen dit jaar maar i.i.g straks wat te doen klinkt wel triest he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik zie een forummer met wel een hééééél aparte naam . Jou ga ik zo echt niet noemen hoor..heb ik binnen de kortste keren een ban aan mijn pan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gek dat Tactive geen problemen heeft met bepaalde nicks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik had het ook gezien fleur, moest 2x kijken of ik het wel goed zag:DAl iets van harry gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Niets triest aan Gaby.Mijn dochter is op een leeftijd dat ze liever alles met vriendinnetjes doet. Soms val ik ook in dat zwarte gat en denk ik help, ik moet echt wat meer vrienden maken want op deze manier vereenzaam ik nog een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 gabyje moet er denk ik niet teveel bij nadenkenen je hoef niet altijd wat te doen..geniet gewoon van het niks doennormaal werk je...ga proberen je vriedenclub uit te breiden er zijn zat mensen die net als jij veel alleen zijnik heb wel kids maar ben ook veel alleen..en je bent niet triest ..je moet alleen nog even leren om je eigen te vermakenga je vast lukken vandaag:heart:aicha........waaaar zit je toch en sha ook niks meer van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nee Josje maar volgens vonneke is hij voor een weekje weg. Ik zal erover hebben gelezen denk ik..Volgende week moet ie zekers terug zijn want dan hebben we onze tweemaandendroogviering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Zitten op een goei wei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hoe gaat het met jou josje? Lukt het minderen een beetje?*spellingsfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedesmorregens:DWat een zalig weer! We hebben het verdiend hè! Ik tenminste wel:PIk ga hier zo wat croissantjes in de oven doen, lekker! En daarna wandelen. Gelukkig geen verplichtingen vandaag, dus we moeten helemaal niks!En nu even lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 goede middag!!!even terug lezen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Bolletje en Igor:Heel veel plezier samen en met de beesten!Jane:Veel strandplezier, ben jaloers!:$Dappere:Gefeliciteerd met je 1ste droge maand en dat er nog vele mogen volgen!2 bloemetjes van Eks: Fleurtje:Je maakt me heel nieuwsgierig nar die Nickname, zo eens gluren;)Hopelijk heeft Harry het ook droog gehouden en dan kunnen jullie lekker samen jullie slingers in ontvangst nemen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ze is al weg ekstertje..maar het begon met t en het eindigde met t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Rae ik zie je wel!! . Braaf zijn vandaag hé . Ben je er al bijna klaar voor want ik ben héééééél ongeduldig btwIk moet er ff vandoor..dochter wil op de pc *weer een spelfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden