niwi Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 krak is vlaams voor crack....maar velen hier kunnen geen engels....en nu zal ik het aan moeten horen, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 heeeerlijk zo,n veer in m,n kont op de vroege morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Crack wil ik niks mee te maken hebben:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Maar ik denk dat de twijfel er is omdat er geweten is dat bij een plotse minderen zeker bij het consumeren van zoveel drank, je lichaam het misschien niet aankan worstje Nen krak is iemand die supergoed is in iets blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Maar zodra ik mijn eerste glas neem gaat de rem er af. Hoe later ik start des te minder ik drink (hoop ik). Ben er inderdaad continue mee bezig. Vannacht werd ik wakker met een enorm trekgevoel. Voorheen gaf ik daar weleens aan toe maar vannacht ben ik maar een glas water gaan drinken en gelukkig weer in slaap gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: niwikrak is vlaams voor crack....maar velen hier kunnen geen engels.... en nu zal ik het aan moeten horen, denk ik... Hey!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: yajalaheeeerlijk zo,n veer in m,n kont op de vroege morgen!!! Kriebelt lekker, loop je harder;)Nu echt weg................................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 dat is nou net het probleem bij minderen/afbouwen....de rem is er dan af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Weet inderdaad niet of mijn lichaam het aan kan. Een maand of twee geleden dronk ik nog weleens een paar dagen helemaal niets. Is dus in korte tijd enorm opgebouwd. Wat kan een lichaam hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: angsthaasjeMaar zodra ik mijn eerste glas neem gaat de rem er af. Hoe later ik start des te minder ik drink (hoop ik). Ben er inderdaad continue mee bezig. Vannacht werd ik wakker met een enorm trekgevoel. Voorheen gaf ik daar weleens aan toe maar vannacht ben ik maar een glas water gaan drinken en gelukkig weer in slaap gevallen. Zolang je het niet gaat inhalen is alles ok. Knap van je dat je aan het moment hebt weerstaan!! Is best moeilijk soms, zelfs voor diegenen die al wat langer droog staan. Je doet het goed meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: niwidat is nou net het probleem bij minderen/afbouwen.... de rem is er dan af... Bij liefje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Misschien eens met je huisarts gaan praten haasje,misschien dat hij je tips kan geven hoe je dit het beste kan aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 heej Yajala, we zitten op dag 200 vandaag:) Feestje?Zorg jij voor de koffie dan zal ik vast taart snijden:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bij de huisarts ben ik geweest en doorverwijzing gekregen voor Maliebaan. Daar intake gehad maar ze hebben pas eind juli plaats. Hoor ik volgende week vrijdag. Aangemeld voor de online therapie via deze site en daar zou ik binnen drie dagen kunnen starten (vorige week vrijdag aangemeld). Gisteren mailtje dat er momenteel zoveel aanmeldingen zijn dat er vertraging is ontstaan. Huisarts gevraagd naar medicatie maar die is daar geen voorstander van omdat ik dan van de ene verslaving in de andere kan vervallen. Heb daar eerlijk verteld hoeveel ik die week gedronken had en zij vertelde dat ik het met Maliebaan verder moet zien op te lossen maar dacht dat in 1x direct stoppen niet verstandig zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Knap hoor 200 dagen. Complimenten en gefeliciteerd. Ik ga eerst maar eens voor een week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik heb niet aan je kont gezeten hoor Ya Ik moet eens wat gaan doen..wat o wat zal ik gaan doen? Ff denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 WOWWWWWW!!!!!!! ik zeg......PARTYTIME Eks!!200 dagen al?????Dat hebben we toch ff geflikt samen he!hihiDe koffie staat klaar,met opgeklopte melk,ff een kleine verwennerij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk heb niet aan je kont gezeten hoor Ya OOOEEEEIIIII,wie was het dan??Stiekem de buurman misschien??hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: angsthaasjeKnap hoor 200 dagen. Complimenten en gefeliciteerd. Ik ga eerst maar eens voor een week. Ga voor een dag,leg de lat niet te hoog voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatEn hoe is het met Jan deze ochtend? Hoi Sowhat, vanmorgen is het goed met Jan, wat thuis werken, maar hoef niet weg. Korte sms wisseling gehad met ex, ik hou me zoveel mogelijk op de vlakte.Het komend weekeind heb ik de kids, even bedenken wat te doen. Altijd gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Haasje:We zijn allemaal bij dag 1 begonnen hoor;) Ik vind dat je knap bezig bent en neem de raad van de anderen hier ter harte, doe het rustig aan met afbouwen...Hou het plan haalbaar, dan kan je lijf rustig wennen aan het afbouwen. Snap dat je snel van die rotzooi afwil, maar doe het voorzichtig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Doen we goed hè Ya:present: Ben er nog steeds erg blij mee. Dit weekend een kleine vuurdoop: een feest in een kroeg...vrij drinken dus:o Eks gaat aan de cola! Aan de ene kant vind ik het eng, maar aan de andere kant voel ik dat ik het kan en hoop dat ik er sterker vandaan ga komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bedankt Ekstertje. Heb mijn wekker nu op 10 uur gezet. Hoop dat ik het dan nog wat kan gaan verlengen. Begin nu wel hartkloppingen te krijgen. Waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ja dat snap ik dat het best eng is maar weet zeker dat het gaat lukken Eks!En anders moet ik je spanken en dat wil je niet meemaken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Haasje je schreef dat je wel eens een paar dagen niets dronk. Misschien zou je kunnen proberen om dat voorlopig eens vast te houden. Neem je voor dat je nu een paar dagen niets drinkt. als je dat gehaald hebt, dan proberen om er nog een dag bij te doen, dan is de lat niet zo hoog. Je kunt dan altijd kijken wat je erna doet. Misschien kun je dan zelfs het drinken nog meer uitstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden