Spring naar bijdragen

Dindsdag 17 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorrege,

Hier regen en ga zo op school helpen, doe ik iedere dinsdag. Verder vanavond hier de eerste avond van de avond 4 daagse. Hoop dat het dan beter weer is dan nu...het regend namelijk:o

Gunn:
Ik zal duimen voor een goede uitslag, succes!

Gaby:
Zit de Refusal er al in? Doen hoor!

Oscarke:
Goed dat je hem toch geslikt hebt en hoop dat het nu gemakkelijker voor je wordt om niet te drinken, sterkte:present:

Iedereen een fijne dag hier, sjaggie of niet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie :heart::sun: Ik wens vooral jou, een hele rustige fijne dag toe. Ondanks de regen.:)

Ikzelf ga dadelijk na het boodschappen doen, toch kijken of ik wat kan metselen. Zolang het een beetje motregent is het alleen maar lekker om buiten te werken.
Verder komt vanavond de man waar ik gisteren mee op de amb. heb gezeten op bezoek met z'n vrouw.
Zij is ook zo'n heerlijk trolletje. Een ontzettend lief en zorgzaam iemand. Echt zo'n menske dat je de hele dag zou willen knuffelen.
Misschien dat hij de D.A. over gaat nemen, ik hoop het maar dan wordt het eindelijk weer eens normaal bij ons en komen de regels waar iedereen zich aan moet houden.
Hij kan heel goed leiding geven, heeft n.l. altijd in het leger gezeten dus hij weet van wanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bol metselen in de motregen is perfect. Hoe langzamer het droogt hoe sterker het wordt. Echt.

Wat gek zeg dat jullie voor elk dood dier geld krijgen. Het is bijna een stimulans om dode dieren te maken. Of krijgen jullie voor een levend dier meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol:
Hier regend het zo hard dat je muurtje echt zou gaan zwemmen:o Moest wel lachen dat jij die ex militair een heerlijk trolletje noemt:D Misschien kan Yvonne ook voor jou duimen voor een droge middag;)

Ben er weer vandoor, moet hier nog 3 kindern in een regenpak hijsen...
Take careB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap wij houden de stad schoon van dode dieren anders moet de gemeente het zelf doen, dat zijn ze verplicht van de overheid. Maar het kost ons ook benzine. Bovendien is het zo dat als iemand zijn diertje kwijt is, en deze is gechipt, dan kunnen wij die mensen laten weten dat wij het diertje gevonden hebben.
Daarom is het zo ontzettend belangrijk om je dier te laten chippen zodat als die weg loopt, wij hem zo weer terug gebracht hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedmeurning :)

Ik ben al op het werk..
Drie kids Eks?? Pfffffff. Ik krijg al hoofdpijn van één.
Tjee susana, hoe doe jij dat? Sporten voor de kids naar het school gaan. Ik ben blij dat ik alles rond krijgt buiten het sporten en nogmaals ik heb er maar ééntje :D

Gaby! Leuk om je terug te lezen...je bent anders wel aan het uitslapen nu ;).
GewoonErik, Dinah en Aicha heb ik ook weer een tijdje niet gezien denk ik. En waar zit diene Rae weeral??

Zijn vast druk..
Ik moet er weer van tussenuit muizen. Baas komt net binnen en het is werkentijd dus. Vrijdag een dagje verlof dus jiepiejajeee jiepiejajoeeee :D

Bolletje, ik ga jou een tijdje opsluiten in mijn huisje! Mijn tuin is daarna vast een droomtuin.

Ok ik ben er weer mee weg..

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...