Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Slaap lekker Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Slaapse, Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJanneman Robinson .Jij ook niet wegblijven hoor..Ik ken wel een site waar ik héél veel steun heb gehad toen ik door mijn liefdesdal ging. Sommigen vinden er niets aan maar ik zat zo diep dat er niets was dat niet kon helpen. Kan je de link doorsturen Zou die link wel willen fleurtje, net terug en niets helpt. Sowat, inderdaad denk ik dat drinken nu niet goed is, vindt dat wel even moeilijker nu maar ik ga zo douchen en proberen te slapen.Wel heel lief hoe jullie reageren, moet zelfs ook daar over huilen. Warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Foei, 'k ben ineens zeer vermoeid. Drukke menigtes zijn voor mij afmattend. 't was echt poepie druk in 't ziekenhuis vandaag. 'k heb vandaag ook d'eerste watermeloen van 't seizoen gekocht. Hij is nog niet echt rijp, dus 'k laat 'm nog een paar dagen staan.En dan is 't alweer bijna bedtijd. Man, wat gaat de tijd toch snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik hoop dat je een beetje kan slapen Jan, welterusten in ieder geval:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ben blij dat je nog even binnenkomt Jan. Hopelijk lukt het wat met het slapen. Ik haak ook af.Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 @Jan1000,'k heb geen ervaring met relaties, dus 'k kan niet met je meevoelen, maar 'k wens je sterkte nonetheless. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Bedankt allen, hier nu proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Het wordt ook voor mij tijd om te gaan slapen. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Truste en slaap lekker Janeven de gevoelens laten wegzinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 zo glaasje Aloe Veraook weer leeg, dus slaap lekkerwie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Weltrusten Jane, ik probeerhet te laten wegzinken inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Welterusten, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden