Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 mei 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar zodra ik mijn eerste glas neem gaat de rem er af. Hoe later ik start des te minder ik drink (hoop ik). Ben er inderdaad continue mee bezig. Vannacht werd ik wakker met een enorm trekgevoel. Voorheen gaf ik daar weleens aan toe maar vannacht ben ik maar een glas water gaan drinken en gelukkig weer in slaap gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
angsthaasje

Maar zodra ik mijn eerste glas neem gaat de rem er af. Hoe later ik start des te minder ik drink (hoop ik). Ben er inderdaad continue mee bezig. Vannacht werd ik wakker met een enorm trekgevoel. Voorheen gaf ik daar weleens aan toe maar vannacht ben ik maar een glas water gaan drinken en gelukkig weer in slaap gevallen.

Zolang je het niet gaat inhalen is alles ok. Knap van je dat je aan het moment hebt weerstaan!! Is best moeilijk soms, zelfs voor diegenen die al wat langer droog staan.
Je doet het goed meid! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de huisarts ben ik geweest en doorverwijzing gekregen voor Maliebaan. Daar intake gehad maar ze hebben pas eind juli plaats. Hoor ik volgende week vrijdag. Aangemeld voor de online therapie via deze site en daar zou ik binnen drie dagen kunnen starten (vorige week vrijdag aangemeld). Gisteren mailtje dat er momenteel zoveel aanmeldingen zijn dat er vertraging is ontstaan. Huisarts gevraagd naar medicatie maar die is daar geen voorstander van omdat ik dan van de ene verslaving in de andere kan vervallen. Heb daar eerlijk verteld hoeveel ik die week gedronken had en zij vertelde dat ik het met Maliebaan verder moet zien op te lossen maar dacht dat in 1x direct stoppen niet verstandig zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Sowhat

En hoe is het met Jan deze ochtend?

Hoi Sowhat, vanmorgen is het goed met Jan, wat thuis werken, maar hoef niet weg.
Korte sms wisseling gehad met ex, ik hou me zoveel mogelijk op de vlakte.
Het komend weekeind heb ik de kids, even bedenken wat te doen. Altijd gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haasje:
We zijn allemaal bij dag 1 begonnen hoor;) Ik vind dat je knap bezig bent en neem de raad van de anderen hier ter harte, doe het rustig aan met afbouwen...Hou het plan haalbaar, dan kan je lijf rustig wennen aan het afbouwen. Snap dat je snel van die rotzooi afwil, maar doe het voorzichtig:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we goed hè Ya:present: Ben er nog steeds erg blij mee. Dit weekend een kleine vuurdoop: een feest in een kroeg...vrij drinken dus:o Eks gaat aan de cola! Aan de ene kant vind ik het eng, maar aan de andere kant voel ik dat ik het kan en hoop dat ik er sterker vandaan ga komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haasje je schreef dat je wel eens een paar dagen niets dronk. Misschien zou je kunnen proberen om dat voorlopig eens vast te houden. Neem je voor dat je nu een paar dagen niets drinkt. als je dat gehaald hebt, dan proberen om er nog een dag bij te doen, dan is de lat niet zo hoog. Je kunt dan altijd kijken wat je erna doet. Misschien kun je dan zelfs het drinken nog meer uitstellen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...