igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 sjef jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 en ik zet een wc-spray op de plaats van de deodorant. hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik knoop haar broekspijpen strak dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Wat ben je baldadig Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Bedankt Sjef, je hebt gelijk. Word soms wat moedeloos van mezelf. Maar goed we gaan er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Niet moedeloos worden Denker. Dat helpt je van geen kant. Je doet je best... en het gaat je op een gegeven moment gewoon lukken. Op een gegeven moment gaat die knop helemaal bij je om en dan lukt het .... hou je daar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik baldadig????? hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemorgen allemaalIgor beetje agressief zie ik?? Snicker meegegrabbelt en toastje op de fiets. En dat is nog in het echt gebeurt ook .Op het werk al dus en ben er daarom ook ineens terug mee weg.Oh ja Lenie...één ding begrijp ik niet...eerst zeg je dat je gedronken hebt en later op de avond zeg je dat je niet gedronken hebt. Ik kan niet meer volgen Nu ja..ik ga stoppen met me druk te maken om anderen. Heb al genoeg aan mezelf op het moment.Maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Je had gewoon zelf eerder moeten opstaan. Dan was er geen aardbeienprobleempje geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Werkze Fleurtje. Ook sneu, jullie zijn niet vrij vandaag he? Alweer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Moghu lieve vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 denker niet opgeven joh. als je kijkt hoevaak ik wel niet teruggevallen ben pffff. maar het zal jou ook lukken hoor zeker weten. gewoon vandaag niet drinken (% dan he). brandnetelthee zuivert het bloed. misschien een tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Mogguh Bol Hebben jullie al gezien hoe strak blauw de hemel is? Dat wordt heerlijk vandaag.Misschien maak ik de indruk dat ik hier al 2 uur zit, maar niks is minder waar. De was is al bijna klaar om opgehangen te worden en kattenbak is al schoon en nog zo wat dingetjes al gedaan. Alls met het idee dat ik zo meteen met een boek de zon in kan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goeie vrije dag mensen'ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Zo heee Witte (en Mup natuurlijk)jij kunt ook wel een B&B beginnen!Alhoewel te veel concurentie als je jegasten zo tot op het bot verwent.Het smaakte heelrijk, ook al moest ikmijn bed er voor uitkomen. Voor herhaling vatbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Jeetje Mup, wat ben jij al aktief.Maar je hebt wel gelijk... ik ga ook aan de slag.... En kom straks wel weer even kijken hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier zonnetje schijnt...heb zin in vandaag....hier lekker druk met alles maar gezellig druk...ik wens julllie een hele mooie dag...veel plezier vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Oh ja en die krant:tip voor morgen; bij de roddelkrant van zaterdagkrijg je een gratis lot voor de lottowie in de prijzen valt organiseert de volgende meeting, afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Igor meid, je hebt een jeugdtrauma geaktiveerd!Hoe vaak mijn moeder (en zussen) die geiser niet aandeedals ik net lekker zittend op de grond wegdommelde:devil::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Jammer Denker. Komt die trek nu ineens opzetten of loop je dan al een tijdje te dubben om te gaan drinken?Ik weet wel dat het vaak een heel gevecht was. Ik wist dat ik zo verkeerd deed, maar toch doen hé? Ik begon me dan zo beroerd te voelen omdat ik wist dat ik helemaal verkeerd bezig was. Het gevoel dat de keuze om te gaan drinken zoveel teweeg bracht. Bah als ik daar nog aan denk, voel ik dat gevoel weer.Als ik dan de keuze had gemaakt dan werd ik wel weer wat rustiger maar de uren daarvoor waren niet prettig.Moghu die Susanna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 igor heerlijk zo koude douche..hoe weet jij dat ik dat lekker vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Denker, ik zou je die ellende graag besparen,maar weet uit ervaring, helaas, dat het steeds zo ergmoet worden, want de knop gaat pas om als je het echt zatbent om jezelf kapot te maken. En dan wordt het nog niet gemakkelijker meteen,maar zoals je in die 4 maanden hebt gemerkt, het is te doen en levert genoegop om het vol te houden. Je kunt het en je gaat het doen, afgesproken???en nu lekker met mijn zussen naar de sauna, lekker bijkletsen, slapen, eten, slapen.........oh ja, en zweten, passief dan he, dat weer wel,fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Borrie ook de slaap uit?ik heb maar even gauw bij de buren gedouchet. snoepje bleef zolang op de douche fleur ik ben niet agressief hoor. nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemorgen Jane wat heerlijk een dagje sauna, ga je ''echt'' naar een sauna complex, of komen ze bij jou in de sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goeie morgen lieve Borrie. Mijn wens voor vandaag voor jou is dat jij een superdag gaat krijgen waarin je je goed voelt en een keertje kan genieten van een mooie dag.Ikzelf ga vandaag m'n vijver leeg laten lopen. Alle vis moet eruit omdat er een hoop jonkies in zitten die ik niet wil.Verder is gisteren de tuinman geweest en de 20e gaan ze beginnen met het achterste gedeelte van de tuin.Ik heb nog een hele mooie soort spar staan die ik naar voren wil hebben.Dat is een kerstboom geweest van een van de dochters van J. Die wilde ze een jaar of 15 geleden weg gooien en die heb ik gekregen. daar heb ik toen de top uit gehaald en nu is ie heel grillig en erg mooi. Doet een beetje Japans aan.Verder moet ik nog de rand aan de onderkant van m'n muur van m'n huis verven, én het water van m'n kikkervissies verschonen. Maar dadelijk eerst ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden