Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Regen Yah?? wat is dat? :$

Oscar..hartstike goed man, volhouden nu !!!!!

Igor, goeie morgen... ja hoor de douche is vrij, hoop dat snoepje hem een beetje schoon heeft achtergelaten, want ook zij had haast...

Luitjes, hoogste tijd hier, ik mag er vandoor...

Maak er een mooie dag van ... Laterrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oscar we hebben bij thema's een draadje voor refu en antabusgebruikers, zin om mee te doen daar, of is dat nog te vroeg?
Verder vandaag goed eten zodat je een volle maag blijft houden, daardoor heb je kans dat de trek minder is of verdwijnt.
Veel water drinken zodat je lichaam schoon spoelt, en lichaamsbeweging dan slaap je vanavond misschien toch een beetje en veel op het forum komen.
als je ergens mee zit, schrijf het op dan raak je toch een stukje kwijt.
Delen is helen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar heb je gelijk in geloof ik Albertina.

Oscar, als je zo veel gedronken hebt dat er nog alcohol in je bloed zit was dit misschien niet zo verstandig. Ik wil je niet bang maken hoor. Misschien even contact opnemen met de arts die je de pillen heeft voorgeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik niet meteen die Antabuse slik weet ik van mezelf dat ik tegen de middag alweer vertrokken ben, eentje om me goed te voelen, weet je ?!
Ik heb een zelfstandig beroep en woon alleen en heb dan ook geen sociale controle en dat maakt het misschien extra moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even een rotdroom kwijt. Ik droomde dat ik een klein flesje groene Breezer door de gootsteen zou gooien en het uiteindelijk bij mezelf naar binnen kieperde. Direct daarna besefte ik in de droom dat de gremlins weer waren wakker geworden en dat de trek heviger was dan ooit. Daarna werd ik wakker.

Normaal blijf ik op mijn Woensdag liggen tot dochter de deur uit gaat, maar nu ben ik gelijk uit bed gestapt. Ik ben er nog sacherijnig van :devil:

Toch maar gauw even naar boven voor een tablet Refusal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Oscarke

Als ik niet meteen die Antabuse slik weet ik van mezelf dat ik tegen de middag alweer vertrokken ben, eentje om me goed te voelen, weet je ?!


Ik heb een zelfstandig beroep en woon alleen en heb dan ook geen sociale controle en dat maakt het misschien extra moeilijk.



Oscar probeer anders een halve. Als je er dan toch last van krijgt, is het niet zo erg. Je kunt dan, als je er geen last van krijgt, de andere helft alsnog innemen na 2 uur.

Ja en soc. controle. Inderdaad je moet het helemaal zelf doen maar des te groter is het fijn gevoel als je het inderdaad gered hebt. En probeer toch ook op het anta en refu draadje te schrijven, dan kunnen we het, als je wilt, ook een beetje in de gate houden.
En je gaat het redden hoor.
Ook hebben we een draadje waar je je neg. ervaringen op kunt schrijven die je hebt met drank. Dat kun je dan altijd, als je een keer trek krijgt, lezen wat voor 'n effect het had als je gedronken had.
Staat geloof ik ook bij thema's.
Ik zal ze eens naar boven halen voor je.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een week of drie. Ik neem een halve tablet per dag omdat ik anders erg veel last krijg van uitslag in mijn gezicht. Hoe de Refusal reageert als ik zou gaan drinken weet ik niet; ik heb sindsdien niet gedronken.

Welkom trouwens Oscarke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
ik had gisteren al helemaal bedacht dat ik vanavond zou gaan drinken en heel veel roken, dat wou ik gisteravond nl heel erg graag, maar durfde ik niet vanwege de refu, dus alle hoop op vandaag, maar nu ik zo nuchter wakker wordt, en me bedenk hoe ik dan morgenochtend wakker zou worden (wat niet erg zou zijn, want morgen de hele ochtend vrij) , weet ik het nog niet, ik zit al dagen met zo'n opgefokt gefokt gevoel, droom ook ''raar''
beetje met mezelf in de knoop :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal :rose:

Geef me verlof...geef me verlof...geef me verlof...:devil:
Ben moe
Geniet van jullie dag :) Wou dat ik ook die vooruitzichten had maar al twee vervelende klanten aan de lijn. Zagemensen! Gadversamme...

Laters
:present:

Iedereen pilletje binnen?
Hey Niets, doe datte goed hé!!

gone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je mij Oscar? Ik slik al zo'n 20 jaar (denk ik) Refusal. Ik zweer erbij. Vaak heb ik toch (hoewel het minder is dan voorheen) trekmomenten. die zijn dan weer zo weg omdat ik weet dat ik niet kan drinken, en dat geeft me een hoop rust in m'n hoofd. Anders ben ik teveel bezig met de alcohol. Het gevecht, wel of niet drinken kost me zoveel energie, dan kies ik liever voor het slikken van refu. en ik kan die energie ergens anders in stoppen, iets wat me voldoening geeft, en dat geeft weer een hoop zelfwaardering. Drank maakt dat gevoel helemaal kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby :devil:
Riskeer het maar niet!! Wat heb je nu aan je lam drinken? Je hoeft niet te wikken en te wegen. Van het moment dat je opstaat moet je gewoon die pil in je keel rammen.
Denkmodus afzetten.
Hups!! Slikken dat spul!!
Kijk is naar je onderschrift. Je terugval zou rond deze periode moeten komen bijna..Dat ga jij niet toelaten. Als je wil terugvallen doe je dat maar een maand later of zo!
Dat staat mooier op je onderschrift ;)

Echt weg nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, je schrijft dat je vanavond wel zou kunnen drinken omdat je morgenOCHTEND vrij hebt. Als ik flink doorzak, dan voel ik me vijf dagen ziek en ellendig. Dan begint het ontwennen weer helemaal van voren af aan.

Ik hoop van harte dat je je bedenkt en nu je nog sterk bent ook de Refusal inneemt. :present:

Oskar, ik wil jou niet ontmoedigen, integendeel. Het is de moeite waard om door die vijf dagen heen te gaan. Daarna voel ik me helemaal top, goed in mijn vel en gelukkig. Ik geniet meer van de kleine dingen om me heen en kan weer zingen op mijn werk. :)

Daarom werd ik zo bang voor die droom en een werkelijkelijke terugval. Nu maar bewijzen dat dromen toch écht bedrog zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...