igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 WIE HEEFT MIJN ZEEP GEHAD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hihi, denk dat Fleur die door de hagelslag heeft gehaald nadat ze er op was uitgegleden Igor... Geen zeep dus ??? Dan maar een overdosis deo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 sowat nee, maar ik ken de mijne en ik 'ken' puck. ben benieuwd of ze mij nog kent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 hahaha Snoepie.Sowhat, nee ze kennen elkaar nog niet maar dat zal gauw genoeg gebeuren hoor. Ik heb ze al wel gezien bij de meeting vorig jaar. Heerlijke scheetjes. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. puck is altijd tevreden met wie er komt. of het nu een paar andere hondjes zijn, of een pony, of andere katten, ze gaat bijna gelijk spelen.nee dat gaat wel goed komen.Weet alleen niet hoe Sepke, mijn krieltje gaat reageren. Die loopt hier ook gewoon los.Die is ook dieren gewend maar de hondjes van Igor, zouden haar misschien voor een paashaas aan kunnen zien.Dan wordt het anders, dan moet ik ze maar ff opsluiten in haar hokje. Kan geen kwaad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goede morgen vrouwtjes (mannen slapen nog),Ziet er weer geweldig uit voor vandaag. Ik ben al zo bruin als een hoop St......t.Vandaag komt wielerronde langs ons huis dus leuk om te zien.Maand is om en.........zonder alcohol.À.'s. Vrijdag komt mijn vrouw weer terug. Er is veel gebeurt maar we gaan de kans pakken. Ze wil eerst nog een weekje naar Spanje.Het is er gegunt. Ik zal zorgen voor een spetterend welkom vrijdag.Al met al heb ik meer rust in mijn lijf al besef ik dat het pas het begin is.Hey Bolletje, heb je nog mee gekregen dat ik geen Hagenees ben maar een 020. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 oh bollie ze zijn dol op kipfileetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 dapperegoed nieuws hoor..je wil is er en dat is het belangrijkste..en dan moet het goed komen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Das mooi nieuws dappere.. iets om enorm naar uit te kijken dus.. Ben ook wel heel benieuwd naar hoe het tussen knabbel en babbel en de kip gaat lopen , hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 en een heerlijk goeie morgen weer,Dappere, wat fijn jou zo te lezen,niet euforisch worden he, het blijft ff red alertop beide fronten:rose:Bol en Igor, een hardstikke fijne dag voor jullie!Al geloof ik dat zonnen ergens niet zo van jou Bol,past dat wel bij je?Anders zon ik wel voor 2, ik heb gisteren een but-werkdag gehad,ook voor 2 gewerkt en ga vandaag extra vroeg de hort op.Dochter gaat naar de steiger (denk dat daar de boys zijn) en moedersnaar de beachboys. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goeiemorgen:DHeerlijke dag gehad gisteren, al was de kanjer nergens te bekennen.Vandaag de verplichte bezoekjes aan de familie gecombineerd met een BBQ.Ik kom de dag wel door.Bollie en Igor ; Veel plezier saampjes met die lekkere lieverds van jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 janeben jaloers hoor op jou..zo lekker dicht bij het strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 nou als er veren over het forum vliegen is het niet goed gegaan yvonne.dappere een bosje :present: voor 1 maand droog. knap hoor en nu volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Dappere een 020ger???? oei oei, daar schrik ik van. Weet niet wat het betekend maar dat zal niet veel goeds zijn.:) Rotterdam?ADO klap klap klap. ADO klap klap klap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Doe maar Jane. Zon maar voor twee hoor. De bolle gaat zoitten genieten van de ukkies. heb wel de stoelen en tafel al buiten staan dus we kunnen toch buiten zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Big big city:moon:A'dam dus Bol.En ja Snoepje, heerlijk hoor dat strand,en dan kom ik nog van het verst weg van ons kluppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: jane4Big big city:moon:A'dam dus Bol.O das helemaal foute boel hoor. Ajax boehhhhhhhhhhhh.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gaat helemaal lukken hoor Blondie.Gaat lekker met je hé meid? Hoelang sta je nu droog? Toch al een hele tijd hé? Ben je nu helemaal klaar met het inrichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goede 2e paasdagmorgen allen. Zodra de douche vrij is hop ik eronder. Wat een lekker weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen allemaal Laatste vrije dag . Gaat een stuk varen als ik morgen mijn kont om 6:30u het bed moet uitkrijgen Oh leuk!! Veel plezier samen Igor en bolletje!Misschien zit ie er vandaag wel Blondie?Way to goooooo dappereTja die zeep? Die ligt ergens in jakkamakka Mups toch vroeg wakker? Ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gefeliciteerd met je maand droog Dappere!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Inmiddels alweer 3 maanden droog Bol, na mn slipper...Jammer, anders had ik volgende maand op een jaar gezeten, maar goed kan de tijd niet terugdraaien...Gebeurd is gebeurd !!!Veel plezier nogmaals en volgende keer ben ik er ook bij Fleur ; Ga het hopen, anders heb ik wederom mn kans voorbij laten glippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Je bent van harte welkom Blondie. Ach ja en een slippertje. Dat vergeten we maar hé. Je gaat gewoon heel goed en das belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gewoon bij de kraag grijpen volgende keer blondie Ik zal weer eens ff op zoek gaan naar iets om te eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Het is me al met al dan ook tocheen heel bijzonder jaar geweest Blondiedus draag die slippers met ereen ze zullen je nog ver brengen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Beter niet vergeten Bol.Ik heb ervan geleerd !!! Heb het waarschijnlijk ook wel nodig gehad...Hihihi, Fleur... Helaas ben ik wat dit betreft een angsthaas !!! Had gisteren voldoende moed verzameld om aan te gaan spreken, nu is de moed me een beetje in de sandalen gezonken...Effe oppeppen dus nu !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden