Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Iedereen weet dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jaap? Jij ook al? Ik wacht nog heel even op mn liedje van Will. Maar niet lang meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hey assessor, heb juist je wie is wie gelezen en begrijp exact waar je nu bent. Ik heb jaren met coke gespeeld, nooit uit misery, altijd voor de fun en plots ermee gestopt, zomaar, zonder problemen.Drank daarentegen Ik lijk soms wel een bodemloos vat op dat vlak. Ik hoop dat je hier de steun en wedervaren vind om je ertegen te bewapenen Kom eens hier mupke, en je krijgt er nog een lekker nachtzoentje bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @Fleurtje@JaapJawel, maar m'n begeleider kent mij maar al te goed. Hij weet wat voor een onnoemelijke puinhoop 't kan zijn bij mij. Dat heeft 'ie bij z'n eerste bezoek wel ervaren. Heeft me toen ook meegeholpen puinruimen. 't is een hele fijne man. Staat me bij in woord en daad. Dus, 't minste wat 'k kan doen is er voor te zorgen dat 'k 't een beetje netjes houd. 't is ook wel zo prettig voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: willKom eens hier mupke, en je krijgt er nog een lekker nachtzoentje bovenop Zucht ... hehe. Heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hier gaan we Mups:In dromenland, in dromenlandDaar is van alles aan de handIn dromenland in dromenland't Is aan de overkantIn dromenland, in dromenlandDaar is het echt ontzettend fijnIn dromenland, in dromenlandWe gaan maar met de treinIn dromenland, in dromenlandDaar is het heel gezellig dusIn dromenland, in dromenlandWe gaan maar met de busSSSsssssttttttt, smak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Gunn, doe het voor hem, maar vooral voor jezelf. Ik denk dat hij dat het meest waardeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hé Will, thanx voor je opmerking. Met coke had ik ook niet zoveel moeite. Alleen met al die sneeuw buiten werd het weer wat lastiger. Ik weet niet of je mijn gebruik spelen kunt noemen. Soms 500 euries op één dag. Drank heb ik inderdaad minder moeite mee. Na één dag op dit forum zie ik het al helemaal zitten om er 100% voor te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Viespeuken!! Wordt ke niet in Nederland gebruikt? Is Asske dan nen belg? Ikke ni zenne...ik woon op Aruba . Will is nen rasechten Belg..Opruimen ok Gunn maar het moet niet spik en span zijn hé. Ook schaamte is een goede drive . Dan heb je morgen alles meer aan de kant. Is goed...een geordend huis is een geordend hoofd (of zoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Allez, zenne, slukes, .. nee geen Vlaming. Maar ik kom er wel vaak, mn beste vriend woont in Belgisch Limburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleur,Het is eigenlijk andersom.Hoe meer geordend je in je hoofd bent, hoe meer chaos je om je heen kan verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Heintje II: naar bed jijik neem het wel over van je vanaf hier.En Ass: goed zo je hebt haar meteen de 1e avond al door!!!Welkom bij de heintjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ken het wel assessor, geloof me. Als ik spelen zeg dan, tja, wil er niet over uitwijden eigenlijk. Veel was niet genoeg, net zoals drank. Waarom kon ik daar zo makkelijk een punt achter zetten ? Niet alleen met cocaine trouwens, er was nog zoveel meer Coit, ik ben 47 en mijn toekomst is pikzwart, i hate the feeling. Ben blij voor je dat je de 100% voelt. Bij mij is die momenteel erg geslonken, if you know what i mean . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Oh hi Jane, jij bent van het late slapen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Dag lieve Jane, god wat heb ik je gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapFleur, Het is eigenlijk andersom. Hoe meer geordend je in je hoofd bent, hoe meer chaos je om je heen kan verdragen. @JaapLol! Hoe koddig 't ook klinkt, 't is nog waar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: willKen het wel assessor, geloof me. Als ik spelen zeg dan, tja, wil er niet over uitwijden eigenlijk. Veel was niet genoeg, net zoals drank. Waarom kon ik daar zo makkelijk een punt achter zetten ? Niet alleen met cocaine trouwens, er was nog zoveel meer Coit, ik ben 47 en mijn toekomst is pikzwart, i hate the feeling. Ben blij voor je dat je de 100% voelt. Bij mij is die momenteel erg geslonken, if you know what i mean . 100% is misschien ook wat te optimistisch. Ik begin nog maar net en ik hoop hier wat te leren. Ik wil er in ieder geval voor gaan. Nooit eerder heb ik geprobeerd om te stoppen met drinken en ik denk dat ik er nog enorm veel moeite mee ga krijgen. Pikzwart? Denk dat ik ongeveer begrijp wat je voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nou zeg..ben ik in de war door Jaap.Ik moet slapen gaan anders ben ik morgen een wrak Will, ik bel je morgen ff . Hoofd boven water houden hoor!slaapzacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ga ook slapen en laat een kleine puinhoop achter.Good night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @Fleurtje en JaapTruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Heel goed, Fleurtje, lekker slapen. Ook 'k schoonspring m'n koffer in. M'n begeleider staat morgen om 09:00 voor de deur. Moet 'm toch een beetje uitgeslapen ontvangen. Tot morgen, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ga ook even nog in de zetel hangen, mijn poesje heeft me nodig. Ik kom morgen terug, hopelijk minder zwartgallig dan nu.Assessor, dank voor je begrip, maar je bent nog jong. Probeer de stukken te lijmen en maak er iets van kerel, voor het te laat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Slaapwel iedereen, and let's be carefull out there......please ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 wow Willdat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Thanx Will! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden