Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet moedeloos worden Denker.
Dat helpt je van geen kant.
Je doet je best... en het gaat je op een gegeven moment gewoon lukken.
Op een gegeven moment gaat die knop helemaal bij je om en dan lukt het .... hou je daar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Igor beetje agressief zie ik?? :D

Snicker meegegrabbelt en toastje op de fiets. En dat is nog in het echt gebeurt ook ;).

Op het werk al dus en ben er daarom ook ineens terug mee weg.

Oh ja Lenie...één ding begrijp ik niet...eerst zeg je dat je gedronken hebt en later op de avond zeg je dat je niet gedronken hebt. Ik kan niet meer volgen :huh:
Nu ja..ik ga stoppen met me druk te maken om anderen. Heb al genoeg aan mezelf op het moment.

Maak er een fijne dag van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denker niet opgeven joh. als je kijkt hoevaak ik wel niet teruggevallen ben pffff. maar het zal jou ook lukken hoor zeker weten. gewoon vandaag niet drinken (% dan he). brandnetelthee zuivert het bloed. misschien een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Bol :moon:

Hebben jullie al gezien hoe strak blauw de hemel is? Dat wordt heerlijk vandaag.
Misschien maak ik de indruk dat ik hier al 2 uur zit, maar niks is minder waar. De was is al bijna klaar om opgehangen te worden en kattenbak is al schoon en nog zo wat dingetjes al gedaan. Alls met het idee dat ik zo meteen met een boek de zon in kan, :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Denker. Komt die trek nu ineens opzetten of loop je dan al een tijdje te dubben om te gaan drinken?
Ik weet wel dat het vaak een heel gevecht was. Ik wist dat ik zo verkeerd deed, maar toch doen hé? Ik begon me dan zo beroerd te voelen omdat ik wist dat ik helemaal verkeerd bezig was. Het gevoel dat de keuze om te gaan drinken zoveel teweeg bracht. Bah als ik daar nog aan denk, voel ik dat gevoel weer.
Als ik dan de keuze had gemaakt dan werd ik wel weer wat rustiger maar de uren daarvoor waren niet prettig.

Moghu die Susanna.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denker, ik zou je die ellende graag besparen,
maar weet uit ervaring, helaas, dat het steeds zo erg
moet worden, want de knop gaat pas om als je het echt zat
bent om jezelf kapot te maken. En dan wordt het nog niet gemakkelijker meteen,
maar zoals je in die 4 maanden hebt gemerkt, het is te doen en levert genoeg
op om het vol te houden. Je kunt het en je gaat het doen, afgesproken???

en nu lekker met mijn zussen naar de sauna, lekker bijkletsen, slapen, eten, slapen.........
oh ja, en zweten, passief dan he, dat weer wel,
fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Borrie.:heart::sun: Mijn wens voor vandaag voor jou is dat jij een superdag gaat krijgen waarin je je goed voelt en een keertje kan genieten van een mooie dag.

Ikzelf ga vandaag m'n vijver leeg laten lopen. Alle vis moet eruit omdat er een hoop jonkies in zitten die ik niet wil.
Verder is gisteren de tuinman geweest en de 20e gaan ze beginnen met het achterste gedeelte van de tuin.
Ik heb nog een hele mooie soort spar staan die ik naar voren wil hebben.
Dat is een kerstboom geweest van een van de dochters van J. Die wilde ze een jaar of 15 geleden weg gooien en die heb ik gekregen. daar heb ik toen de top uit gehaald en nu is ie heel grillig en erg mooi. Doet een beetje Japans aan.
Verder moet ik nog de rand aan de onderkant van m'n muur van m'n huis verven, én het water van m'n kikkervissies verschonen. Maar dadelijk eerst ff boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...