Spring naar bijdragen

maandag 25-4-2011


igor

Aanbevolen berichten

hello allemaal

best begrijpelijk dat die nederlanders een tweede paasdag nogig hebben... om bij te komen van dat liederlijke gedrag op de eerste natuurlijk... mijn god, wat ik allemaal niet heb zien gebeuren in de stad gisteren.. werkelijk te walgelijk voor woorden... je zou van minder aan de wodkajus gintonic en licht mousserende witte wijn gaan....

... en gaan vechten in mijn vondelpark! ik heb er voor minder de gracht mee gedempt! dat ze t maar weten! het tuig van de richel! jaag ze over de klingk! typefouten? foute types zal je bedoelen! scheer je weg schorriemorrie!

maar enfin... dat ligt nu allemaal de roes uit te slapen, gehuld in de meest vreselijke stanken de beerput gelijk met de kegelwalmen uit hun tandeloze bakkessen... om straks weer van voor af aan te beginnen, rectstreeks doorjagen op hun hellepad...

...alles en iedereen mee willen sleuren in hen verdoemde reizen naar het einde van de nacht en het einde der tijden... echt lekker volk die alcoholisten...

... een enkele niet te na gesproken natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Heb je het over ons Henk? ;)
Mensen dwalen af en sommigen zien geen weg terug. Het is spijtig en triest. Verder niets..

Kan ik me voorstellen Blondie..Ben zelf ook niet zo een held in die dingen :).
Knipperen met de ogen en koekjes aanbieden...daar blijf ik bij :D
Je kan ook gewoon eens gaan kijken hé, een ijsje eten..Zien hoe hij op jou reageert..
Ik ben dus ook geen held :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jan, ik rook nu na ongeveer 23 jaar een pakje per dag al een dik halfjaar niet meer. Gaat me tot nu toe makkelijker af dan niet drinken, tot nu toe struikel ik elke keer na een week of 2. Dus dat stoppen met roken moet je zeker ook lukken ;) Pas op met de keuze van het klooster: zijn er genoeg waar ze wel ven een biertje houden, of ze zelfs produceren ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo nog een bakkie koffie en dan ga ik naar m'n meditatie les, gek he dat ik zo blij ben dat ik wat te doen heb, voel me meteen stukken beter, en weer helemaal blij met m'n niet drinken en roken :)

eigenlijk weet ik dat al lang, alleen is het soms best moeilijk om steeds iets te vinden om te doen, mag weleens wat gaan bedenken voor de kerstdagen dit jaar ;)

maar i.i.g straks wat te doen :moon:


klinkt wel triest he :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaby

je moet er denk ik niet teveel bij nadenken
en je hoef niet altijd wat te doen..geniet gewoon van het niks doen
normaal werk je...
ga proberen je vriedenclub uit te breiden er zijn zat mensen die net als jij veel alleen zijn
ik heb wel kids maar ben ook veel alleen..en je bent niet triest ..je moet alleen nog even leren om je eigen te vermaken

ga je vast lukken vandaag:heart:


aicha........waaaar zit je toch en sha ook niks meer van gehoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje en Igor:
Heel veel plezier samen en met de beesten!:present:

Jane:
Veel strandplezier, ben jaloers!:$

Dappere:
Gefeliciteerd met je 1ste droge maand en dat er nog vele mogen volgen!:)
2 bloemetjes van Eks: :present::):present:

Fleurtje:
Je maakt me heel nieuwsgierig nar die Nickname, zo eens gluren;)
Hopelijk heeft Harry het ook droog gehouden en dan kunnen jullie lekker samen jullie slingers in ontvangst nemen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...