Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Denk dat ik toch maar begin Vonneke. Tussen de buien door dan maar. Het zou in het oosten en zuiden van het land gaan regenen. Ja ik moet vandaag toch wat hé? Moet het er alleen niet gaan afregenen, dan ben ik helemaal uit de aap gelogeerd.:(

Geplaatst

Zo, fris gedoucht en nu moet ik al weer gaan. Snel gaat zo'n ochtend weer voorbij zeg. Bol je kan bijna altijd de kant van het huis dat in de luwte ligt schilderen als het regent. Die wordt niet nat. Maar hier schijnt de zon alweer bijna. De schoorstenen van Rotjeknor blazen die wolken wel weg.

Tot laters

Geplaatst

Morninkjes Igor.:sun:

ik heb m'n spullen al klaar staan Jaap. M'n leer staat al tegen het huis. Wel hoog hoor. 3.25 mtr.:o
Maar ik moet er maar aan gaan staan. Het is tenslotte zo'n leuk werk, iets helemaal weer mooi maken.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal :rose:

Ik kan niets zeggen over belgen..ik woon op Aruba..

Summer en Nien!! Supergoed gedaan :present:

Lenie: dat is echt vette grrrrrrrrrrrrrr...hoop dat je het allemaal al wat verwerkt hebt..

Ik moet er weer vandoor maar kom af en toe weer piepen.
:sun:

Geplaatst

Good morning,
hier nog geen zonnetje :( Dan zelf maar het zonnetje in huis spelen.
Niwi, je hebt ook wel gelijk, als ik zie wat het allemaal heeft stuk gemaakt. Maar op de een of andere manier kan ik slecht om gaan met het verdriet en mijn eigen boosheid. Dan lonkt het toch om weer een wijntje te pakken. Maar gelukkig niet gedaan. En vandaag de eerste ook maar niet nemen. Vanmiddag naar de Brijder...
Bol, veel succes met je schilderwerk. Altijd leuk werk als je meteen resultaat ziet!!!

Geplaatst

Voor heel even en dan word ik nog verdrietiger en bozer. Dus ik hou dat maar in mijn achterhoofd om dat eerste wijntje niet te nemen. Maakt het even beter, maar daarna erger

Geplaatst

Thanx Niwi, het heeft ook geen nut!
Ik ga me zo maar eens naar de sportschool slepen voor het eerst in 9 maanden. Kijken of ik daar mijn frustratie kwijt kan.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
niwi

goedemorgen frummers....
:)

vandaag 100 dagen niet gerookt..het is te voelen...
;)

Hallo Niwi,

Chapeau! 100 dagen niet gerookt. Sterke man dus en nu ook gezonder. Ik wil er ook mee stoppen maar is lastig. Vandaag nicotinekauwgom kopen, ik hoop dat dat helpt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...