Spring naar bijdragen

Koninginnepact


lady jane

Aanbevolen berichten

Voor mij ook wel goed om bij aan te sluiten. Koninginnedag zonder iets. Dat zal best een beetje kaal voelen. ik moet iets anders bedenken.
Om te beginnen ga ik straks alvast alle boodschappen voor het weekend halen, zodat ik morgn geen winkel inhoef.
Ik ga hoe dan ook wel naar de vrijmarkt hier. Als het mooi weer is word daar al vroeg gedronken maar ik wil er persé even uit morgen en hoop daar een paar bekenden te zien en te spreken. Niet het hele weekend opsluiten in huis! Want dan ga ik mezelf zielig vinden en wordt de drang alleen maar groter.

Het Koninginnedagpactrijtje:
Jane4
Mupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
snoepje

koninginnedag zit toch ook in het weekpact?



Ja hoor. Deze is dan weer voor de mensen die niet met het weekpact meedoen. Ik doe daar bijv, niet aan mee omdat ik dan van pact naar pact doorloop. en ik wil ook af en toe zelfstandig. Dus ik blijf wel niet drinken de hele week, maar wil liever speciaal voor koninginnedag een stok achter de deur hebben.


Ik leg het vast niet duidelijk uit. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het weer gered. Met enige moeite. En dat vooral omdat ik niet zo'n leuke dag gehad heb. De gedachte om dan terug te grijpen naar drinken ligt dan erg dichtbij.

Ben ook moe en mn hoofdpijn van vanochtend komt alweer opzetten. Dus gaat de pc uit. Hopelijk morgen een betere dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...