henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ... ik hoor het al, het is weer bombarderen en knallen verkopen geblazen hier... ik ga maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Blondie, ik begon ook altijd opnieuw te tellen, voelde voor mij beter. Je moet doen waar je je goed bij voelt. En niet te streng zijn voor jezelf hè Succes met de sollicitatie!!Henk, kun je niet bellen of zo? Iedere vorm van contact is toch ook contact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Eerst die kont naar achter Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja hoor Fleurie deel maar uit.Goeie morgen Heer Soothe. Even stiekum tussen ons Hier deze is voor jou.Henk, Het los laten van kinderen schijnt ontzettend veel pijn te doen. Niet de ouders bepalen het los laten maar de kinderen zelf. Vaak hebben ze er veel minder moeite mee dan ouders. die zijn vaak veel afhankelijker van de kinderen dan anders om.Toch maar proberen zoveel mogelijk te accepteren joh. Je verliest ze niet, ze gaat aleen hoe langer hoe meer, haar eigen leven opbouwen. En ja, ze zijn kwetsbaar, maar dat kunnen ze alleen overwinnen als ze zelf builen vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Mensen, ik ben weer weg.Zit sinds Pasen nog steeds in Utreg, vandaag eens kijken of mijn huis er nog staat.En.. ik heb meer met Amsterdammers.Fleur, een uit Utreg.Ga zo voort.Groet allen.@ Bolletje, Onder ons hè, we houden het een beetje stiekum.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Lieve Bolwat ben je toch een wise womanthnxook namens mijn puber:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Fleur, je bent zo schattig als je boos doet. :D:DJan, als dat voor jou werkt om aan hier te denken op moeilijke momenten, dan is dat helemaal prima. Werkt bij mij ook wel. In de zin van me te realiseren dat ik niet de enige ben die zielig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Gaby...zit die pil er al in? Wil wel komen helpen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 morgen vanaf een uur of wat, 4, 5 of 6voor de deur zitten en flink verkopen hoop ikvriendin die komt helpen mailt gisterdat ze een fles oranjebitter meeneemt, want dan hebben we een excuus,ja die kent mij nog uit de "goeie" ouwe tijd.thnx but no thnx dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 dank je wel bolletje... helaas zit in dit geval ook mijn ex erachter... zij wil mij niet zienkom maar fleurtje, draaide net het nummer: I'm a loser baby... so why dont you kill mevan Beck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Oranjebitter Jane? Sodeju, da's niet misselijk. Gaat ze het nou meenemen? Jij kan daar toch wel vanaf blijven als je het wel meeneemt, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Sterkte Henk.Lieve kanjers, Bolle gaat zo weer diertjes verzorgen. tot vanavond en wees sterk. Als je met de gedachte loopt te gaan drinken probeer dan zo sterk te zijn om het te melden, dan kun je daarna nog kijken maar dan heb je je uiterste best gedaan. 9 van de 10 keer kunnen we je helpen om kracht te geven, niet te gaan drinken. en de kick die je krijgt omdat je jezelf hebt overwonnen, daar kan echt geen drank tegenop hoor.Tot vanavond lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Werkze Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 O Jane dan kunnen we elkaar een hand geven hoor. Buiten dat je vaak gaat volleyen, ben je ook nog eens een keertje een wereldwijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja ik heb r verteld dat ik al bijna 2 jaar niet meer drinkmaar er wel tegen kan haar te zien drinkenal heb ik haar nog nooit alco zien drinken in al diejaren niet, dus waarschijnlijk wilde ze mij een pleziet doenen neemt ze het nu helemaal niet mee.Maar ik open een Koninginnepact, dan ben ik zekerder van mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 boffen die diertjes weer Bolen wij doen wel weer zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Gaaf nummer Henk, heb het ook. Maar misschien moet je toch maar ff wat anders draaien, zal niet meehelpen aan je stemming:o Kun je er niet even uit, ergens heen? Iemand opzoeken om te praten? Anders blijf je malen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Werk ze Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Henk gaan je kinderen uit huis, en/of sprake van scheiding? Heb dat niet meegekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 En Henk is gewillig Komt wel goed kerel . Ff doorbijten Moet er ook weer vandoor. Te veel imput op het moment. Collega is net beetje ingestort. Heeft zoveel op haar schouders nu.Wat een akelige wereld soms Laat je nog iets weten blondie?Doe het allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 jij ook Fleurik ga weer verder met ruimenen sorterenfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Fleur en Jane werk ze nog:present:Ik ga ook weer wat doen, er komt niet zoveel uit mijn handen vandaag:$ Eerst maar n's koffie pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Als iedereen nuttige dingen gaat doen, ga ik ook maar. Boodschappen halen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: henkzonder sha was ik allang in de lorem geweest, echt een topmaat! ...die het gewoon gaat redden ons pact van een maand... 1 mei blijft dus een feestdag! ... ik ben the loser, maar daar ben ik aan gewend.... Henk, jij bent voor mij ook een echte topmaat!and...you're no loser...!!Hou je taai, denk aan je... Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hartelijk dank bol, jane, fleur en jantweeduizend en natuurlijk sha die net belde...en speciaal ook ekstertje omdat het zo lekker is dat jij het een mooi nummer vindt... op dat album mellow gold zijn gelukkig ook troostrijker dingen te vinden..en ja, goed gezegd... ik wil naar buiten... eerst zien aan te kleden... ga misscchien even bij mijn zus en later bij mijn moedertje langs die daar al weken om vraagt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden