Spring naar bijdragen

Dindsdag 17 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Heb je het eerder - samen met die collega - het bij één biertje gelaten? Ik denk het niet.

Nu weet je dat je je de volgende dag brak voelt en hoofdpijn hebt (een beetje aandikken :huh: ) . Dat kun je toch ook niet meer willen? En dan is een cola toch ook gezellig? Uitgaan gaat immers om de mensen met wie je bent en niet om de alcohol :D


Ik laat deze posting wel staan, maar had jouw posting van 22.38 nog niet gelezen. Ben ik nu aan het doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
fleurtje


In wat voor kronkels moet een mens zich draaien??




Hou dat vast, die gedachte. Ik denk zomaar dat jij best wel een beetje boos kunt uitvallen als iemand te lang aan je hoofd zeurt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar Tatum maar ze gaat verwachten dat ik iets drink. De hoeveelheid gaat voor haar geen parten spelen. En van één biertje krijg je nauwelijks hoofdpijn de volgende ochtend.

Bedankt voor het meedenken meiden. Lag ff op mijn lever en morgen misschien ook nog een beetje :D.
Eén ding doen we zeker niet meer en dat is op adb komen op het werk.

Dikke kus
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste allemaal. Nu 1 week droog!!!
:present:
Fleurtje, lastige situatie op je werk! Waar bemoeien sommige mensen zich toch mee. Als jij niet wil drinken, moet er dan meteen iets achter gezocht worden??? Ik heb het vorige week toen ik de crisis in ging wel door laten schemeren aan mijn bazin, achteraf wel veel spijt van omdat er al iemand met een alcoholprobleem is ontslagen (maar die kon en wilde niet stoppen en dronk op het werk) Beetje dubbel dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, je kunt ook zeggen dat je het uitgespaarde geld
opzij gelegd hebt (voor een weekje weg of iets voor je huis)
en dat het sparen nog nooit zo makkelijk ging en dat dat, samen
met je steeds fitter voelen je de indruk geeft het zo te willen laten.
Beetje vaag, maar je hoeft toch geen verantwoording af te leggen,
ik zou zorgen dat ik haar vóór ben, dan bepaal jij het moment en de manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Oscarke

Lenie, het blijkt dus wel te kloppen : kleine kinderen kleine problemen, grote kinderen grote problemen.


Ik zweer altijd bij dialoog, dialoog ! Maar hij moet willen natuurlijk, sterkte en geniet van de onvoorwaardelijke liefde van jouw honden.



weet je wat zo* is?
ze hebben alleen maar mij...
ja oke rick gaat nu wel naar pa maar of dat het nu is?
pfff..ik hoor en merk het wel weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Oscarke

Lenie, het blijkt dus wel te kloppen : kleine kinderen kleine problemen, grote kinderen grote problemen.


Ik zweer altijd bij dialoog, dialoog ! Maar hij moet willen natuurlijk, sterkte en geniet van de onvoorwaardelijke liefde van jouw honden.



dar doe ik zeker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

Lenie, het zal vast moeilijk zijn, maar de tijd is wel gekomen om je zoons los te laten. Ik ging zelfstandig wonen toen ik 18 was. Ook niet alles ging gelijk goed. Maar het komt wel. Ik heb zelf geen kinderen dus heel veel ervaring heb ik zelf niet.

Ik ben zelf een beetje bang voor dat ik weer ga proberen. Het spookt in mijn hoofd. Ik kan er niets aandoen. Er zijn twee dingen. Mijn broer gaat niet zo lekker. Ik heb daar eigenlijk geen invloed op, maar loslaten lukt niet echt. En mijn werk gaat me ook niet zo lekker af. Dat moet ik wel zelf doen en kan ook wel. Nog even doen alleen. Ik werk veel alleen thuis. Discipline he.
Ik ben er ook wel een beetje bang voor. Wat zou er gebeuren als ik nu zou drinken? Ik heb geen flauw idee hoe dat gaat vallen. Na zo lang. Gek zeg.
Maar ik moet het ook niet doen ik weet het. Maar het blijft moeilijk. Hopelijk duurt het niet te lang. Kop der bij houden komende dagen.

Nou ja het is ook tijd om te slapen. Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen hond die weet wat rh is?
maar ook niet vragen?
ik ben een beetje klaar hier.
wat ik ook zeg, wat ik ook doe, een positiefs iets neerzetten,
krijg bijna nooit antwoord.
ja als ik zowat naar de* lig met die * koters van me....
het gaat mij niet om m'n koters......ze spelen wel een rol, maar het is het niet.
ik zeg ajuuussss!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...