Spring naar bijdragen

Donderdag 19 mei

Jean

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen allemaal,

Weer iets beter geslapen vannacht.
Gisterenavond vroeg naar bed, want was op mijn manier druk geweest gisteren.
Het gaat steeds ietsje beter.
Straks nog naar huisarts, waar ik voorheen niet alleen naar toe durfde, maar ik zet die stap toch.
Daarna nog even flesje Bachbloesem, speciaal voor mij gemaakt door paronormale therapeute.
Kent iemand dat Bachbloesem, nog nooit van gehoord.
Ik pak alle handvaten aan die er zijn.
Ik wens jullie een fijne donderdag.

----------------------------
Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning
Gestopt : 17 april 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Jean...
Mooi dat het allemaal stapje voor stapje beter gaat.... daar doe je het tenslotte voor he??
Bachbloesem... wel van gehoord. Zijn volgens mij druppeltjes van diverse samenstellingen die te gebruiken zijn allerlei kwalen, kwaaltjes en aandoeningen... voor alles weer een andere samenstelling.
Zelf nooit gebruikt... maar wie weet hoe het jou kan helpen....

Hier loopt de koffien inmiddels door, thee staat te trekken, cola en jus staan in de koelkast..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@Jaap, wat een dilemma ;)
tsja ligt er een beetje aan wat voor vorm je gezicht heeft, en voor wat voor een snor je gaat!
bij sommige mannen staat het woest aantrekkelijk, maar bij sommigen ook niet

als het er maar niet zo 1 wordt waarin je kunt zien wat je gegeten hebt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog maar een koffie halen, pomtiedom, heb een nieuwe terrasverwarmer (nu ja nieuw, ik heb er voor het eerst 1) gisteravond even uitgeprobeerd, heerlijk, mijn huiskamer is gewoon buiten nu ;) maar hartstikke laat gaan slapen en nu al wakker, terwijl ik vandaag kon uitslapen, nu ja ik heb een laptop, dus zit nog lekker in mijn bedje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zozeer dat ik veel energie heb hoor Gaby, maar meer afleiding om maar niet te gaan drinken.
Ik kamp de laatste tijd met heel veel trek.
Als ik dan op de bank gaat hangen dan blijft die trek of word alleen maar erger, dus blijf ik maar bezig.

Ik ga zo ook naar de huisarts om Refusal vragen om te zorgen dat ik een extra stok achter die deur heb, die nu op een kiertje open staat.
Ik heb wel even de kriebels nu...
:huh::$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning allen en snorremans. Altijd op tijd met de koffie Yvonne!
Hier zo ad slag, veel rijden maar overzichtelijke dag.
Het stoppen met roken gaat iets beter, durf niet te zeggen dat ik het helemaal niet
meer doe maar die pillen champix helpen wel.
Fijne en sucesvolle dag allen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen...hier een lekker vrije dag van mijn gewone werk maar veel te doen met mijn eigen bedrijf..en ook leren ....voor tentamen..dus zat te doen...
Jean: de bachbloemen werken heel goed op de gemoedtoestand, ik heb veel ervaring mee, ik gebruik ze heel vaak, de hoeveelheid alcohol is heel minimaal en je moet ze innemen met water dus je proeft als goed is de alcohol niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de eerste keer dat ik het aan mijn huisarts vertelde, zag ik vreselijk tegenop, vooral ook omdat ik zijn kinderen ken, dus niet helemaal vreemd,
maar ik moet zeggen, hij verblikte of verblooste niet, oordeelde niet, was juist heel begripvol, noemde me echter geen alcoholiste, want zei hij , er zijn velen die een tijdje naar de fles grijpen, (bij mij was het geen tijdje, maar altijd, en slechts een tijdje een probleem toen :o)
maar ik kreeg oxazepam en diazepam en refusal,maar zoals je wel gelezen zult hebben, ''plan'' ik blijkbaar (on)bewust mijn terugvallen, door een tijdje te stoppen met de refu, alhoewel het me ook weleens er doorheen gesleept heeft,maar ik heb het verlangen om toch eens in de zoveel tijd nog eens even helemaal van de wereld te zijn, even alles te vergeten, raar is dat toch, volgens mij is dat wat ze nu bingedrinken noemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby: ik was soort van bingerdrinker want ik dacht/wilden op 1 keer per week alles vergeten of minder voelen....maar wat een disaster volgende dag...alles was precies dezelfde en nog erger...met mijn zatte kop deed ik rare/nare dingen...had meer spijt, vreselijk en dan de week daarna dacht ik: drinken alweer om te vergeten wat ik deed de week daarvoor..en hopla zat ik in een vreselijk spiral van drinken, katers, schuldgevoel..enzovoort...dus je kan met alcohol eventjes weg van de wereld zijn...maar als je terug bent de realiteit staat te wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...