Spring naar bijdragen

Maandag 2 mei


Aanbevolen berichten

Woman leuk idee. :)

mupke weltrusten. ga zo ook m'n nestje opzoeken. ben net klaar met poetsen morgenvroeg maar even iets eerder opstaan om de rest te doen :wacko:. ik neem nog een beker melk en dan weg. vanmorgen door de wekker heen geslapen (terwijl ik er hartstikke vroeg inlag) moet me niet vaker gebeuren :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet echt Dinah, heel erg druk..en dat is nogal een trigger. Dus was ff moeilijk.
Ik vind het gewoon super jullie te lezen en vooral als ik dan nog moet grijnzen ook :)

Maar het is alweer tijd voor bedje :(. Het gaat vrees ik de volgende tien dagen nogal zwaar worden op het werk maar we ploeteren er ons wel door :D. Ook op dat gebied is het dag voor dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien dat ie zich gewoon een beetje wil laten gelden wijfie. Soms komen mensen anders uit de hoek dan ze in werkelijkheid zijn.
Geef het nog een beetje tijd. Misschien keert het wel

Ik zoek mijn bedje eens op
Morgen weer druk druk druk

Slaapzacht
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, het zou toch zonde zijn om ermee te stoppen omdat iemand te hard bast. Misschien met iemand van het clubje die wat overwicht heeft er over hebben. Kijken hoe hij erover denkt. Kan het misschien opgelost worden. Volgens mij is dat koor en zingen voor jouw veel te belangrijk om zomaar op te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ook dank,

Ik was het zeker van plan dit even vol te houden. Ik heb het gevoel dat ik het wel te pakken heb. Wat voor mij belangrijk is is dat ik ook al ben ik nuchter, juist nu ik nuchter ben, ik mezelf een aardige vent vind. En of anderen dat nou wel of niet vinden daar probeer ik me zo min mogelijk van aan te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, kan er ook niet echt wakker van liggen.

Men krijgt een andere uitstraling en een ander bermerkt dat wel degelijk.
Je zelfrespect krijgt vleugels.
Al heel vaak gehoord, wat is er met jou gebeurd.
Dan vertel ik het maar. Toch een beetje trots, en dat mag.
En af en toe jezelf een klop op de schouders geven.

Hoort er ook bij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo klaar met werken, moe!!!
nog steeds zin om te drinken :devil:begint een beetje vervelend te worden want a) niets in huis, en ga ook niet halen b)kan helemaal niet want ik heb vanmorgen nog refusal geslikt c) ik WIL het helemaal niet , dus erg vervelend dat dat ***stemmetje maar blijt roepen dat ik zielig/eenzaam blablabla ben en dus wel een borrel heb verdiend, is ook zo, alleen lukt eentje niet bij mij, krijg net weer smsje van N ''ben je morgenmiddag thuis?'' meer niet, zal ie z'n gereedschap wel willen ophalen, snap niet waarom ie dat zondag dan niet meegenomen heeft, wil het ook niet meer begrijpen, want wordt er niet vrolijk van! zal morgenochtend antwoorden, ben gelukkig morgen niet alleen ,want mijn oom komt al vroeg om te helpen in de tuin, het wordt echt een paradijsje, begin er nu helemaal plezier in te krijgen, ga het helemaal leuk maken, nu maar hopen dat ik de juiste kikkerdril heb :huh:
heb net nog even gekeken maar heb toch twijfels.

Woman is er niet, maar ik vindt dat een heel goed plan van haar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze zuiderburen. :)


Belgen vergeten reizigers te evacueren uit defecte trein. De Belgische spoorwegmaatschappij NMBS dacht vanmorgen klaar te zijn met de evacuatie van zevenhonderd reizigers uit een defecte trein. Anderhalf uur later kwam men er echter achter dat er in het achterste deel van de trein nog veertig mensen vast zaten.



Door een defect aan de achteras strandde de trein ergens nabij Nijlen, een plaats ten zuidoosten van Antwerpen. De trein werd vervolgens ontruimd en reizigers werden met vervangbussen verder vervoerd. Om 09.50 uur dacht men de evacuatie te hebben afgerond, maar om 11.15 uur vernamen medewerkers van NMBS dat de operatie nog niet volledig was volbracht. Dit schrijft Het Laatste Nieuws.

Een woordvoerder van de spoorwegmaatschappij heeft verklaard dat het vooralsnog onduidelijk is hoe dit heeft kunnen gebeuren en excuseerde zich bij de reizigers. Zij kunnen een compensatie tegemoet zien.

Hihi. Wat een gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was even in bad :)
Nog stoeien met mn mediaplayer, kiest ervoor om random af te spelen, maar dat wil ik helemaal niet, en het vinkje staat toch echt uit....
Branden lukt ook al niet want dan loopt mn compu vast
Misschien beter mogen nog eens.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit de draad is die je bedoelt, Bolletje,

Zit ik goed.
Even voorstellen: Sjef, 30 jaar alcoholist en 53 maanden geleden gestopt met alcohol. vanaf die dag niets meer gedronken, geen bonbon of andere verwijzingen naar alcohol. De stof heeft mn leven gesloopt. Minderen had voor mij geen zin, ik had na jaren van doormodderen met de nodig psychische opdoffers geen andere keus dan nokken.
Totaal is het een heel verhaal doch ik wil graag met lotgenoten in contact blijven omdat wat voor een ander een onbenullige mededeling kan zijn, het wellicht mij op een idee brengt en andersom.
Ik kom om te leren en te delen.

Groet voor iedereen.
Geen alcohol.
Sjef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...