Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Huilen mag,janken liever niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 middag!!!even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Borretje, het gaat wel goed met me,ik word 14 juni geopereerd.De vorige keer ging niet door.ik kreeg een week van tevoren een hatinfarct, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Een nieuwe heup, lieverd.Waar ik me erg op verheug,op die heup dan he:)niet op de operatie, maar een toverstokjeis er nog niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 borretje heel veel sterkte en succes van mijn kant!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Hallo Lieve allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 ik ben even naar het CWI...gaat even duren want er staat me weer een bult wind!?meteen boodschapjes doen, dan hoef ik er niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Goedemiddag een voor de mijlpalers! Toppie!Net gewerkt, gelunchd (merk inderdaad dat ik goed moet eten, anders krijg ik nog meer dorst, einde van de ochtend werk op automatische piloot gedaan en alleen maar aan drinken gedacht , wil het zoooo graag ,maar kan lekker niet want vanochtend al refusal ingenomen, dus ze mogen nu gaan die *** stemmetjeszo nu weer weg, heb zakelijk gesprek , en dan eens kijken of ik ergens tomatenplantjes kan vinden, en kikkerdril natuurlijk laterszz.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ja Borretje, dat middel is Baclofen. Je vindt er een draadje van bij de "Thema's rondom". Het is momenteel veel in het nieuws omdat de onderzoekcommissie die het middel onderzoekt een anonieme gift heeft gekregen van 1 miljoen om het middel verder te onderzoeken. Het middel wordt nu voorgeschreven aan mensen met spasmes, maar blijkt dus ook iets aan de craving te doen. Het wordt door sommige huisartsen en instellingen al voorgeschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Spannende tijden straks balkon erafAlles wordt anders. Het souterrain nog iets meer uitbreken, dan schijnt de zon via de badkamer en de achterdeur naar binnen. Donker hol wordt zonnig atelier Wel gek dat ik dan daar mn ochtendkoffie ga drinken, ivm Zowie die dan haar eerste rondje op het erf gaat doenTransformatie !Wel erg fijn want hier in de woonkeuken is het staks in de zomer niet meer uit te houden zo warm. Ik heb nu al alles potdicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Hier schijnt de zon recht naar binnen. En dan uit de wind.....In het souterrain is het ijskoud, als mn balkon weg is kom daar ook meer zonnewarmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 zo ben weer terug.man man wat een wind...ik stond zowat stil!wijfie?...houd je van medische thrillers?dan kan ik je Tess Gerritsen aanraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 ja zeker uitwaaien...pfff en trainen.m'n benen zijn pap!ik heb zelf 17 boeken van haar.het leest zo lekker weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ja, WijffieDeze week Heb gister het balkon schuurtje gesloopt, helemaal zelluf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 NIET DOEN BOR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Goedenmiddag allemaalKomop BOR je kunt het laten staan,je bent nu al zo ver toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Waarom Niet???? Omdat ik het zeg @#$%^&* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Bor wat is er gebeurt dat je nu zoveel trek hebt vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 wat je je eigen aan doe is je eigen verantwoordingmaar je heb ook de verantwoording over je kind en die heeft geen keusen jij welja ik begin toch over je kind,want die is het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 omdat jij je leven niet kan/ mag laten beheersen door die stomme drank.kop op hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Je weet zelf trouwens donders goed waarom niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Bor komop geef eens antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Dag Bor,Ik heb begrepen dat je net een paar dagen thuis uit de kliniek bent.Je hebt daar vast afspraken gemaakt hoe de dag in te vullen. Ik zou het echt gek vinden als dat niet zo is.Als ik zo teruglees lijkt het alsof je al de hele dag op het forum zit. Ik kan me niet voorstellen dat dat is wat goed voor je is. Ik heb zelf ervaren dat dat voor mij erg onbevredigend werkt.Waarom je niet moet drinken hoeven we je niet uit te leggen lijkt me.Dus aan de slag. Weg van de PC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden