Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey assessor, heb juist je wie is wie gelezen en begrijp exact waar je nu bent. Ik heb jaren met coke gespeeld, nooit uit misery, altijd voor de fun en plots ermee gestopt, zomaar, zonder problemen.
Drank daarentegen :huh:
Ik lijk soms wel een bodemloos vat op dat vlak. Ik hoop dat je hier de steun en wedervaren vind om je ertegen te bewapenen ;)

Kom eens hier mupke, en je krijgt er nog een lekker nachtzoentje bovenop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fleurtje
@Jaap

Jawel, maar m'n begeleider kent mij maar al te goed. Hij weet wat voor een onnoemelijke puinhoop 't kan zijn bij mij. Dat heeft 'ie bij z'n eerste bezoek wel ervaren. Heeft me toen ook meegeholpen puinruimen. 't is een hele fijne man. Staat me bij in woord en daad. Dus, 't minste wat 'k kan doen is er voor te zorgen dat 'k 't een beetje netjes houd. 't is ook wel zo prettig voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaan we Mups:

In dromenland, in dromenland
Daar is van alles aan de hand
In dromenland in dromenland
't Is aan de overkant

Daar is het echt ontzettend fijn
We gaan maar met de trein

Daar is het heel gezellig dus
We gaan maar met de bus

SSSsssssttttttt, smak :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Will, thanx voor je opmerking. Met coke had ik ook niet zoveel moeite. Alleen met al die sneeuw buiten werd het weer wat lastiger. Ik weet niet of je mijn gebruik spelen kunt noemen. Soms 500 euries op één dag. Drank heb ik inderdaad minder moeite mee. Na één dag op dit forum zie ik het al helemaal zitten om er 100% voor te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viespeuken!!

Wordt ke niet in Nederland gebruikt? Is Asske dan nen belg? Ikke ni zenne...ik woon op Aruba :D. Will is nen rasechten Belg..

Opruimen ok Gunn maar het moet niet spik en span zijn hé. Ook schaamte is een goede drive ;). Dan heb je morgen alles meer aan de kant. Is goed...een geordend huis is een geordend hoofd (of zoiets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken het wel assessor, geloof me. Als ik spelen zeg dan, tja, wil er niet over uitwijden eigenlijk. Veel was niet genoeg, net zoals drank. Waarom kon ik daar zo makkelijk een punt achter zetten ? Niet alleen met cocaine trouwens, er was nog zoveel meer :huh:
Coit, ik ben 47 en mijn toekomst is pikzwart, i hate the feeling. Ben blij voor je dat je de 100% voelt. Bij mij is die momenteel erg geslonken, if you know what i mean .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Jaap

Fleur,

Het is eigenlijk andersom.

Hoe meer geordend je in je hoofd bent, hoe meer chaos je om je heen kan verdragen.

@Jaap

Lol! :D

Hoe koddig 't ook klinkt, 't is nog waar ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
will

Ken het wel assessor, geloof me. Als ik spelen zeg dan, tja, wil er niet over uitwijden eigenlijk. Veel was niet genoeg, net zoals drank. Waarom kon ik daar zo makkelijk een punt achter zetten ? Niet alleen met cocaine trouwens, er was nog zoveel meer
:huh:

Coit, ik ben 47 en mijn toekomst is pikzwart, i hate the feeling. Ben blij voor je dat je de 100% voelt. Bij mij is die momenteel erg geslonken, if you know what i mean .

100% is misschien ook wat te optimistisch. Ik begin nog maar net en ik hoop hier wat te leren. Ik wil er in ieder geval voor gaan. Nooit eerder heb ik geprobeerd om te stoppen met drinken en ik denk dat ik er nog enorm veel moeite mee ga krijgen. Pikzwart? Denk dat ik ongeveer begrijp wat je voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook even nog in de zetel hangen, mijn poesje heeft me nodig. Ik kom morgen terug, hopelijk minder zwartgallig dan nu.
Assessor, dank voor je begrip, maar je bent nog jong. Probeer de stukken te lijmen en maak er iets van kerel, voor het te laat is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...