Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 'k zal voor je duimen Bolletje.ben wel bloedje nieuwschierig hoe het geworden is hoor...ik ben gek van vijvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 nou ik hoor dat de wasmachine klaar is.snel ophangen en wat boodschapjes doen...het is even droog.tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Goedemiddag,joehoe!!!! eindelijk regen.Goed voor de bloemen en planten.Aan de andere kant weer jammer, ik was van planeen fietstochtje te maken vanmiddag.Wellicht klaart het nog wat op.Dan maar lekker wegduiken in een spannend boek,ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hoi Albertina,Alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 net wel een bui op m'n kop gehad toen ik huiswaarts ging van de boodschappen...bah!ik krijg er zoveel krullen van..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Nou heb een paar foto's geplaatst op het hobbydraadje van mijn vijver. Een probleem het rubber dat ik over de zuil zeg maar gelegd heb, komt omhoog:( Moet ik m'n vijver weer leegpompen. Gelukkig doet de pomp z'n werk, en kan ik gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 jeetje zeg Bolletje wat een werk!!!!maar wel prachtig geworden.straks mooi aankleden en de vissen er weer in.wel jammer dat het rubber omhoog komt zeg...kan je dat niet anders oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ja hoor ik moet dat inderdaad anders doen. Ik moet het rubber aan de onderkant vastbinden met visdraad rondom de zuil dan is het opgelost. Wist ik wel maar ik ben zo bang dat ik het rubber kapot loop dus had ik er stenen opgelegd aan de onderkant. Niet goed dus, maar hij is het water er al weer aan het uitpompen dus komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ik bedoelde dus het water eruit pompen...kost me daar ook niet wat.maar evengoed....chapeau hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Bedoel je aan water Lenie? Ik heb grondwater dus dat kost me niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 aaaahhhhh...oke, dan heb ik niets gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ja anders zou het een hele dure hobby worden. Ik moet, als het echt warm weer is, zeker om de 3 dagen mijn vijvers vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ja dat zal idd wel snel verdampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Door naar de volgende ronde !!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hoi pipeloiVoel me erg goedDingetjes doen, beetje gedanst nog, come what may ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zo wat te doen hebben bevalt me toch beter, gewerkt naar de kapper geweest, administratie, nu weer werken.... heerlijk..... geen tijd om te voelen (en dat zonder drank haha)laterszzzzzzzzzzz................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 gefeliciteerd Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hi allemaal,sorry dat ik me een tijd niet heb gemeld. Dit weekend is compleet fout gegaan, auto in de prak, rijbewijs lange tijd kwijt en de relatie is nu definitief voorbij. Ik ga woensdag de detox in dus zal julllie voorlopig niet spreken. Iedereen heel veel succes. Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hey Niets,Kop op, soms is de bodem van de put de plek om tot inkeer te komen. Ik denk dat we allemaal hier die bodem voor ons idee gezien hebben.Dat is meestal de reden om je levensstijl aan te passen. Vanuit de bodem kun je groeien want dieper dan de bodem kun je niet geraken.En geloof me, na regen komt zonneschijn. Al kun je je dat nu niet voorstellen, ook voor komen de positieve dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 NAAAHHH!!! Niets toch??hoe kan dat nou meissie....waarom kom je nou niet langs dan?ik wil je zo graag helpen?sterkte meid.......( je weet waar ik woon...deur staat open)( sjoet...behalve vanavond...moet oppassen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dank je dappere, het lijkt inderdaad of de bodem bereikt is. Stom en overmoedig in de auto gestapt, ongeluk gehad en de hele avond is 1 groot zwart gat voor me. Geen idee wat er is gebeurd... Ben momenteel een gevaar voor mezelf, maar ook voor anderen. Gelukkig zijn er crisisplekken waar ik woensdag om 10 uur moet zijn. Detoxen dan maar. Ik wil het niet verder laten komen dan dit. Ik heb mijn baan nog en lieve mensen om me heen. Alleen nu super ruzie met mijn moeder... Logisch dat ze boos is, ik had well iemand dood kunnen rijden... Stomme ikke, het ging zo goed...Lenie lieverd, ik ben bij mijn ouders, anders was ik zeker even langs gekomen. Hoe lukt het bij jou? Heb nog niet terug gelezen namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 goed meis....maak je om mij niet druk.ben blij dat je evengoed bij je ouders terecht kan.dikke kus en veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Niets, het is ook niet niets om je grote vriend de deur uit te zetten...Goed om te horen dat je actie gaat nemen. De eerste stap is gezet, al valt het om de donder niet mee:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Niets, gedane zaken...Je hebt de, volgens mij, enig juiste beslissing nu genomen.Sterkte meisje, 't komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden