Max72 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Net ff terug gelezenheel vel sterkte met je zwager bolletjeen idd de 30e is binnen!!Vandaag in de kroeg de hele wedstrijd gekeken,z kennen me daar niet en keken ook iet raar op dat ik d enigewas die aan de amstel malt zat.Was mijn eerste ervaring om zo voetbal in de kroeg de kijken,zeker zo'n wedstrijd.En toch had ik er geen moeite mee, leuke gesprekken met onbekenden gehad, die wel gewoon dronken en was toch gezellig.Anders... maar wel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Nu ja..Denk niet dat wij zoiets op die manier zeggen in B. SoitSlaapzacht Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 dubbele posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Tina en Sha... lekker slapen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Oh wat ik zal ik nu lekker slapen, 2x Fleur Ga er bijna van blozen......Hey....weghalen die ene????? Foeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik wens je een spiegel toe, betekent volgens mij;Kijk eerst eens naar jezelf.Uiteraard voor niemand persoonlijk bedoeld, maar dat is volgens mij de betekenis van dat spreekwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Yvonne jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bol trouwens ook lekker slapen... Hoi Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dag Bollie,welterusten alvast.Max72,Voor jou morgen geen kater he, moet toch een lekker gevoel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Moet besparen hé Sha..het is overal crisis natuurlijk Borrie Zomaar terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Daar gaan we weer En slaapwel bolleke natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bor, fijn dat je weer thuis bent met je kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bor, fijn dat je weer thuis bent met je kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Echoput in de zaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 'Ik wens je een spiegel toe'... Tsja... ik zou zo iets niet zo maar tegen iemand zeggen zonder verdere uitleg.Dan kan het aardig hard overkomen.Puur alleen maar die uitdrukking gebruiken .. nee, dat zou ik niet doen. Maar nogmaals, het is geen gemene uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Welterusten Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hihi, iedereen aan het dubbelen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Trio ook goed Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 iemand een spiegel voorhouden = hem laten zien wat hij verkeerd doet,spiegelen wordt in therapie gebruikt om iemand met zijn gedrag te konfronterenmisschien is dat het wat je zo'n gevoel geeft Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Fibo wat weet jij er nou van, maak je druk om jezelfDie "persoon" is trouwens HarryJe hebt figuren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 quote: Originally posted by: FiboYvonne, er stond overigens niet: ik wens je een spiegel toe. Fibo, ik haalde de woorden van Fleur aan... niet het bericht waar het in heeft gestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Had juist lange lieve telefoon van een hele dikke hartsvriendin, deed me goed.Voor nu ga ik op het zeteltje liggen, filmpje zien.Iedereen hier nog een fijne en droge avond, see you all tommorow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Truste igoren iedereenik gta lekker Canvasfilm kijkenslaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden