Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Truste Igor, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 kun je dan niet een pomp huren/lenen Bol?Erik, Harry en Maxonze nieuwe Toppers:D)glitterpakken aan jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Hoe kom je daar bij Igor?? Waarom zou ik dat doen?Ik ben er weer mee weg. Niet voor altijd..ga vanavond ff op mijn eigen forum zitten. Fleur, mezelf, ik en moi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 sorry fleur krijg het vandaag niet allemaal mee, maar heb het gevoel dat je vandaag nog niet eens met handschoentjes aan te pakken bent. hier een je bent toch een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Zo voel ik me nog niet hoor jane,zeker niet na die terugvalik wist het wel, ik kon het wel en k voelde me prima...nou mooi niet dus.Bier had ik het meest moeite mee, antabus vond ik onzinnou mooi niet dusHele drankvoorraad weggegooid, nieuwe kuur libriumen aan de antabus dat was het resultaat.Morgen gaan we gewoon (opnieuw) voor dag 6door schade, schande, schaampte en eigenwijsheid...Wel veel geleerd hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Welterusten alvast Igor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 dus toch een Topper:present:film kijkenfijne avonden een goede nachtrust laters:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Fleurtje,Ik ben het helemaal kwijt...Hoezo heb ik er van gemaakt dat jij weg zou blijven?En ik ben me nog altijd van geen kwaad bewust.Zomin als hier blijkbaar iemand gemerkt heeft dat ik op andere fora was, en ben, heb ik daar ooit over dit forum gepraat.Soms herkent men mij omdat ik me op die andere fora gewoon Harry noem.Ik heb geen dubbele agenda of programma, ik maak niemand belachelijk en ik praat over niemand.Dat zit gewoon niet in me.Ik zeg wat ik denk, ik zeg wat ik doe, ik zeg wat ik wil.Dat is misschien ook de reden dat dat ik weleens bots, ik lieg niet, ik draai niet, ik verzwijg niet.Ik heb jou niet voor jan gezet Fleurtje, ik heb een afspraak met je gemaakt en ben die nagekomen.En ok, ik ben toen vergeten te melden dat ik een weekje weg ging, dat is ruim 3 weken geleden!Ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk ben ik ook in die week nog op het forum geweest, ik heb mobiel internet.Maar het kan dat dat niet gebeurt is, ik had het druk.Heb je ook mijn emailadres gegeven, mailtjes worden automatisch doorgestuurd naar mijn telefoon, had ik je zo gerust kunnen stellen.Geen idee wat ik verder nog moet doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Dank je:) fijne avond nog jane.Ga zo met de hond weg.Het is trouwens geen desinteresse maar meng me niet inde discusies/gesprekken met fleur,weet er te weinig vanafkan alleen maar hopen dat je woede verdwijnt en jeje innerlijke rust terugkrijgt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik ben zeker te laat om Jane en Igor een goeie nacht te wensen? Ik ben ook chaggie. Las dat er meer hier last van hebben. Ik kan er niet precies de vinger op leggen waardoor het komt. Maar het zal toch ook wel te maken hebben met een gemis aan ontspanning. Niet drinken, niet roken; ik vind er nog niks aan tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Mupke ben d'r nog maar ben de mist ingegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 ik ben bijna nooit chagrijnig....ik vind het een weeldedat ik niet meer hoef te drinken en te roken....waarom zou ik nou net dat spul missen waar ik aan ten onder ga ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Er is vanmiddag zo'n leuke foto van mij gemaakt tijdens het dansen....Wil em eigenlijk wel laten zien hier, er zijn twee mogelijkheden, of ik doe mn gezicht beetje wegpoetsen en ik plaats em gewoon hier in de dagdraad, of mensen kunnen via pb een link krijgen op verzoek. Ik denk er nog even over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Igor de mist ingegaan? Het moeras in gegleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik ben ook praktisch nooit chagrijnig, das aangeboren en das een gelukkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Moeras ingereden zie ik ipv gegleden. Had je de bus niet genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik ben nu ook niet chagrijnig, wel een beetje....weet niet.Het zit me niet lekker, maar als het aan mij ligt komt het wel weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 nee josje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 gewoon niet opgelet josje er zijn een heleboel dingen gebeurt deze week en ik dacht even het stuur goed te kunnen houden stomstomstom. morgen maar weer op de blaren zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Igor???! Het zat er een beetje aan te komen he? Vind het jammer voor je lieverd. Hoe voel je je er zelf over nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Jammer Igor, morgen weer oppakken dus. Sterkte meisje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 om het netjes te houden mupke (de modrolator is in the house) PRUT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik weet dat onze moederator in Tha House is. Kreeg alweer een pb'tje van haar. Harry, je spreekt jezelf tegen. Eerste bericht: nooit chaggie, en meteen het bericht daarna: nu wel chaggie. Althans een beetje. Vertel knul. Lucht je hartje eens even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Igor, ik weet niet wat ik moet zeggen. En ik weet ook niet of jij nog wat wilt zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 josje wat ik nog zou willen zeggen is een heleboel, maar ik heb gedronken dus beter om nu te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden