Spring naar bijdragen

Maandag 9 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag,

joehoe!!!! eindelijk regen.
Goed voor de bloemen en planten.
Aan de andere kant weer jammer, ik was van plan
een fietstochtje te maken vanmiddag.
Wellicht klaart het nog wat op.

Dan maar lekker wegduiken in een spannend boek,
ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb een paar foto's geplaatst op het hobbydraadje van mijn vijver. Een probleem het rubber dat ik over de zuil zeg maar gelegd heb, komt omhoog:( Moet ik m'n vijver weer leegpompen. Gelukkig doet de pomp z'n werk, en kan ik gaan zitten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor ik moet dat inderdaad anders doen. Ik moet het rubber aan de onderkant vastbinden met visdraad rondom de zuil dan is het opgelost. Wist ik wel maar ik ben zo bang dat ik het rubber kapot loop dus had ik er stenen opgelegd aan de onderkant. Niet goed dus, maar hij is het water er al weer aan het uitpompen dus komt wel goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal,
sorry dat ik me een tijd niet heb gemeld. Dit weekend is compleet fout gegaan, auto in de prak, rijbewijs lange tijd kwijt en de relatie is nu definitief voorbij. Ik ga woensdag de detox in dus zal julllie voorlopig niet spreken. Iedereen heel veel succes.
:present: Niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Niets,

Kop op, soms is de bodem van de put de plek om tot inkeer te komen. Ik denk dat we allemaal hier die bodem voor ons idee gezien hebben.
Dat is meestal de reden om je levensstijl aan te passen. Vanuit de bodem kun je groeien want dieper dan de bodem kun je niet geraken.
En geloof me, na regen komt zonneschijn. Al kun je je dat nu niet voorstellen, ook voor komen de positieve dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NAAAHHH!!! Niets toch??
hoe kan dat nou meissie....
waarom kom je nou niet langs dan?
ik wil je zo graag helpen?

sterkte meid.......( je weet waar ik woon...deur staat open)
( sjoet...behalve vanavond...moet oppassen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je dappere, het lijkt inderdaad of de bodem bereikt is. Stom en overmoedig in de auto gestapt, ongeluk gehad en de hele avond is 1 groot zwart gat voor me. Geen idee wat er is gebeurd... Ben momenteel een gevaar voor mezelf, maar ook voor anderen. Gelukkig zijn er crisisplekken waar ik woensdag om 10 uur moet zijn. Detoxen dan maar. Ik wil het niet verder laten komen dan dit. Ik heb mijn baan nog en lieve mensen om me heen. Alleen nu super ruzie met mijn moeder... Logisch dat ze boos is, ik had well iemand dood kunnen rijden... Stomme ikke, het ging zo goed...
Lenie lieverd, ik ben bij mijn ouders, anders was ik zeker even langs gekomen. Hoe lukt het bij jou? Heb nog niet terug gelezen namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...