bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goeie morgen Jaap en Susan,Susan hoe is het met jou? Lukt het nog een beetje om niet te drinken?Niwi wat een heerlijk taaltje hebben die belgen toch hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Denk dat ik toch maar begin Vonneke. Tussen de buien door dan maar. Het zou in het oosten en zuiden van het land gaan regenen. Ja ik moet vandaag toch wat hé? Moet het er alleen niet gaan afregenen, dan ben ik helemaal uit de aap gelogeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Af en toe heb ik er ook nog moeite mee, bolletje...maar ja...ik woon ook in de buurt van de taalgrens en dan maar met gebaren he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dan zal ik maar duimen dat de buien om je heen gaan Bol Ik vind het ook een mooie taal.. vind veel van de uitdrukkingen zooo leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 goede morgen frummers. heerlijk Wil een beschuitje met aardbeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zo, fris gedoucht en nu moet ik al weer gaan. Snel gaat zo'n ochtend weer voorbij zeg. Bol je kan bijna altijd de kant van het huis dat in de luwte ligt schilderen als het regent. Die wordt niet nat. Maar hier schijnt de zon alweer bijna. De schoorstenen van Rotjeknor blazen die wolken wel weg.Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Morninkjes Igor.ik heb m'n spullen al klaar staan Jaap. M'n leer staat al tegen het huis. Wel hoog hoor. 3.25 mtr.Maar ik moet er maar aan gaan staan. Het is tenslotte zo'n leuk werk, iets helemaal weer mooi maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Een hele goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hele goeie morgen Igor en Jane Bol, aan de slag dan maar.... wel voorzichtig doen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 bollie kijk je wel uit dan. stel dat je eraf duikelt wie zorgt er dan voor die kleine puck..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goedemorgen allemaal Ik kan niets zeggen over belgen..ik woon op Aruba..Summer en Nien!! Supergoed gedaan Lenie: dat is echt vette grrrrrrrrrrrrrr...hoop dat je het allemaal al wat verwerkt hebt..Ik moet er weer vandoor maar kom af en toe weer piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Waarom zo'n haast Fleur??? Op Aruba doen ze alles heeeeeeeeel rustig aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Mijnen baas is nen Belg hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Stom grapje Ok ben er ff vandoor. Moet een verslag afmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Good morning,hier nog geen zonnetje Dan zelf maar het zonnetje in huis spelen.Niwi, je hebt ook wel gelijk, als ik zie wat het allemaal heeft stuk gemaakt. Maar op de een of andere manier kan ik slecht om gaan met het verdriet en mijn eigen boosheid. Dan lonkt het toch om weer een wijntje te pakken. Maar gelukkig niet gedaan. En vandaag de eerste ook maar niet nemen. Vanmiddag naar de Brijder...Bol, veel succes met je schilderwerk. Altijd leuk werk als je meteen resultaat ziet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Doe je best meis... hard werken.. is de tijd zoooo om en mag je weer naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 als je dan een wijntje pakt...is het verdriet of je boosheid dan over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 yvonne ben je vandaag weeeeeeeeer vrij?en fleur pas op de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Voor heel even en dan word ik nog verdrietiger en bozer. Dus ik hou dat maar in mijn achterhoofd om dat eerste wijntje niet te nemen. Maakt het even beter, maar daarna erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 dus heeft het geen nut dat je drinkt ook....maar dat is eigenlijk altijd het geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goodmorning, druilerig weer vandaag, maar zoals Nien schrijft, dan zelf maar het zonnetje spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Thanx Niwi, het heeft ook geen nut!Ik ga me zo maar eens naar de sportschool slepen voor het eerst in 9 maanden. Kijken of ik daar mijn frustratie kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goeie morgen jan,je houd het goed vol he!!! Knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: niwigoedemorgen frummers.... vandaag 100 dagen niet gerookt..het is te voelen... Hallo Niwi,Chapeau! 100 dagen niet gerookt. Sterke man dus en nu ook gezonder. Ik wil er ook mee stoppen maar is lastig. Vandaag nicotinekauwgom kopen, ik hoop dat dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ik heb dat gedaan met Champix, Jan....en dat ging vrij gemakkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden