Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 mei


Mupke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat ik daaraan vreemd vind Teveel is je bezorgdheid om andere in verleiding te brengen omdat wij (vooral ik dan misschien ;)) net heel fel de kriebels kreeg van de geremdheid die minderaars voelen.
Als iemand verleid wil worden kan ie overal een excuus vinden. Dus wees maar gewoon eerlijk ;).
Ik vind het gewoon spijtig als iemand een bepaalde keuze maakt zich geremd voelt.
Ik heb een enorme bewondering voor jou. Ik heb altijd geweten dat je meer naar het minderen zou neigen dan naar het stoppen. Voor mezelf ben ik daar ook van vertrokken maar ik trek het nog ff langer die periode.
Je bent mijn maatje, hoop ik nog steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Wij blijven maatjes.
En ik blijf aanspreekbaar...letterlijk.

Igor, ja dus, zie de reactie van Fleurtje en Jaap.
Maar het is moeilijk om over dat onderwerp hier eerlijk te communiceren.
Fleurtje vroeg ernaar en ik wil er niet over liegen.

Ik sluit me aan bij de zwijgende groep minderaars...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Mupke,
Ik word nu ook altijd vroeg wakker,sinds ik geen alcohol meer drink, zelfs als ik moe ben.
(wel wat laterdan jij tussen 06.00 en 06.30).

Teveel,
Het lijkt me zo'n afknapper voor je, als je nu weer in oude gewoones terugvalt.
Kun je niet van te voren zeggen dat je niet drinkt en er zijn ook heel lekkere alcohol vrije biertjes verkrijgbaar.
Heb je gelijk de volgende dag geen duffe kop en een goed gevoel over jezelf.

Jan, je bent nu niet online, maar je schreef gisteren dat je zo moe bent. Je zult ook wel bij anderen gelezen hebben dat dat er in het begin zo'n beetje bij hoort.
Iets anders, je stort je heel fanatiek op fietsen. Je kunt je zelf ook overtrainen (heb ik ooit met hardlopen gehad, en is nu ook een valkuil) en daar kun je lichamelijk en geestelijk ook heel moe van worden.
Ik ken je natuurlijk niet, het is mijn ervaring en trouwens ook die van andere fanatieke sporters( hoorde ik toen van de huisarts).
Misschien heb je er iets aan
Ik ben er wel van overtuigd dat het goed is om te sporten, maar er moet geen te voor staan


Allemaal een hele fijne dag en veel sterkte voor degenen die het nodig hebben.
Misschien ben ik vanavond nog even terug.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wordt ik nu echt mottig van hé!!!!!!!!!! :angry:

Ik wil niet dat jij je aansluit bij de groep zwijgende minderaars!!!!!!!! Ik wil dat niemand zich in zo een groep gooit!!!!!!! WAT IS DAT NU TOCH MET JULLIE????????
Hoe moet het taboe nu verdwijnen als jullie je kop in het zand steken??

Ik hou van minderaars..ik vind het knap..ik wil er van leren..ik wil dat ze zich hier thuisvoelen..ik wil weten welke stappen ze nemen..ik wil weten hoe ze het ervaren.

Ik vind jullie flauw :( :(
Ik vind het forum flauw :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, fleur je hebt helemaal gelijk en sowhat ook. Ik zou er ook veel aan hebben als er opener over gesproken wordt. Maar heb het een aantal keer geprobeerd, en krijg of geen reactie, of reacties als: jammer! Ben nu ruim een maand op weg en het gaat goed, maar ik blijf alert. En natuurlijk is er soms twijfel: kan ik dit? Maar is het echt twijfel of is het angst? Zolang ik mijn triggers ken en herken kan ik het gewoon. Beetje vaag verhaal geloof ik, maar het is een begin:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn omdat ik nooit meer kater zal hebben, alleen deze kater nog door heen, maar het is niet zo erg omdat ik vandaag besloten heb om helemaal niet te drinken, vroeger had ik altijd over matig drinken maar nu ga ik me niet meer voor de gek houden,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...