Lenie Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 zucht....ben nog steeds wakkerpfffff ga nog maar RH doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 OMG...ik ga slapen hoor...succes met je koffie /cola tafel Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedenmorgen,Ik heb al een paar shaggies en een bak koffie op.Slecht geslapen vannacht, ben de oxazepam aan het afbouwen.Nog steeds onrustig in hoofd, wordt wel iets minder.Eergisteren naar paranormale therapeut geweest, moet nog 2 sessies.Je pakt alle handvaten aan, die er zijn.Nou, iedereen een goeie woensdag gewenst.En net zoals Lenie, ik kruip er nog ff weer in.-------------------------------Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinningGestopt : 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier heerlijk geslapen...zonnetje schijnt, ga eerste lekker sporten, zie jullie straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeiemorgen luitjes.. Lenie en Jean lekker slapen... Susan naar de sportschool.... Ik ga even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hoi Fibo, mooi gesport, lekker douchen zo.. :wacko:Zo... dur schuift dus niemand aan vanmorgen merk ik al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Nog geen zon hier Fibo... maar dat gaat ook nog wel komen... en inderdaad.... we mogen trouwens ook niks niet klagen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik ga nog maar een bakkie inschenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 yvonne goeienmorgendenker van harte:musicnote:hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen op deze sombere ochtend.Ja Denker jarig dus. Gefeliciteerd. Hoop dat het goed met je gaat.Ik denk dat ik ook maar eens aan de cola ga. En brood met speculaas. Zoet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen,Tjee, ik had wel wat beter weer verwacht vandaag.Wat onrustig geslapen, eerst maar eens een bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 goede morgen allemaal. lekker een bakkie koffie. is er ook beschuit met aardbeien????denker van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Aardbeien heb ik wel in huis, het beschuit moet je er maar bij denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 tina het zou mooi weer worden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ik heb de beschuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Igor,dat hoop ik wel, ik heb mezelf een snipperdag van therapiegegeven vandaag en was van plan lekker naar het A'damse bos te fietsen.Ik moet alleen nog bellen dat ik niet kom vandaag, daar ben ik niet zogoed in maar ach, één keer moet kunnen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goodmurning langslapers.... lust ook wel zo'n beschuitje.... Tina, gewoon bellen en zeggen: goedenmorgen, u spreekt met mijn moeder, mijn dochter kan jammergenoeg niet komen vandaag.... ze neemt morgen wel een briefje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Maar zonder gekheid... gewoon jezelf af en toe verwennen dus.... lekker naar het bos hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Zo is dat Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeides smorgens kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Denker van harte gefeliciteerd. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hier lekker fris en klaar voor de dag.....Denker....ik wens je een hele fijne verjaardag!! Hiep Hiep!! Hoera!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Rustig hier, dus ik dacht....ff snel naar de ochtendploeg:DGoedemorgen!De 2 oudste kinderen fietsen zo zelf naar school en de jongste heeft hier in de buurt een sportdag. Hoef dus niet te haasten deze ochtend, lekker!Denker: GEFELICITEERD :moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon:Jean en Lenie, lekker pitten dan! En alle sporters veel plezier in de sportschool.En Yvonne....dat beschuitje aardbeien klinkt goed, mag ik er ook eentje?Hier gisteren de eerste avond van de avond 4 daagse gehad, was gezellig. We lopen maar 5 km hoor, verder halen mijn kleinste kids het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hallo iedereen,Eerste nacht is "vochtig" verlopen. Regelmatig wakker geworden en bezweet.Toch wil ik doorbijten en terug een heldere geest krijgen !Werk ze en tot later.Denker : fijne verjaardag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Oscarke:Herkenbaar voor velen denk ik. Ik dreef in ieder geval ook de eerste week mijn bed uit:o Dat zal wel het gevolg zijn van al die rotzooi die je lijf uit moet..Het gaat snel over! Nog even en je slaapt weer als een zonnetje, doorbijten Oscar! Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden