bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Wanneer komt je dochter weer thuis Henk? Is ze een tijdje weg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goodmorning allen! Vandaag dag 14! Wordt komend weekend weer lastig want ben dan alleen. maar als ik lees wat terugvallen doet dan inderdaad bek op het stuur en gaan met die banaan.Drie maanden Blondie is wel een lange tijd, ik ben het met Bolletje eens, knipoog naar jezelf en ga door, zie het zoals het is, drie maanden minus een dag! En dikke kuzzen van Janneman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Bol,Spanning voor mn sollicitatiegesprek en niet weten hoe daar mee om te gaan.Maar dat is geen excuus.Heb onder vele grotere spanning gestaan en heb toen ook niet naar de drank gegrepen.En ja, ik ga opnieuw tellen.Eerlijkheid naar mijzelf toe, niet de kop in het zand steken, al vergeet ik de maanden droogstand niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Wat is er toch aan de hand???????????!!!!!!!!!! Ik ga zo wat dreunen verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Heb gewoon zin in dreunen verkopen en net als het grijpen naar alcohol is dit een perfect excuus toch Allemaal op een rijtje voor Fleur astemblief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Kom maar op Fleurie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Hoe lang drink jij al niet meer Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Jan, je blijft goed bezig he?Ik zie ook wel op tegen komend weekend hoor. vooral morgen, Koninginnedag. Dat is toch een feestje dat gevierd moet worden.Andere manier van vieren zoeken dan maar. Straks bij het boodschappen doen zal ik es kijken wat voor lekkere hapjes ik mezelf op kan trakteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 zonder sha was ik allang in de lorem geweest, echt een topmaat! ...die het gewoon gaat redden ons pact van een maand... 1 mei blijft dus een feestdag! ... ik ben the loser, maar daar ben ik aan gewend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja hoor! Mevrouw Fleur heeft praatjes want die heeft haar evaluatie gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Lieve Bolletje: het gaat inderdaad heel goed met me, kan wel zeggen dat ik een sociale drinker ben gewoorden...van frisdrank, mijn dochter vorige week jarig geweest en ik zat met 1 glas wijn de hele dag..de hele tijd was ik aan denken: geniet van het moment en verpest het niet met drank want de moeite is niet waard, het kunnen fris en nuchter wakker worden heeft geen prijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik? Lang genoeg om dreunen te mogen verkopen Jan Binnen twee dagen, exact twee maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 goedemorgen allemaal,bleh....onrustig geslapen en gedroomd dat ik aan het drinken was, proef gewoon de smaak, ik had al bedacht om geen refu in te gaan nemen :$ wat ben ik toch een slappeling, ik ga er verdorie niet aan toe geven, ik ga nu mijn refu slikken en werken, en dan maar zien hoe ik de dag doorkom, hoezo alcoholiste als het eerste waar ik aan denk een biertje is sóchtends vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Hoi Mupke, ik doe mijn best en op momenten van bijna zwakte denk ik aan hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik wacht niet meer op die dreun van Fleurie, Ga mezelf een dreun verkopen richting mn sollicitatie.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goeie morgen Janneman en Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 sterkte Blondieenne toch maar een fruitiggezicht opzetten dan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nog geen evaluatie gehad hier Mups . Die is voor zondag..Aha Blondie staat op nummer één. Kont naar achter meid!! Gadversamme...ik zal je leren te gaan drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 bol, ik heb haar ruim drie weken niet gezien... door vreemde uiteenlopende omstandigheden... kan ook niet zomaar naar haar toe, want er is altijd wel wat, en ik krijg niet het gevoel da ze op mij zit te wachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Fleur is nu ver genoeg om een paar knallen te verkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Oke Fleur na zo een tijd mag je dreunen. Bolletje mag dan gezien haar lange status bombarderen, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hoe langer je niet gedronken hebt, hoe harder je mag slaan ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Oh maar Bolletje is een schatje...Ik mag het doen in jouw plaats hé Bol??VEEL SUCCES BLONDIE!! Soothe Is de moeite om twee maand voor droog te staan Jan . Voelt lekker...al dat meppen Wie is de volgende???Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Susan voor jou een paar :sun: :sun: :sun: :sun: Je doet het goed.Gaby je bent geen slappeling hoor, je bent alci. en dat is moeilijk zat ga jezelf nu niet nog meer de grond in boren. We moeten iedere dag vechten om ons hoofd boven water te houden. Als het ons lukt zijn we sterk, als het niet lukt, hebben we een zwak moment maar dat is heel iets anders dan een slappeling te zijn. Dat zijn we niet, we proberen een verslaving aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden