Spring naar bijdragen

Maandag 9 mei


Aanbevolen berichten

Goh Niets dat is niet niks zeg wat je daar allemaal schrijft. Schrok me wild. Misschien is het allemaal nodig om nu de juiste beslissingen te nemen en er ook achter te staan. Nu ben je echt gemotiveerd om stappen te gaan ondernemen en er ook achter te staan.
Heel veel suc6 en sterkte gewenst hoor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé bah wat een nare berichten allemaal ineens.
Ik hoop echt dat Bor. samen met haar zoon, terug naar huis kan en eindelijk is een beetje gelukkig kan zijn. En dat ze kracht genoeg heeft opgebouwd tegen de alc. Hoop dat ze sterk genoeg is om het aan te kunnen. Wens haar maar veel succes Blondie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en toch he?... blondie...
ik heb met die 2 van mij ook te maken gehad met BJZ...maar alleen maar positief.
ze hebben me goed geholpen.. ( oke ze zijn me niet afgenomen)...maar erg goed geholpen...
zo goed dat ik er nu niets meer mee te maken heb.

laten we het hopen boor Borretje ook!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi liefies,
dank jullie voor de reacties. Ik ben nog een beetje opgefokt en in mijn bovenkamertje loopt het nog wat rommelig, maar we gaan er gewoon voor in de detox en daarna. Moet nu echt stappen gaan nemen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heeft het ff geregend Josje nu is het weer droog.:)
Wat las ik trouwens? Game jij ook?

Niets met hulp gaat het je hoogstwaarschijnlijk lukken. Er zit dan toch meer druk achter. bovendien ben je dan echt niet alleen en dat scheelt ook een hele hoop.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal :)
Pffff, megazware dag gehad op het werk. Het is echt druk en nog steeds overuren draaien. En het eind is nog niet in zicht. In combinatie met mijn stoppen en het korte lontje dat ik daardoor heb .. De tranen zaten hoog vanmiddag toen ik een tegenvallend bericht kreeg aan de telefoon. Belachelijk, want het was niet eens heel erg belangrijk en normaal gesproken geen enkele reden voor waterlanders. Maar nu moest ik even weglopen zodat mijn collega het niet zou zien. :(


Ik speel met de gedachten of dit alles het wel waard is. Het lijkt nu niet de vraag OF ik weer begin maar WANNEER ik weer begin. Vandaag nog niet trouwens! Mooi niet. :wacko:


Waar is Fleur? Fleurtje, ik heb je nodig lieverd! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jongens wat een toestanden weer :(
Bor ik duim voor je :present:
en NIets wat vervelend ,maar wat moedig dat je de detox ingaat! Sterkte!
zelf ben ik alweer helemaal opgefokt nu, maar heb refusal geslikt vanochtend dus kan niet drinken, moet zo ook eerst nog werken, misschien wordt ik dan iets rustiger, reden N gooit de hoorn op de haak, omdat ik vroeg wat ie bij de gamma ging doen, daarmee kom ik blijkbaar te dicht in zijn privacy, heb het zo gehad nu, ben er ff klaar mee, verder gaat het best goed, al heb ik nu voor het eerst sinds lange tijd ook weer zin om te roken, moet niet gekker worden :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond alle

even door ge lezen en inderdaad een hoop gebeurd


niets het is denk ik maar beter dat je hulp
krijg,,,wel jammer hoor

gaby ik vind het maar een rare man hoor ..kan er niks aan doen ..sorry

las vandaag in de krant dat mensen die af en toe teveel drinken gelukkiger zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik lees zoveel in de krant Snoep
maar ik weet wel dat ik beslist niet gelukkiger was toen ik nog dronk,
wel een poos ongelukkiger toen ik gestopt was,
en pas sinds ik 1 1/2 jaar gestopt ben, weer kontakt met momenten van geluk.
Gelukkig bereiken de meesten hier dat punt sneller, maar ook in die 1 1/2 jaar
bleef ik blij niet meer te drinken.

Mup & Gaby ff een rest-vdweek pact??
hmmmm koppelaar.; lijkt me ook wel een leuk beroep:D
ff lekker volleyen op zand
ook leuk vrijwilligers werk
latersssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Mupke
Ik speel met de gedachten of dit alles het wel waard is. Het lijkt nu niet de vraag OF ik weer begin maar WANNEER ik weer begin. Vandaag nog niet trouwens! Mooi niet. :wacko:


Dat meen je toch niet Mup????:( Ben je vergeten waarom je gestopt bent? Dat kan toch niet waar zijn meis? Tuurlijk gaat het leven niet over rozen als je stopt maar om nu weer te gaan drinken:huh:
Een leven dat draait om aclohol is geen echt leven. Je staat naast jezelf en bent jezelf ontrouw als je weer gaat drinken.
Denk er a.u.b. nog eens goed over na lieverd. Het is vergift voor jou. wij kunnen niet drinken.:angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Nederlander die hem af en toe flink kan raken. Die zijn het gelukkigst.
Niet de alcoholisten want de gemiddelde alcoholist zuipt in 7 jaar zijn leven kapot.

Dat zegt psycholoog en onderzoeker Ad Bergsma verderop in het artikel.

Helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...