Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goodmorning allen! Vandaag dag 14! Wordt komend weekend weer lastig want ben dan alleen. maar als ik lees wat terugvallen doet dan inderdaad bek op het stuur en gaan met die banaan.

Drie maanden Blondie is wel een lange tijd, ik ben het met Bolletje eens, knipoog naar jezelf en ga door, zie het zoals het is, drie maanden minus een dag! En dikke kuzzen van Janneman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Spanning voor mn sollicitatiegesprek en niet weten hoe daar mee om te gaan.
Maar dat is geen excuus.
Heb onder vele grotere spanning gestaan en heb toen ook niet naar de drank gegrepen.

En ja, ik ga opnieuw tellen.
Eerlijkheid naar mijzelf toe, niet de kop in het zand steken, al vergeet ik de maanden droogstand niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, je blijft goed bezig he?
Ik zie ook wel op tegen komend weekend hoor. vooral morgen, Koninginnedag. Dat is toch een feestje dat gevierd moet worden.
Andere manier van vieren zoeken dan maar. Straks bij het boodschappen doen zal ik es kijken wat voor lekkere hapjes ik mezelf op kan trakteren. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje: het gaat inderdaad heel goed met me, kan wel zeggen dat ik een sociale drinker ben gewoorden...van frisdrank, mijn dochter vorige week jarig geweest en ik zat met 1 glas wijn de hele dag..de hele tijd was ik aan denken: geniet van het moment en verpest het niet met drank want de moeite is niet waard, het kunnen fris en nuchter wakker worden heeft geen prijs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

bleh....onrustig geslapen en gedroomd dat ik aan het drinken was, proef gewoon de smaak, ik had al bedacht om geen refu in te gaan nemen :$ wat ben ik toch een slappeling, ik ga er verdorie niet aan toe geven, ik ga nu mijn refu slikken en werken, en dan maar zien hoe ik de dag doorkom, hoezo alcoholiste als het eerste waar ik aan denk een biertje is sóchtends vroeg :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan voor jou een paar :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: Je doet het goed.

Gaby je bent geen slappeling hoor, je bent alci. en dat is moeilijk zat ga jezelf nu niet nog meer de grond in boren. We moeten iedere dag vechten om ons hoofd boven water te houden. Als het ons lukt zijn we sterk, als het niet lukt, hebben we een zwak moment maar dat is heel iets anders dan een slappeling te zijn. Dat zijn we niet, we proberen een verslaving aan te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...