Spring naar bijdragen

zondag 15-5

igor

Aanbevolen berichten

Yo lieve mensen, ik heb dat gewoon gekopieerd en geplakt uit wikipedia hé, ik heb dat niet zelf geschreven hoor. Ik deed het maar omdat de meesten onder jullie dat blijkbaar niet goed kenden, niet om reklame te maken of zo. Hoe zoiets summier een discussie kan starten hé ;)
Ik voel me nog steeds goed, drink er niet verder op, and that's it. Ik wou die man (vriend) niet kwetsen, is misschien een luizige reden, ik weet het, maar ik noem dat de kerk in het midden houden.
Gaan we nu over soorten koffie praten of zo ?

Nespresso, heb er vele soorten van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will,
En daarna het echt achter je gaan laten...
Proberen vooruit te kijken... naar wat je hebt en weer kunt gaan krijgen...
En jouw moeke??? Die heeft niet alleen jou en Bama... Neen, ze heeft JOU en BAZMA... en das heel veel....
Probeer jezelf weer waardevol te gaan vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

ik ben ook benieuwd hoe je dat gaat doen,
ben ook op zoek naar nieuwe contacten.
Heb me al ingeschreven voor een cursus mandala tekenen,
die begint in het najaar.
Verder overweeg ik om op een, niet lachen, tafeltennisvereniging te gaan.
Dat vind ik wel een leuke sport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten alvast voor allemaal :lips:
ga mijn slaaptekort maar eens vanavond proberen in te halen
mazzel voor mij dat de kids ook brak er al in liggen, kan ik ook zo
deze week wel droog gehouden...ben er zelf erg blij om dat het me is gelukt
fijne avond en tot lezens..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieve frummers,
sorry dat ik zomaar binnen kom vallen of stoor in een gesprek. Ben terug van de Brijder en vanaf dinsdag droog. Ook geen behoefte en aan de Refusal. Morgen ga ik alles bijlezen.
Truste allemaal voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt Bol. Wel heeft de buurman al ruimschoots interesse getoond, maar ik vind hem te jong. Gisterochtend toen ik de buitenboel (aan de voorkant hebben we een gezamenlijke galerij) aan het schoonmaken was sprak hij me nogmaals aan. Bleek hij inderdaad 11 jaar jonger te zijn :huh:

Hij heeft na volgende week een paar weken vrij. Ik weet dat hij ook vaak alleen is (hij rijd altijd 's-nachts op een vrachtwagen en heeft dus een ander ritme dan de meeste mensen) en heb hem voorgesteld dat we best eens als vrienden uit kunnen gaan. In mijn gedachten kan ik dan ook eens wat rondkijken waar het écht gezellig is en niet té veel gedronken wordt.

Ook zou ik nog eens met een vrouw uit de AA-groep naar een winkel buiten onze stad fietsen. Het heet "De struinderij" en is een soort plantenzaak met heel veel snuffeldingetjes ertussen :)

Ik moet mezelf maar termijnen gaan stellen om beiden uit te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Tina, je brengt mij ook op een idee. Tekenen kan ik niet, maar mandala's vind ik heel erg leuk. Ook om in te kleuren.

En zo ook sporten: ik ben er geen liefhebber van, maar badminton, dat vind ik wél een hele leuke sport.

En ik zou ook op Zaterdagochtend kunnen gaan helpen op het moestuinencomplex waar ik eerder de moestuin had. Dan krijg je tussendoor ook nog een gratis kopje koffie in de pauze :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, heb je ook werk of ben je de hele dag thuis? Als dat zo is, zou vrijwilligerswerk niet iets voor je zijn? Ja ik vraag het hier best vaak maar ikzelf ervaar het als iets dat zo ontzettend fijn is. Hoewel het bij ons nu niet zo op rolletjes loopt bij de dierenamb., geeft het me toch heel vaak een gevoel van een grote familie.
Maar misschien kun je inderdaad een fijne vriendschap opbouwen met de buurman wie weet. Kun je lekker gaan chinezen.;)

Willbille je bent en blijft een ontzettende grote lieverd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

ik ben ook begonnen met inkleuren,
dat deed ik vaak in de kliniek.
Ben het toen zo leuk gaan vinden dat ik het zelf
wilde gaan proberen.
In jauari ben ik toen op les gegaan, helaas is dat
nu afgelopen.

Al zeg ik het zelf, ik wist niet dat ik het ook kon.
Het is reuze leuk om te doen en ik kijk echt uit
naar de volgende cursus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...