Spring naar bijdragen

Maandag 2 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag een :present: voor de mijlpalers! Toppie!

Net gewerkt, gelunchd (merk inderdaad dat ik goed moet eten, anders krijg ik nog meer dorst, einde van de ochtend werk op automatische piloot gedaan en alleen maar aan drinken gedacht :( , wil het zoooo graag :devil:,maar kan lekker niet want vanochtend al refusal ingenomen, dus ze mogen nu gaan die *** stemmetjes

zo nu weer weg, heb zakelijk gesprek , en dan eens kijken of ik ergens tomatenplantjes kan vinden, en kikkerdril natuurlijk :D

laterszz..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Borretje, dat middel is Baclofen. Je vindt er een draadje van bij de "Thema's rondom". Het is momenteel veel in het nieuws omdat de onderzoekcommissie die het middel onderzoekt een anonieme gift heeft gekregen van 1 miljoen om het middel verder te onderzoeken. Het middel wordt nu voorgeschreven aan mensen met spasmes, maar blijkt dus ook iets aan de craving te doen. Het wordt door sommige huisartsen en instellingen al voorgeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannende tijden
straks balkon eraf
Alles wordt anders.
Het souterrain nog iets meer uitbreken, dan schijnt de zon via de badkamer en de achterdeur naar binnen. Donker hol wordt zonnig atelier :)
Wel gek dat ik dan daar mn ochtendkoffie ga drinken, ivm Zowie die dan haar eerste rondje op het erf gaat doen
Transformatie !
Wel erg fijn want hier in de woonkeuken is het staks in de zomer niet meer uit te houden zo warm. Ik heb nu al alles potdicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Bor,

Ik heb begrepen dat je net een paar dagen thuis uit de kliniek bent.

Je hebt daar vast afspraken gemaakt hoe de dag in te vullen. Ik zou het echt gek vinden als dat niet zo is.

Als ik zo teruglees lijkt het alsof je al de hele dag op het forum zit. Ik kan me niet voorstellen dat dat is wat goed voor je is. Ik heb zelf ervaren dat dat voor mij erg onbevredigend werkt.

Waarom je niet moet drinken hoeven we je niet uit te leggen lijkt me.

Dus aan de slag. Weg van de PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...