igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 jakkiejaap susan de smoothie staat klaar.nee yvonne ik was niet aan het slapen. ik was aan het .........leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 blondie je kunt beter een shaggy draaien dan shaggy zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Helaas staat er niks te gebeuren vandaag, was dat maar waar...Alleen effe naar de huisarts voor herhalingsrecepten en verder weer een saaie dag voor de boeg.Ga denk ik zo maar effe hardlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 quote: Originally posted by: igorblondie je kunt beter een shaggy draaien dan shaggy zijn Maar even niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Staat het op mn voorhoofd geschreven soms ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Bijna wel Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ga effe douchen met Jiff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Hm, krijg je er toch niet af schat.... Zou maar een lekker douchecremetje nemen, daar word je vast blijer van dan van een schuurpapierhuidje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 vandaar zeker dat je shaggy bent pfff dan blijf ik wel uit je buurt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 scrubcreme?ik spring onder de douche. anders kom ik te laat. DUS EVEN NIET STOREN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorrege,Hier regen en ga zo op school helpen, doe ik iedere dinsdag. Verder vanavond hier de eerste avond van de avond 4 daagse. Hoop dat het dan beter weer is dan nu...het regend namelijk:oGunn:Ik zal duimen voor een goede uitslag, succes!Gaby:Zit de Refusal er al in? Doen hoor!Oscarke:Goed dat je hem toch geslikt hebt en hoop dat het nu gemakkelijker voor je wordt om niet te drinken, sterkte:present:Iedereen een fijne dag hier, sjaggie of niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Samen douchen Igor, moet ik je rug effe doen met Jiff:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Geut morrninkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Borrie :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ha die bol en ekster.... Volgens mij wordt het vanmiddag droog eks en blijft het dan verder weer droog... zal duimen voor jullie.... luitjes... ik ga er vandoor... Maak er een goeie dag van allemaal.... laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 blondie een staalborstel is ook wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Borrie Ik wens vooral jou, een hele rustige fijne dag toe. Ondanks de regen.Ikzelf ga dadelijk na het boodschappen doen, toch kijken of ik wat kan metselen. Zolang het een beetje motregent is het alleen maar lekker om buiten te werken.Verder komt vanavond de man waar ik gisteren mee op de amb. heb gezeten op bezoek met z'n vrouw.Zij is ook zo'n heerlijk trolletje. Een ontzettend lief en zorgzaam iemand. Echt zo'n menske dat je de hele dag zou willen knuffelen.Misschien dat hij de D.A. over gaat nemen, ik hoop het maar dan wordt het eindelijk weer eens normaal bij ons en komen de regels waar iedereen zich aan moet houden.Hij kan heel goed leiding geven, heeft n.l. altijd in het leger gezeten dus hij weet van wanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ok, klinkt goed Yvonne. Zal zo eens op buienradar spieken. Werk ze nog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 He Bol metselen in de motregen is perfect. Hoe langzamer het droogt hoe sterker het wordt. Echt.Wat gek zeg dat jullie voor elk dood dier geld krijgen. Het is bijna een stimulans om dode dieren te maken. Of krijgen jullie voor een levend dier meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Lekker gesport, onder douche geweest, kids klaar voor school...en lekker aan genieten van mijn lekker smoethie..bedankt Igor...ben klaar voor de dag...En heeel dankbaar voor nog een dag vol nuchterheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Bol:Hier regend het zo hard dat je muurtje echt zou gaan zwemmen:o Moest wel lachen dat jij die ex militair een heerlijk trolletje noemt:D Misschien kan Yvonne ook voor jou duimen voor een droge middag;)Ben er weer vandoor, moet hier nog 3 kindern in een regenpak hijsen...Take careB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Jaap wij houden de stad schoon van dode dieren anders moet de gemeente het zelf doen, dat zijn ze verplicht van de overheid. Maar het kost ons ook benzine. Bovendien is het zo dat als iemand zijn diertje kwijt is, en deze is gechipt, dan kunnen wij die mensen laten weten dat wij het diertje gevonden hebben.Daarom is het zo ontzettend belangrijk om je dier te laten chippen zodat als die weg loopt, wij hem zo weer terug gebracht hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ah zo, de gemeente is de opdrachtgever. Allemaal dooie beesten langs de weg is inderdaad ook maar niets. Goed werk hoor.Zo ik ga aan de slag. Een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedmeurning Ik ben al op het werk..Drie kids Eks?? Pfffffff. Ik krijg al hoofdpijn van één. Tjee susana, hoe doe jij dat? Sporten voor de kids naar het school gaan. Ik ben blij dat ik alles rond krijgt buiten het sporten en nogmaals ik heb er maar ééntje Gaby! Leuk om je terug te lezen...je bent anders wel aan het uitslapen nu . GewoonErik, Dinah en Aicha heb ik ook weer een tijdje niet gezien denk ik. En waar zit diene Rae weeral??Zijn vast druk..Ik moet er weer van tussenuit muizen. Baas komt net binnen en het is werkentijd dus. Vrijdag een dagje verlof dus jiepiejajeee jiepiejajoeeee Bolletje, ik ga jou een tijdje opsluiten in mijn huisje! Mijn tuin is daarna vast een droomtuin.Ok ik ben er weer mee weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden