Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 ja snoepje ga ik doen hoor....voel me zo lekker.al zal morgen een trigger worden...pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: jan1000Hier wat onrustig, vrijdag stoppen met roken. Die Champix pillen zijn duur. Stoppen met drinken was goedkoper. . Jan, check even bij je zorgverzekeraar of die het vergoedt. Sinds 1 januari worden verschillende vergoedingen gegeven voor stoppen met roken. Maar cold turkye is ook te doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 champix word bij de meeste verzekeringen voor 80% vergoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 even een nieuw draadje bij tips etc....heb zin in een muziek avondje!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniejoepie joepie ben zo blij...en dat allemaal dankzij dit forum!!! en op de eerste plaats dankzij jezelf lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Was champix niet uit het verzekeringspakket gegooid? Tenminste ik dacht dat ik dat pas geleden juist gehoord had op t.v.Ik dacht toen nog, oei en bij ons op het frum willen zoveel mensen stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 dank je wel BOl....maar zonder steun...zonder schaamte niet gelukt hoorsprak en cassiere bij de Deka...die is net begonnen en zei dat 80% wer vergoed...omdat ze weet dat ik ook wil stoppen.maaaaarrrrrr...1 voor 1 hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 ooohhhh......shoot!!!...moet toch aan een nieuw toetsenbord denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Volgens mij wil iedereen met je mee Josje...dat wordt een busje regelen:PLenie::rose::musicnote::rose::musicnote::rose::musicnote::rose::musicnote:GEFELICITEERD met je 1ste week droog!Heb vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten samen met mijn op Koninginnedag gekochte boek van Kathy Reichs. Heb een lekker kleurtje gekregen. Daarna werden mijn kinderen druk en vervelend;Q Moest nog boodschappen halen, koken en de schilder kwam zo kijken en dat allemaal in een kort tijdsbestek...Ik werd helemaal kriegel en kreeg me toch een trek...In de winkel was dat best lastig. Niet dat ik wijn wilde kopen, dat vind ik voor mij geen optie. Maar merk wel dat het trekt en dat ik me boos maak dat ik niet meer "gewoon" kan drinken.Ipv wijn nu een zak Pickles chips gekocht, die is voor mij vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @ Snoepje, voor jou kanjer!ben weer trots op je....ik zit veilig op mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 iedereen bedankt......heb me aandacht weer gehad..hihihiga lekker met me zoon een muziek avondje inlassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 sha....we gaan ervoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Lenie ik sukkel er nog ff achteraan met een bloemetje:present:Wie aandacht wil, zal aandacht krijgen:DMaar zonder dollen ik vind t echt goed van je.Sha en Snoepie Jullie gaan ook mooi he..Ekstertje Jeemig hee jij bent sterk geworden, zo zie je maar de 4 maanden grens overen je ken de hele wereld aan.En lekkere chips mag dan best hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 sjeee Spud...das me ook eens wat?kom op hoor...je bent zelf toch ook positief bezig?laat je niet gek maken!!!...pleur die fles leeg en ga net als ik lekker muziek luisteren!het werkt! ( voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @ witte...ik was aan het pesten...wat ik al zei, wat is een week... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Pfffff....die reden om te gaan drinken kende ik nog niet Spud...Ik ben alleen maar blij met alle positiviteit die ik nuchter mag ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Oscarke,Zet hem op!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Vraag straks maar aan Niets wat 4 dagen zijn...en een week vakantie is zo om.Het ligt maar aan de situatie waarin je je bevind.Ik vind t mooi dat je voor je gezondheid gekozen heben dan is een week iets om trots op te zijn.Dus doe dat dan ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Witte:De hele wereld aan? Was het maar waar:$ Maar ik ben lekker bezig, zo voelt dat wel. Hoop dat ik dat zo vast kan houden. Ik blijf wel waakzaam, ik zit maar 1 glas van drinken vandaan. Dus vandaag neem ik de eerste niet. Maar die chipszak gaat eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ha die Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 spudmaar wat wil je dan horen...kan moeilijk negatief gaan zitten doen als je goed bezig benmaar als jij voortan negatieve aandacht wil kan dat ook hoor dan krijg je nu positieve aandacht dat je aan het drinken ben...je ben goed bezig spud ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: igoroscar laat even weten wat het effect is want ik moet hem ook hoognodig weer slikken :$ Zit de bus er voor vandaag alweer in Igor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: jan1000Hier wat onrustig, vrijdag stoppen met roken. Die Champix pillen zijn duur. Stoppen met drinken was goedkoper. Oke ik check het bij de verzekering, goede tip! . Jan, check even bij je zorgverzekeraar of die het vergoedt. Sinds 1 januari worden verschillende vergoedingen gegeven voor stoppen met roken. Maar cold turkye is ook te doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Heee die Muppie.Lekker he als je zoveel voldoening krijgt uit je werk.Ik herken het wel.Als ik een dipdag heb is het vaak op een vrije dagHet werken houd je knap, zeggen ze hier wel is.Dat heb ik ook hoor, wij verslavingsgevoelige functioneren nou eenmaal goedbij de regelmaat van een werkweek, Tenmiste dat geldt voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja, dat klopt Witte. Als ik zo kijk naar wat ik de laatste tijd ervaar is de zondag altijd de moeilijkste dag van de week en ben meestal blij ls die weer voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden